Vraag

Vragenlijst: verschillende onderwerpen

  • 1 September 2019
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik ben FluffyCat77 (Ben slecht in nicknames bedenken) en ik heb nogal wat vragen in mijn hoofd.
Ik ben 13 jaar oud, een meisje en altijd al verlegen geweest.

  1. Ik denk de laatste tijd over een meisje, laten we haar Suus noemen. Ik vind haar denk ik leuk... Ben ik denk je bi?? IK heb wel vaker crushes gehad maar dat waren allemaal jongens (Ik ben altijd gedumpt.)
  2. (Deze vraag is vooral voor de meiden.) Ik ben best wel dun maar mijn bovenbenen zijn hartstikke dik! Ik heb al veel oefeningen geprobeerd, maar niks hielp echt. Wie heeft dit ook en hebben jullie een oplossing?
  3. Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een meisje? Ik val vooral op lieve jongens en meiden. (denk dat ik bi ben.) En hoe versier je zulke types?
  4. Wat als mensen over me roddelen op school? Ik ben laatst verhuisd en zit nu in een andere klas. Ik heb een keer slecht gereageerd op een grap en nu vinden ze me vreemd. Ik heb wel een paar vriendinnen (denk ik dan) maar ik zit bijna altijd alleen thuis, ik spreek eigenlijk niet af met vriendinnen. Ik ben te verlegen om het te vragen, bang om afgewezen te worden. Wat moet ik doen??
  5. Ik ben afgewezen door mijn ex-crush en ik zie hem nog elke week. Hoe moet ik nou met hem omgaan?
  6. Ik heb soms best wel depressieve buien. Dat komt vooral omdat ik niks te doen heb en altijd thuis zit. Iemand ideeen?
Je bent echt GEWELDIG als je antwoordt. Alvast bedankt! 😉

3 reacties

  1. Ik denk de laatste tijd over een meisje, laten we haar Suus noemen. Ik vind haar denk ik leuk... Ben ik denk je bi?? IK heb wel vaker crushes gehad maar dat waren allemaal jongens (Ik ben altijd gedumpt.) Nou ja, je valt op een meisje dus in principe denk ik dat je wel biseksueel bent omdat je ook op jongens valt
  2. (Deze vraag is vooral voor de meiden.) Ik ben best wel dun maar mijn bovenbenen zijn hartstikke dik! Ik heb al veel oefeningen geprobeerd, maar niks hielp echt. Wie heeft dit ook en hebben jullie een oplossing? Als je bovenbenen dik zijn denk ik omdat dat komt door dat je brede heupen hebt. daar kan je niet veel aan doen omdat dat gewoon de groei van jouw lichaam is. Brede heupen zijn een voordeel want stel dat je ooit een kind krijgt dan is jouw bevalling makkelijker dan van een vrouw met dunnere heupen. (don't mind my stupid awnser)
  3. Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een meisje? Ik val vooral op lieve jongens en meiden. (denk dat ik bi ben.) En hoe versier je zulke types? Iemand die zelfverzekerd is, lief (natuurlijk) en andere eisen boeit me niet veel. kUcH kUcH zelf aantrekkelijk zijn (maar helpt niet veel bij mij)
  4. Wat als mensen over me roddelen op school? Ik ben laatst verhuisd en zit nu in een andere klas. Ik heb een keer slecht gereageerd op een grap en nu vinden ze me vreemd. Ik heb wel een paar vriendinnen (denk ik dan) maar ik zit bijna altijd alleen thuis, ik spreek eigenlijk niet af met vriendinnen. Ik ben te verlegen om het te vragen, bang om afgewezen te worden. Wat moet ik doen?? Ik denk het beste van jezelf laten zijn. Er is altijd wel iemand die wat aan je leuk vind. Als je laat zien dat niemand je weg kan duwen proberen ze het ook niet. Het maakt niet uit als je even bij iemand aanschuift en een beetje meepraat. Wat ik altijd denk: "de mensen die roddelen over jou doen het alleen omdat je jaloers zijn" Laat zien dat je niet geïnteresseerd bent in de roddels en wees een beetje "de bad-bitch" maar pas niet te veel aan aan jezelf. Wees gewoon lekker jezelf!
  5. Ik ben afgewezen door mijn ex-crush en ik zie hem nog elke week. Hoe moet ik nou met hem omgaan? gewoon normaal, alsof er niks is gebeurd. (ok diep van binnen weet je dat het is gebeurd maar laat dat niet zien!!) op een moment ziet hij wel de leuke dingen aan jou en krijgt die wel spijt ;p
  6. Ik heb soms best wel depressieve buien. Dat komt vooral omdat ik niks te doen heb en altijd thuis zit. Iemand ideeen? doe gewoon gekke dingen. niemand is er toch? Lekker dansen op gekke muziek, gekke foto's van jezelf maken, leuke outfits uitproberen, kast een beetje opruimen, make up uitproberen, even op youtube wat vines kijken. Het kan allemaal! (Ik meen het als er echt niemand in huis is loop ik gewoon rond in mijn BH en onderbroek met een blouse met knopen open en zet ik mijn muziek gwn keihard op en ga ik dansen, snoepen hangen op de bank, gekke snaps sturen naar mijn vrienden en doe ik dingen die mensen mij normaal niet zien doen haha)

Heb je meer dingen om te vragen? Stuur maar dan antwoord ik er wel op ;P

Xx Darlingyou
Thxx voor je rea!
  1. Ik denk de laatste tijd over een meisje, laten we haar Suus noemen. Ik vind haar denk ik leuk... Ben ik denk je bi?? IK heb wel vaker crushes gehad maar dat waren allemaal jongens (Ik ben altijd gedumpt.)
Er is dus best kans dat je bi bent maar ik als ik bi zou zijn zou ik toch voor een meisje kiezen (ben jongen) kan je namelijk met hem (in jouw geval) kinderen krijgen.
  1. (Deze vraag is vooral voor de meiden.) Ik ben best wel dun maar mijn bovenbenen zijn hartstikke dik! Ik heb al veel oefeningen geprobeerd, maar niks hielp echt. Wie heeft dit ook en hebben jullie een oplossing?
Op je 13e krijg je daar vet van nature omdat je extra opslag nodig heb voor als je zwanger word (ik vind dit juist aantrekkelijker: dikke benen
En jij merkt het vooral op, ik vind dingen ook niet mooi aan me zelf maar andere zien die dingen niet zoals dat me ogen niet gelijk zijn (1 lui oog)
  1. Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een meisje? Ik val vooral op lieve jongens en meiden. (denk dat ik bi ben.) En hoe versier je zulke types?
Ik ga in hun buurt zitten, (naast hun bijv.) praat met hun, samen met een groep hangen (met haar) en als je "vrienden" gaat worden vragen om iets leuks te gaan doen.
Alleen hou er rekening mee dat ze misschien niet bi is.

  1. Wat als mensen over me roddelen op school? Ik ben laatst verhuisd en zit nu in een andere klas. Ik heb een keer slecht gereageerd op een grap en nu vinden ze me vreemd. Ik heb wel een paar vriendinnen (denk ik dan) maar ik zit bijna altijd alleen thuis, ik spreek eigenlijk niet af met vriendinnen. Ik ben te verlegen om het te vragen, bang om afgewezen te worden. Wat moet ik doen??
Als ze "nee" zeggen zijn ook niet echte vrienden
Ga meer met ze om en vraag of ze iets te doen hebben na school
Als ze nee zeggen, vraag dan: of ze mee willen zwemmen
Of vraag een keer of ze naar de bioscoop willen
En als ze "ja" zeggen vraag dan of ze een keer iets willen doen
(Ik snap dat dit spannend kan zijn maar als je het leuk met hun heb, zeggen ze denk ik wel ja)
Daarnaast zijn jongens heel relax dus je kan ook met jongens gaan afspreken (als je een beetje contact met een jongen heb) die zeggen al snel ja (laats werd ik nog gevraagd door me klasgenoot of ik ging mee zwemmen (was een jongen))
  1. Ik ben afgewezen door mijn ex-crush en ik zie hem nog elke week. Hoe moet ik nou met hem omgaan?
Gwn vragen of alles tussen jullie gwn kan maar vrienden worden gaat nu wel lastig
  1. Ik heb soms best wel depressieve buien. Dat komt vooral omdat ik niks te doen heb en altijd thuis zit. Iemand ideeen?
Ga huiswerk vooruit maken of nieuwe hobby zoeken zo als: breien (kan best leuk zijn)
Ga niet te lang in bed zitten en probeer echt met mensen af te spreken (je kan ook nog met oude vrienden afspreken)
Mvg sven:)

Reageer