vragenlijst voor jongens ;)

  • 25 October 2013
  • 13 reacties
  • 918 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,
ik ben een meisje en ik vroeg me af wat jongens (of sommige meisjes) leuk vinden/zoeken in een meisje.
bijvoorbeeld lief, knap, aardig, sociaal dat soort dingen. dussss plz reageren?
dankje :)
xxx

13 reacties

Lief, grappig, lkkr, dikke tieten, dikke reet, beetje vet, geen krullen, klein,
Hoii,
ik ben een meisje en ik vroeg me af wat jongens (of sommige meisjes) leuk vinden/zoeken in een meisje.
bijvoorbeeld lief, knap, aardig, sociaal dat soort dingen. dussss plz reageren?
dankje :)
xxx


Wat ik zoek is. Iemand. beetje knap. wel natuurlijk borsten, beetje seksueel. kleur haar maakt niet zoveel uit. naja. ik vind blond beetje lelijk. kont niet al te dik. maar ook niet te dun, niet heel klein of gigantisch groot qua lengte. en natuurlijk heb ik t liefst iemand met de naam zussane. maar dat komt zelden voor. de naam boeit me eigelijk ook weer niks.
T gaat vooral om de liefde voor elkaar
Lief, knap, dat ik haar kan vertrouwen en dat ze nooit liegt, hulpzaam het lijkt me wel lief 😉 , ik val vaker op brunettes maar soms ook op blondines dus haarkleur maakt (denk ik) niet zoveel uit. Niet te dun niet te dik. Mooie kont/borsten haha. Gewoon lengte tussen de 1.60 tot de 1.80. 
Lief, aardig, behulpzaam, knap, blauwe ogen, blonde haren, ongeveer zelfde lengte, zelfde leeftijd (of 1 jaar jonger), goed gevormd.
, goeie borsten. (haha)
Dat zou voor mij de ideale zijn.
lief humor kleiner als ik als het kan nog knap 
Een meisje die echt van mij houd hoe ik ben en ze natuurlijk wel lief zijn en dat ik haar alles kan vertellem en natuurlijk wel een mooie lach!
Uiterlijk: Gezicht is heel belangrijk, gezichtsuitdrukking en mond maar ook hoe ze lacht. Het liefst niet te dik of te dun (mag dus wel dun zijn of dik, maar niet te dik/du)

Innerlijk: Grappig , aardig , belangstelling hebben voor mij

Lengte:1.70-1.95
Dit zeg ik persoonlijk dus weetikveel wat andere mensjes hiervan vinden

1. Klein
2. Beetje stevig
3. stoer kan er ook wel bij
Wat ik zoek is. Iemand. beetje knap. wel natuurlijk borsten, beetje seksueel. kleur haar maakt niet zoveel uit. naja. ik vind blond beetje lelijk. kont niet al te dik. maar ook niet te dun, niet heel klein of gigantisch groot qua lengte. en natuurlijk heb ik t liefst iemand met de naam zussane. maar dat komt zelden voor. de naam boeit me eigelijk ook weer niks.
T gaat vooral om de liefde voor elkaar


Waarom zussane😕:D
Wat ik vooral zoek in een meisje zoek is een lief karakter, mooie ogen en qua lengte kleiner dan mij. De rest zie ik als bonus 😉
Heyyy

Ze moet zijn:

1: lekker 
2: gemiddelde kont gemiddelde borsten
3: sportief
4: ongeveer even lang
5: ongeveer even oud
6: lief
7: stoer
8: moet dingen durven (in bed)
9: ze moet altijd in zijn om ff te zoenen
10: mooie blauwe ogen/ wenkbrouwen
11: gemiddeld lang haar
12: in de mode kleding liever niet te schreeuwig
Heyy,


Qua uiterlijk:

- Bruin haar (blond is wel oké)
- Groene ogen (helderen kleuren zijn ook leuk  )
- Slank, maar ook niet te.
- Cup maat boeit eigenlijk niet, maar als k moest kiezen B of C
- Lief, schattig gezichtje (sproeten vind k wel oké)

Qua innerlijk:

- Iemand die open is.
- Iemand waar je mee kunt lachen.
- Iemand die zelfstand kan zijn (maar niet te)
- Lief & aardig
- Sportief
- Moet zichzelf blijven
- Betrouwbaar
- avontuurlijk
Badge

Hoii,
ik ben een meisje en ik vroeg me af wat jongens (of sommige meisjes) leuk vinden/zoeken in een meisje.
bijvoorbeeld lief, knap, aardig, sociaal dat soort dingen. dussss plz reageren?
dankje :)
xxx

Alles is voor mij goed als ze maar loyaal en niet dik is

Reageer