Vraag

Vragenlijst voor de jongens

  • 6 February 2019
  • 7 reacties
  • 233 Bekeken

Badge +5
Weer eens een vragenlijst!

  1. Hoe oud ben je?
  2. Heb je nu een relatie of ooit gehad?
  3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie?
  4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders?
  5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let?
  6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil?
  7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken?
  8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je?
  9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je?
  10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je?
  11. Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je?

7 reacties

  1. Hoe oud ben je? 14
  2. Heb je nu een relatie of ooit gehad? Wel gehad
  3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie? 3 maande.
  4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders? Een paar dagen
  5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let? Intelligentie en humor
  6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil? Behoefte aan binding voor een langere tijd ds de
  7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken? Vreemdgaan
  8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je? Ben 14, dus dat is een no go haha
  9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je? Een jaar kan wel maar een stuk is een no go
  10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je? Kan wel, alleen moet het wel goed gaan
  11. Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je? Niks, is toch mijn vriendin. Haha
  1. Hoe oud ben je? 18
  2. Heb je nu een relatie of ooit gehad? nope.
  3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie? nvt
  4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders? Waar jullie beiden het beste bij voelen qua tijd
  5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let? Verschild heel erg. Mn crush bijv viel meteen haar persoonlijkheid op omdat ze meteen met iedereen een praatje had bij de borrel van mn studievereniging
  6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil? geen idee helaas...
  7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken? vreemdgaan, toxic relatie, beiden gewoon niks meer voelen voor elkaar.
  8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je? Honestly probeer ik haar dan te vergeten want ben nu nog lange niet klaar voor een kind hebben
  9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je? Ja ligt er aan hoe jong
  10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je? ligt er aan hoe oud, mn crush is bijv 1 jaar ouder dan mij
  11. Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je? fk mn ouders. het is mijn vriendin, niet die van hun. MAAR wel opletten dat je niet verblind raakt door de verliefdheid!
Hoe oud ben je?
Ik ben 16 jaar
Heb je nu een relatie of ooit gehad?
Ik heb geen relatie, wel 1 serieuze gehad, soortvan, moeilijke situatie....
Hoe lang duurt of duurde je langste relatie?
n.v.t.
Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders?
Wanneer wij erover uit zijn wat we verder willen.
Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let?
Het haar en gezicht is voor mij wel het belangrijkste, mij maakt het niet echt uit of iemand groote of kleine borsten/ billen heeft.
Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil?
Haar innerlijk.
Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken?
Niet trouw zijn/ niet communiceren/
Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je?
Ik zou haar steunen maar geen relatie aangaan.
Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je?
Hangt af hoeveel jonger, maar anders heb ik geen idee wat ik dan zou doen.
Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je?
Zelfde antwoord als hiervoor.
Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je?
Er over praten en aangeven dat het mij niet uit maakt en dat ze dat maar zullen moeten accepteren.
  1. Hoe oud ben je? - 14
  2. Heb je nu een relatie of ooit gehad?- nope. Helaas
  3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie?-0.000000000 secondes
  4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders?- na misschien een week ofzo?
  5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let?-hoofd
  6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil?- dat ik die persoon heeeeeel aardig en lief en zo vind
  7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken?- vreemdgaan of leugens vertellen
  8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je?- met mijn leeftijd zou ik haar met rust laten maar als ik 25 zou zijn dan zou ik het proberen
  9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je?- licht eraan hoe jong
  10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je?- licht er aan hou oud
  11. Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je?- rustig gaan praten of boos worden
  1. Hoe oud ben je? 16 over een paar dagen 17
  2. heb je nu een relatie of ooit gehad? Ik heb nu bijna een 2 jarige relatie met een jongen
  3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie? Deze relatie
  4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders? Heb ik al gedaan toen we ongeveer een maand samen waren aan men moeder en ongeveer een half jaar pas bij men vader.
  5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let? Bij dit geval kijk ik naar jongens😂 ik let meer op hoe ze zijn en hun postuur/gezicht
  6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil? Ik moet goed met hem kunnen praten over problemen en alles
  7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken? Vreemdgaan
  8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je? Niks want jongens kunnen geen kinderen krijgen🙈
  9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je? Als het maar niet onder de 14 is vind ik tenzij ik over de 18 ben
  10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je? Niks maakt toch niks uit?
  11. Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je? Vertelt wat ik vind en wil een reden
  12. bedankt voor deze vragenlijst ik vond het leuk :)
1. Hoe oud ben je? 17

2. Heb je nu een relatie of ooit gehad? 2 relaties gehad, op dit moment niet (zie mijn topic)

3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie? Een maand of 2-3

4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders? Na een week ongeveer

5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let? Klinkt heel erg, maar toch uiterlijk. Is denk ik iets vanuit de natuur.

6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil? Als haar persoonlijkheid erg leuk is, kan ik geen genoeg van haar krijgen.

7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken? Als blijkt dat ze niet overal even eerlijk over is.

8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je? Ik zou me kapot schrikken en ik denk dag ik afhaak. Als ze echt heel leuk is, wil ik wel kijken.

9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je? Is toch een stuk eerlijkheid wat ze dus mist, dus ik zou echt goed nadenken over wat ik er verder mee moet. Denk dat ik het dan wel genoeg vind.

10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je? Zelfde antwoord als 9.

Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je? Ik zeg tegen mijn ouders mijn mening daarover en meestal is het dan goed.
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. Heb je nu een relatie of ooit gehad? Ja nu
  3. Hoe lang duurt of duurde je langste relatie? 2,5 jaar
  4. Wanneer, of na hoeveel tijd, stel je je vriendin voor aan je ouders? 2 weken
  5. Als je een meisje ontmoet, wat is het eerste waar je naar kijkt of op let? Ogen en gezicht dan lichaam en gedrag
  6. Als je een meisje leuk vindt, wat maakt voor jou dat je een relatie met haar wil? Vertrouwen en gevoel
  7. Wat zou voor jou dé reden zijn om de verkering uit te maken? Momenteel niks na goed praten kom je er wel uit zelfs vreemdgaan enz.
  8. Stel, je vindt een meisje leuk, maar je komt er achter dat ze een kind heeft. Wat doe je? Vragen naar de situatie en dan daarop reageren
  9. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk jonger te zijn dan je dacht, wat doe je? Hangt van de leeftijd af maar verschil kan er best zijn
  10. Het meisje wat je leuk vindt blijkt een stuk ouder te zijn dan je dacht, wat doe je? ^^^
  11. Je ouders hebben dingen aan te merken op je vriendin, die jij helemaal niet zo erg vindt. Wat doe je? Mijn moeder heeft er nooit problemen mee maar ik zou er met haar over praten en laten zien hoe geweldig mijn vriendin is

Reageer