Vraag

Vragenlijst voor jongens over meisjes

  • 29 December 2019
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Een vriendin van mij en ik hadden dus wat vragen over jongens. Graag ook even je leeftijd erbij!

1. Meisjes praten dus heel veel over jongens, praten jongens ook zoveel over meisjes? Zo ja, wat wordt er dan allemaal besproken?

2. Wat vinden jongens het leukst aan meisjes? Natuurlijk verschilt het per persoon, maar wat vind jij zelf?

3. Ben je wel eens verliefd geweest? Zo ja, wat maakte je verliefd en wat vond je dan zo leuk aan haar?

4. Welke gewoonten van meisjes vinden jongens leuk? Dus wat doen meisjes wat je echt geweldig vindt? (Turn ons)

5. Wat vind je echt turn offs? Dus waar kan je echt niet tegen qua meisjes?

6. Wat voor kleding vind je mooi bij meisjes en waarom?

7. Wat voor make-up vind je mooi bij meisjes? En hoeveel make-up vind jij het mooist? Welke make-up dingen zijn ook echt een no-go?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Een vriendin van mij en ik hadden dus wat vragen over jongens. Graag ook even je leeftijd erbij!

1. Meisjes praten dus heel veel over jongens, praten jongens ook zoveel over meisjes? Zo ja, wat wordt er dan allemaal besproken?

2. Wat vinden jongens het leukst aan meisjes? Natuurlijk verschilt het per persoon, maar wat vind jij zelf?

3. Ben je wel eens verliefd geweest? Zo ja, wat maakte je verliefd en wat vond je dan zo leuk aan haar?

4. Welke gewoonten van meisjes vinden jongens leuk? Dus wat doen meisjes wat je echt geweldig vindt? (Turn ons)

5. Wat vind je echt turn offs? Dus waar kan je echt niet tegen qua meisjes?

6. Wat voor kleding vind je mooi bij meisjes en waarom?

7. Wat voor make-up vind je mooi bij meisjes? En hoeveel make-up vind jij het mooist? Welke make-up dingen zijn ook echt een no-go?

  1. 15 jaar, jongen
  2.  Ja, er wordt wel over gepraat. Het eerlijke antwoord is dat er alleen maar over borsten/billen/postuur gepraat wordt, maar niet echt dat diegene ‘leuk’ is qua karakter, hoewel veel dat toch wel belangrijk vinden.
  3.  Iemand die spontaan is, en die wel tegen iets kan. (Ben zelf iemand die best hard kan zijn, ik zeg over dingen gewoon wat ik vind, dus mensen moeten niet snel janken over iets)
  4. Jaa, idk, alles?
  5. Idk, vooral karakter (2)
  6. Mensen die zichzelf echt veel vinden (Op een komische wijze kan het wel ok zijn tho)
  7.  Eerlijk maakt het me niet heel veel uit, het is meer de combi van dingen i think, panty, gewone broek, rokje? 
  8. Boeit heel weinig, alleen extreem veel is echt lelijk :)
Reputatie 1
Badge

 13 jaar

Meisjes praten dus heel veel over jongens, praten jongens ook zoveel over meisjes? Zo ja, wat wordt er dan allemaal besproken? Bijv. wie het knapste uit de klas is en wie niet, wie je crush is en wat je vind van verschillende meisjes

2. Wat vinden jongens het leukst aan meisjes? Natuurlijk verschilt het per persoon, maar wat vind jij zelf? Niet hc, mooie gezicht, niet te klein of te dik, gewoon aardig tegen mij en zelf ook willen prayen

3. Ben je wel eens verliefd geweest? Zo ja, wat maakte je verliefd en wat vond je dan zo leuk aan haar? Ja, gewoon hoe ze eruit zagen,  maar daarna gaf ik al op door hun personaliteit

4. Welke gewoonten van meisjes vinden jongens leuk? Dus wat doen meisjes wat je echt geweldig vindt? (Turn ons) gewoon praten met mij, aardig zijn, complimentjes vind ik heel erg fijn( dus aandacht) 

5. Wat vind je echt turn offs? Dus waar kan je echt niet tegen qua meisjes? Hc meisjes, meisjes die met elke jongen omgaan,  stille meisjes, meisjes die over rare dingen praten , misschien is dit onaardig maar als ik een meisje niet knap vind zal ik ook niet verliefd zijn( eigenlijk ben ik nog nooit verliefd geweest op meisje die ik niet knap vond)

 

6. Wat voor kleding vind je mooi bij meisjes en waarom? Niet te strakke kleding,want dan zie je eruit als een  “slet”, gewoon  een  beetje stylistisch, ook bijv. een blouse met een trui er overheen, een turtle neck of hoe je dat ook noemt is ook mooi, bomberjacks enzo vind ik niet zo mooi en vooral niet kleding die veel jongens aandoen

7. Wat voor make-up vind je mooi bij meisjes? En hoeveel make-up vind jij het mooist? Welke make-up dingen zijn ook echt een no-go?  Geen make-up tenmisnte niet een meisje van mijn leeftijd

Reageer