Vraag

Vragenlijst voor jongens over meiden (16 vragen)

  • 15 January 2021
  • 30 reacties
  • 1189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je? 

2. Heb je al eens gezoend? 

3. Heb je al een seks gehad? 

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje?

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje?

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport?

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad?

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk?

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank?

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? 

11. Innerlijk of uiterlijk?

12. Wat vind je van meisjes die gamen?

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit?

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje?

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? 

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? 

Bedankt voor je tijd! 

 


30 reacties

Reputatie 5
Badge +6

 

 

1. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Als ze langer dan 1.80cm is ...

2. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Als ze de queen willen spelen

3. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Ik sport zelf ook veel, dus niet zo erg

4. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Ja, wrm niet

5. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Geen vmbo, maar havo is prima

6. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank?  Ik ben zelf slank en hoef dus geen tank naast mij (zo lijkt het dan wel)

7. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? Wel jammer, gewoon complimenten geven

8. Innerlijk of uiterlijk? Innerlijk

9. Wat vind je van meisjes die ook gamen? Leuk, maar geen verslaving

10. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Idk, bowlen ofzo

11. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Een relatie is niet alleen seks he, dus niet, 3 jaar ofzo

12. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  Zeker

13. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Mag wel, maar wordt moeilijk met mij...

Bedankt voor je tijd! 

 

-flopflop13 

1. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? 

innerlijk: aardig, zorgzaam, vrolijk, intelligent, en een eigen stijl, ze mag ook wel pit hebben :))

uiterlijk: lieve lach mooie ogen: borsten maken niet uit die vind ik altijd wel mooi haha, het liefst wel mooie benen/mooie kont

2. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? HC scooter girls met reinders trainingspak bleh

3. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? leuk. ik sport zelf ook veel dus ik zou het geen probleem vinden hoor.

4. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? dat zou ik zelf juist het fijnste vinden aangezien ik dit zelf ook nog nooit heb gehad dan kunnen we het samen ontdekken ofzo haha

5. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee imo zegt je niveau niet veel over je intelligentie. maar ik vind het wel belangrijk dat ze wel intelligent is ik moet wel gewoon op niveau kunnen communiceren met haar.

6. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? ik vind allebei wel mooi TE slank is niet mooi maar gewoon slank kan heel mooi zijn TE vol vind ik niet mooi maar gewoon wat voller vind ik juist wel sexy

7. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? ik zou proberen haar het gevoel te geven dat het voor mij niet uitmaakt waar ze onzeker over is omdat ik dr ondanks alles toch voor haar ben :))

8. Innerlijk of uiterlijk? innerlijk is het belangrijkst maar uiterlijk is ook wel mooi meegenomen (maar ik vind bijna geen enkel meisje lelijk dus kwa uiterlijk is het voor mij nogal snel goed)

9. Wat vind je van meisjes die ook gamen? ik game zelf niet heel veel maar haar hobby's moet ze zelf weten

10. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? als zij het oprecht heel leuk heeft gehad en er een goede klik was. ik heb het altijd wel leuk ik geniet er denk ik meer van om haar te zien genieten 

11. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje?  als wij daar allebij zin in hebben en klaar voor zijn maar nog niet gelijk na 2 maanden ofzo we moeten elkaar wel goed kennen enzo

12. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  ik denk het wel ook al zou ik daar waarschijnlijk heel onzeker over zijn maar ik zou het wel graag doen denk ik. 

13. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  als je verliefd bent boeien dat soort dingen echt niet je gaat niet zeggen van oh ja nee jou hoef ik niet want je bent gespierd misschien heb ik dat wel liever niet maar het gaat geen beslissende factor zijn.

Bedankt voor je tijd!  np was wel leuk :))

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoe oud ben je?  14

2. Heb je al eens gezoend? ja(kleuterklas)

3. Heb je al een seks gehad? nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? uiterlijk en innerlijk (mind blown)

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? onverzorgd

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? mag ze lekker zelf weten als ze maar niet sterker dan ik word

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? ja

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? ja, liefst hetzelfde of hoger

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? tussenin neig meer naar voller

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  meer met haar doen waardoor ze zelfverzekerder word 

11. Innerlijk of uiterlijk? allebei

12. Wat vind je van meisjes die gamen? nice toch

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? idk

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? als ik me chill kan voelen bij haar

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? als ze echt chill is en ik helemaal mezelf kan zijn dan jazeker

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? liefst niet, maar mag wel hoor

Bedankt voor je tijd! 

Badge

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je?  13

2. Heb je al eens gezoend?  nee

3. Heb je al een seks gehad?  nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? blond haar blauwe ogen mooi lichaam niet te dun niet te dik

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? onverzorgd 

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? juist leuk!

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? ja

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? t zelfde of hoger 

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? maakt me niet uit als ze maar geen ronde ton is

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? zonde en zeggen dat t niet nodig is

11. Innerlijk of uiterlijk? uiterlijk uiteindelijk 

12. Wat vind je van meisjes die gamen? idk

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? 

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? uhhm idk

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  ja

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  klein beetje spieren mag wel niet sterker dan dat ik ben gaat we lastig worden voor die chick om dat niet te halen man ben kapot slap haha

bedankt voor je tijd! geen probleem

 

 

Reputatie 3
Badge +3

1. 13

2. Nee niet echt die groep 3 tijden tellen nie mee

3. Nee wil het wel graag

4. Mooi lichaam en gwn aardig

5. Als ze Zichzelf boven andere mensen plaatst HC gedrag en als ze te lang is omdat ik kapot klein ben

6. Moet kunnen toch?

7. Ja, juist dan kunnen we het samen ontdekken ;)

8. Zelfde of hoger ik doe havo/vwo

9. Beetje tussen in maar meer naar de slanke kant

10. Vervelend, haar helpen waar ik kan helpen complimenten enz.

11. Bijde maar meer innerlijk

12. Maakt niet uit tenzij ze verslaafd is

13. Sws uit eten en beetje kletsen elkaar beter leren kennen

14. K ben geneigd te zeggen meteen maar realistisch beken iets van half jaar een jaar zoiets

15. Ja, alleen heb ik niemand om mee te knuffelen:/

16. Niet te ben namelijk echt heeeeel ster;)

Graag gedaan

groetjes

Badge +1

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je? 12

2. Heb je al eens gezoend? ja

3. Heb je al een seks gehad? nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Dat ze langer is dan mij maar dat is niet zo moeilijk

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Als ze arrogant is

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Dat doe ik zelf heel veel dus helemaal geweldig!

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Ja

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee, zolang het maar is dat zij zich er goed bij voelt

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank?

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? Ik ben zelf onzeker dus ik weet hoe het voelt, zo kan ik haar beter begrijpen en kunnen we het met zijn tweeën oplossen.

11. Innerlijk of uiterlijk? Sowieso innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Leuk, gamen is namelijk niet alleen voor jongens.

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Samen naar een voetbalwedstrijd gaan...

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Als we er allebei klaar voor zijn.

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  Ja, best wel denk ik.

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  Ja

Bedankt voor je tijd! 

 

 

Reputatie 1
Badge

1. Hoe oud ben je? 14

2. Heb je al eens gezoend? nee

3. Heb je al een seks gehad? nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? lengte ik vind het leuk als ze langer is dan mij dus ongeveer 170 cm

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? niks denk ik miss als ze toxic is

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? ik vind het geweldig ( vooral als ze aan basketball doet )

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? ja, dan kunnen we samen alles exploren enz en dan dwnk ik dat je een sterkere band krijgt

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee niet echt

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? maakt niet uit chubby girls zijn schattig

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? ik zou haar willen supporten en haar alle zekerheid geven

11. Innerlijk of uiterlijk? innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? leuk, dan kunnen we samen dat doen

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? gewoon ergens picknicken enz

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? maakt mij niet uit wanneer zij het wilt

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  ja, ik zou haar gewoon niet loslaten

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? ja, dat vind ik echt hot

 

 

1. Hoe oud ben je?  14

2. Heb je al eens gezoend?  Nee

3. Heb je al een seks gehad?  Nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Als ze lief en cute zijn.

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Als ze wappie is. 

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Maakt mij niks uit. 

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Als dat niet mogelijk is bestond het concept van relatie hebben niet eens. Iedereen moet ooit beginnen toch?

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee. 

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Maakt mij niet uit.

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  Iedereen heeft wel iets dat die onzeker is. 

11. Innerlijk of uiterlijk? 70% innerlijk, 30% uiterlijk.

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Prima, zolang ze me niet killt xD.

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Idk 

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Als we er beide fijn bij voelen.

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  Ik hou wel van knuffelen.

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  Ja, prima.

Reputatie 1
Badge +1

1. Hoe oud ben je? 13 lmao

2. Heb je al eens gezoend? ja

3. Heb je al een seks gehad? nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? geverfd haar, piercings, goede stijl en innerlijk: goed kunnen luisteren.

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Als ze erg oordelen

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Als ze het zelf erg leuk vind moet ze doen wat ze graag wil!

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? ja

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee, maar als ze sociaal niet intelligent zijn is het wel vervelend. 

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Maakt mij niet uit.

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  Ik vind het heel vervelend voor haar en ik zou haar elke dag zeggen hoe mooi en lief ze eigenlijk is.

11. Innerlijk of uiterlijk? Innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? cute

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? picknicken ig

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? idk

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  Ja heel erg

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  Ja tuurlijk, ook al vind ik erg gespierde meisjes niet perse aantrekkelijk.

 

 

 

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je? 15 

2. Heb je al eens gezoend?  Ja

3. Heb je al een seks gehad?  Ja, alles behalve penetratie 

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Een aardig karakter die ook goed voor zichzelf op kan komen en ook een beetje verlegen is

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Als ze niet zelf ideeën hebben om dingen te gaan doen of niet met initiatieven komen

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Heel leuk, lijkt me leuk om een keer mee te doen

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Ja, en dan gaan we rustig aan doen en überhaupt vind k knuffelen en Netflix kijken leuker dan alleen maar seksuele dingen

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee niet echt

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Maakt mij niet uit

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  Ik vind het niet erg en wil graag haar helpen om meer zelfverzekerd te worden

11. Innerlijk of uiterlijk? Innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Heel maar ook heel aantrekkelijk 

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Samen naar de zonsondergang kijken en dan gwn goeie chillings hebben tegelijkertijd 

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Zoeizo 3 maanden wachten bij mijn vorige relatie vond k het te snel gaan

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Heel graag

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Maakt mij niet veel uit

Bedankt voor je tijd! Graag gedaan 👋🏼

 

 

Reputatie 2
Badge +2

1. Hoe oud ben je? 13

2. Heb je al eens gezoend? ja

3. Heb je al een seks gehad? nee en hoef ik ook niet

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Haar lach

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? als ze hc is

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Ik heb er bewondering voor, ik beweeg niet.

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad?zeker

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? slank

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? ik vind het zielig en wil haar motiveren

11. Innerlijk of uiterlijk? innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? soulmate

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Zolang zij maar blij is

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? ik hoef geen seks, alleen als ik kinderen wil.

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Yep

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  Tuurlijk

Reputatie 5
Badge +5

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je? 14 jaar

2. Heb je al eens gezoend? nope

3. Heb je al een seks gehad?  nope

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? als ze aardig zijn en ze mij op me gemak kunnen stellen

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? z’on net iets te spontaan iemand

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? prima...

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? jazeker

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee niet echt

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? meer van slank...

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? ik zou alles eraan doen om haar te helpen

11. Innerlijk of uiterlijk? allebij… inerlijk sws maar ik denk dat lichaamelijke aantrekkings kracht ook een rol speelt

12. Wat vind je van meisjes die gamen? leuk… dan heb je een gezamelijke hobby

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? ik stel geen eisen… ik hou wel van wat randoms

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? waneer je we er samen aan toe zijn

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? jazeker

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? jawel

Bedankt voor je tijd! 

 

 

Badge

Hoe oud ben je? 13

2. Heb je al eens gezoend? Nee

3. Heb je al een seks gehad? Nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Lang haar 

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Kort haar 

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Niet erg

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Ja

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee 

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Slank

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? Haar complimentjes geven

11. Innerlijk of uiterlijk? Allebei 

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Niet erg 

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Maakt niet zo veel uit

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Licht er aan hoe oud ze is 

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Ja kan

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Ja hoor 

1. Hoe oud ben je? 16 en meisje

2. Heb je al eens gezoend?  Nee

3. Heb je al een seks gehad? Nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Lang haar en kleinerdan mij

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje?

Als ze aleen maar bezig is net make up en het te veel draagt

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Vind het wel leuk 

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Ja Ik denk wel

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee totaal niet als ze maar aardig is dan is het allang goed

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Maakt mij echt niet uit

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  Zegen dat ze er prachtig uitziet en dat ze er altijd goed uitziet

11. Innerlijk of uiterlijk? Inerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Leuk 

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Gezellig samen een film kijken of een stukje wandelen ergens

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje?

Als het meisje het zelf ook wil 

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  Ja hou van knuffel ben het liefst de heletijd bij iemand 

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  Van mij wel 

1. Hoe oud ben je?  16

2. Heb je al eens gezoend? Ja

3. Heb je al een seks gehad? Ja

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Als zij zichzelf is.

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Als ze veel naar andere jongens gaan.

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Niet erg sport zelf ook veel.

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Tuurlijk als er een klik is.

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee 

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Ik heb niet echt een voorkeur als t maar niet overdreven is zeg maar.

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? Zoveel mogelijk proberen te helpen

11. Innerlijk of uiterlijk? Innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Ze doen hun ding maar.

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Als ik er maar weg ga nadat ik de dingen die ik graag met haar wil doen heb gedaan.

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Ik plan geen datum hahah.

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Jazekers

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Tuurlijk

Badge

1. Hoe oud ben je?  14 jaartjes

2. Heb je al eens gezoend?  nee nog nooit ontgroend

3. Heb je al een seks gehad?  nope

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? als ze aardig tegen je doen , en complimentjes geven

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? HARD TO GET spelen

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? heerlijk doe met alle plezier mee

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? tuurlijk waarom niet

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee , maar een goed stel hersenen kan nooit kwaad

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? slank blijft beter

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  Een leuke uitdaging om haar te helpen en ik zou haar motiveren om dingen te doen

11. Innerlijk of uiterlijk? innerlijk , al kijk ik bij de eerste indruk wel naar uiterlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? OH HELL YEAH

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit?  Lekker op het strand chillen en ijsje halen

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? als ik 16 ben en zij het ook wil

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Ik vind het heerlijk het geeft gewoon het gevoel dat er iemand van je houd 

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? ik ben geen feminist maar nee liever niet

1. Hoe oud ben je? 

16

2. Heb je al eens gezoend? 

Nee

3. Heb je al een seks gehad? 

nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje?

die billen en lang haar

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje?

Als ze te veel make up gebruiken 

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport?

Best wel sexsy

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad?

Ja dat zeker 

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk?

Nee als ze maar aardig is

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank?

Maakt mij totaal niet uit

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? 

Zegen dat ze er goed uit ziet en dat ze zeker niet onzeker moet zij

11. Innerlijk of uiterlijk?

Inerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen?

Leuk

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Gezellig een film kijken  of pikniken

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje?

Als het meisje zegt dat ze het ook wil 

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? 

Dank zelf van wel

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  Ik vind zelf van wel

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je? 17

2. Heb je al eens gezoend?  Ja

3. Heb je al een seks gehad?  Nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje?  Kont borst Gezicht en lange haren. Persoonlijk vind ik het innerlijk het belangrijkste (lief, eerlijk, grappig, humor, behulpzaam)

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Veel make up

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Als ze van sporten houd moet ze dat doen

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Tuurlijk heb nu een relatie en hiervoor nooit gezoend hoor

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Nee 

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Persoonlijk slank maar vind innerlijke belangrijkste

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? Mijn vriendin is soms erg onzeker en daar help ik haar bij door te zeggen dat ze de beste is enzo moedig haar aan steun haar

11. Innerlijk of uiterlijk? Innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Altijd gezellig 

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit?  Bioscoop 

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? 6/7 maanden

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  Jaaaa

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Nee 🙃

Bedankt voor je tijd! 

 

 

Badge

13

nee

nee

billen, borsten,blond haar,innerlijk

maakt mij niet zoveel uit

ja

nee, als ze maar geen slechte invloed op me heeft

niet te dik en niet te dun

zeggen dat ze mooi is

inerlijk maar ze moet wel een beetje knap zijn

leuk maar game zelf bijna niet meer

lekker uit eten

wanneer we er allebei aan toe zijn

ja

maakt mij niet uit

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi, 

Ik heb een vragenlijst gemaakt voor jongens die over meisjes gaat. Graag invullen als je al een keer iets met een meisje hebt gedaan of gehad. Denk aan zoenen/relatie/seks. Leeftijd liefst boven 15

Als je een meisje bent en je wilt het graag invullen kan natuurlijk ook altijd!

1. Hoe oud ben je? 13

2. Heb je al eens gezoend? Nee

3. Heb je al een seks gehad? Nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje?ogen haar billen benen borsten en verzocht 

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje?stinken slecht verzorgd 

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Heel erg aantrekkelijk dan is ze gewoon goed i shape en dan zijn ze ook gewoon bezig

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad?ja zekker

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk?nee liefde is liefde alleen val ik niet op meisjes die echt heel dom zijn  maar het verschil tussen vmbo en veo dan ga ik niet perse voor die op vwo

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Wat voller maakt niet uit maar vind het wel wat sexyer als ze wat slanker is 

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen?  Ik vind het wel geil want dan (als je een relatie hebt) laat ze allen dingen aan jou zien en zo en om het op te lossen zou ik haar gewoon compliment geven 

11. Innerlijk of uiterlijk? Allebei om eerlijk te zijn ik kan niet verliefd worden op iemand die heel lelijk is maar wel suuuuuper lief is . Maar kan ook niet verliefd worden op iemand die heel knap is maar wel ehh kaulo arrogant is ofzo

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Heel leuk want dan weermt zij ook wat jij de hele dag doet enzo

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Een etentje op een prachtige plek met muziek 

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Na dat je haar goed heb leren kennen of als zij het wil dan vind ik het helemaal goed 

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Ja 

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Ze mogen wel gespierd zijn maar niet sterken dan mij 

Bedankt voor je tijd! 

 

 

Reputatie 3
Badge +1

1. Hoe oud ben je?  15

2. Heb je al eens gezoend?  jazeker

3. Heb je al een seks gehad? yup

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? wat dikkere tieten en niet al te dunne reed

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? dunnen kont

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? heerlijk!

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? natuurlijk! juist leuk!

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? iets voller

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? lijkt me erg moeilijk om mee om te gaan

11. Innerlijk of uiterlijk? allebei ;)

12. Wat vind je van meisjes die gamen? hou ik niet van

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? naaktzwemmen

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? als we er allebei klaar voor zijn

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag?  jaaa

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? ja zeker! juist stoer!

1. Hoe oud ben je? 17

2. Heb je al eens gezoend? Ja

3. Heb je al een seks gehad?  Nee

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? Qua uiterlijk: verzorgd uiterlijk, balans dus niet te dik maar ook niet extreem dun, mooi haar gladde huid

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? Te veel make-up

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? Knap, mooi als iemand daar een passie voor heeft

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? Natuurlijk, een keer moet de eerste zijn

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? Dat ligt er aan, zo lang iemand maar gezellig is en ook wat te vertellen heef, daar hoef je in principe niet hoog geschoold voor te zijn

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? Het liefste wel slank maar het hoeft geen probleem te zijn

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? Vervelend voor haar, ik zou laten merken dat ik te vertrouwen ben en niks gek vindt

11. Innerlijk of uiterlijk? Een goede balans tussen de twee, iemand waar ik het niet goed mee kan vinden valt al gelijk af maar iemand die ik echt serieus lelijk vindt eigenlijk ook eerlijk gezegd, ik zal echter niet onaardig tegen ze doen daarom hoor

12. Wat vind je van meisjes die gamen? Mogen ze doen, vind ik niet echt veel van

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? Zolang er maar veel tijd en aandacht voor elkaar is en beiden het naar hun zin hebben, of dat nou in een goed restaurant is of op een bankje in het park

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? Dat voel je vanzelf aan, daar moeten beide klaar voor zijn

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? Zeker

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? Beetje pijnlijk voor het mannelijk ego maar het is voor mij geen probleem, zoals ik al zei als een meisje fanatiek sport dan toont dat dat ze een doorzetter is

1. Hoe oud ben je? morgen 1

2. Heb je al eens gezoend?  helaas niet

3. Heb je al een seks gehad? helaas niet

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? als ze oke is met zichzelf niet te verwaand maar ook niet echt onzeker

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? als ze verwaand zijn

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? lekker

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? ja want dat heb ik ook nog nooit gedaan

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee niet echt

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? normaal niet enorm slank maar ook niet echt dik

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? ik vind het jammer zeker aangezien dat vaak de lekkerste meiden zijn en ik zou haar gewoon gerust stellen en overhalen dat het niet zo is

11. Innerlijk of uiterlijk? innerlijk

12. Wat vind je van meisjes die gamen? lekker aangezien ik het zelf ook doe maar niet teveel

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? gewoon ergens dan misschien zoenen in een hokje en als ze blijft logeren lekker vingeren pijpen aftrekken en dan seks

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? zo snel als zij het wilt

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? hangt ervan af met wie maar denk het wel

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn?  ja hoor maar niet zo enorm overdreven met een grote sickpack gewoon een gespierd is best aantrekkelijk vind ik zelf

Reputatie 7
Badge +17

1. Hoe oud ben je?  16

2. Heb je al eens gezoend? ja

3. Heb je al een seks gehad? ja

4. Wat vind je aantrekkelijk bij een meisje? ogen, lach, benen

5. Wat vind je niet aantrekkelijk bij een meisje? geen gevoel voor humor

6. Wat vind je er van als een meisje enorm veel sport? is ok, als ze ook maar tijd heeft voor andere dingen

7. Kan je een relatie met iemand nemen als diegene nog nooit heeft gezoend of een relatie heeft gehad? ja, waarom niet?

8. Vind je het schoolniveau van een meisje belangrijk? nee

9. Vind je het erg als een meisje wat voller is of houd je meer van slank? vind allebei ok, als het maar niet te is

10. Wat vind je ervan als een meisje ontzettend onzeker is en wat zou je er aan doen om haar te helpen? vervelend voor haar. Zou haar helpen door er voor haar te zijn, te luisteren en zo.

11. Innerlijk of uiterlijk? allebei

12. Wat vind je van meisjes die gamen? prima. Game zelf ook

13. Hoe ziet de perfecte date voor jou eruit? thuis op bed een film kijken, beetje knuffelen en zo

14. Als je een beginnende relatie met een meisje hebt, wanneer wil je seks met dat meisje? ligt aan het meisje. Ik zou zelf best snel willen maar alleen als zij er ook klaar voor is

15. Ben jij een knuffelpersoon in een relatie? Knuffel je graag? ja heel erg

16. Mogen meisjes gespierd zijn, of sterker dan jongens zijn? ja, vind dat best geil tbh

Reageer