Vraag

Vragenlijst relaties

  • 3 January 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik ben al een paar maanden met iemand aan het daten, maar we zijn allebei eig best wel onervaren en ik vroeg me dus af hoe het bij jullie met relaties enz gaat. Deze vragenlijst is dus voor mensen die ofwel in een relatie zitten of ooit een relatie hebben gehad.

 

Hoe oud ben je?

Meisje/jongen/anders?

3 Wat is je seksualiteit?

4 Hoeveel relaties heb je al gehad?

5 Heb je op dit moment een partner?

Wat was de leukste date die je hebt gehad? Wat hebben jullie toen gedaan?

7 Hoelang zat je in een relatie voordat je met seksuele dingen begon?

8 Waarmee begonnen jullie toen?

9 Wanneer gaat een relatie voor jou te sloom en wanneer te snel?

10 Hoe vaak zie/zag en spreek/sprak jij af met je partner per week?

11 Hoe klef ben/was je met je partner als je vrienden erbij zijn/waren?

12 Hoe klef ben/was je in het openbaar met vreemden?

13 Hoe klef ben/was je op school?

14 Hoe open ben/was je over je relatie? (Wisten al jullie vrienden/ouders het, vertelde je je vrienden over wat voor seksuele dingen jullie hadden gedaan enz)

15 Geven/gaven jullie elkaar regelmatig cadeautjes?

16 Praten/praatten jullie veel over (mentale) problemen? Vind je dat ongemakkelijk?

17 Ben jij meestal de persoon die de eerste stap zet of niet? Vind je dat fijn of zou je liever willen dat het anders was?

 

Alvast bedankt voor het invullen!

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi, ik ben al een paar maanden met iemand aan het daten, maar we zijn allebei eig best wel onervaren en ik vroeg me dus af hoe het bij jullie met relaties enz gaat. Deze vragenlijst is dus voor mensen die ofwel in een relatie zitten of ooit een relatie hebben gehad.

 

Hoe oud ben je? 15

Meisje/jongen/anders? Meisje

3 Wat is je seksualiteit? Straight denk ik

4 Hoeveel relaties heb je al gehad? 1 serieuze 

5 Heb je op dit moment een partner? Nee, tis net uit

Wat was de leukste date die je hebt gehad? Wat hebben jullie toen gedaan?  Bowlen

7 Hoelang zat je in een relatie voordat je met seksuele dingen begon? Een jaar denk ik

8 Waarmee begonnen jullie toen? aanraken

9 Wanneer gaat een relatie voor jou te sloom en wanneer te snel? T gaat niet goed als het gewoon niet goed voelt, ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven maar dat

10 Hoe vaak zie/zag en spreek/sprak jij af met je partner per week? Te weinig, minder dan 1x in de week

11 Hoe klef ben/was je met je partner als je vrienden erbij zijn/waren? helemaal niet klef

12 Hoe klef ben/was je in het openbaar met vreemden? Niet klef

13 Hoe klef ben/was je op school? Niet klef

14 Hoe open ben/was je over je relatie? (Wisten al jullie vrienden/ouders het, vertelde je je vrienden over wat voor seksuele dingen jullie hadden gedaan enz) mijn ouders en vrienden wisten er van maar ik heb ze niet in geuren en kleuren verteld wat we deden 

15 Geven/gaven jullie elkaar regelmatig cadeautjes? Alleen als het een bepaalde gelegenheid was bijvoorbeeld met kerst ofzo maar niet zomaar

16 Praten/praatten jullie veel over (mentale) problemen? Vind je dat ongemakkelijk? nee, ik wil iemand anders niet belasten met mijn problemen

17 Ben jij meestal de persoon die de eerste stap zet of niet? Vind je dat fijn of zou je liever willen dat het anders was? Toen we eenmaal een relatie hadden moest ik continu de eerste stap zetten, dat vind ik niet zo fijn, het lijkt mij fijner als het van allebei de kanten komt. 

 

Alvast bedankt voor het invullen!

Np:)

 

 

 

Hoe oud ben je? 17

Meisje/jongen/anders? Meisje

3 Wat is je seksualiteit? Hetero

4 Hoeveel relaties heb je al gehad? Eén serieuze, mijn huidige.

5 Heb je op dit moment een partner? Ja

Wat was de leukste date die je hebt gehad? Wat hebben jullie toen gedaan? De eerste natuurlijk. Hij vond het leuk om elkaar wat beter te leren kennen tijdens een kleine activiteit dus hij vroeg mij mee naar de schaatsbaan en daarna nog hele tijd in het café daar gezeten. Super schattig.

7 Hoelang zat je in een relatie voordat je met seksuele dingen begon? We waren nog best wel jong en je hoeft ook het ook niet te rushen. Als je elkaar echt leuk vindt, komt dat vanzelf wel. Ik denk dat wij ongeveer één jaar bij elkaar waren.

8 Waarmee begonnen jullie toen? Steeds meer strelen, dan elkaar bevredigen en dan is de stap naar orale seks en penetratie niet heel groot meer. Dat ging binnen maand ofzo.

9 Wanneer gaat een relatie voor jou te sloom en wanneer te snel? Als ik het zo opschrijf klinkt het misschien vrij sloom ofzo maar zo hebben we het niet ervaren. We hadden het gewoon leuk samen, we waren nog jong, dus we hebben het niet gehaast wat we beide prima vonden. Weet dus niet of er zoiets bestaat als ‘te sloom’, just go with the flow. Te snel, tja hangt ook van jullie af. Als jullie na een week al seks hebben, vind ik dat ook prima maar dat is gewoon niet de relatie waarin ik zit en niet mijn ding. Het hangt er dus net vanaf hoe jullie daartegenaan kijken en hoe jullie relatie is. Communicatie is key. Praat er gewoon over. Deden wij ook.

10 Hoe vaak zie/zag en spreek/sprak jij af met je partner per week?  We spreken elkaar sowieso dagelijks en in de weekenden zijn we ook gewoon 9 van de 10 keer bij elkaar. Ook doordeweeks komen we nog wel eens bij elkaar, maar we zitten natuurlijk ook met dingen als school, rijles. We gaan vaak nog wel een/twee keer doordeweeks sporten.

11 Hoe klef ben/was je met je partner als je vrienden erbij zijn/waren? Eigenlijk geldt voor vraag 11, 12 en 13 hetzelfde. Die kleffigheid in het openbaar vind ik gewoon maar ongemakkelijk en beetje onaangepast. Kijk, kusje kan natuurlijk wel, maar je gaat elkaar niet zitten te bekken als er allemaal mensen om je heen zijn.

12 Hoe klef ben/was je in het openbaar met vreemden?

13 Hoe klef ben/was je op school?

14 Hoe open ben/was je over je relatie? (Wisten al jullie vrienden/ouders het, vertelde je je vrienden over wat voor seksuele dingen jullie hadden gedaan enz)? Mijn vriendinnen heb ik het natuurlijk meteen verteld nadat ik gevraagd werd. Mijn ouders heb ik het ook gewoon verteld, ik ga daar niet over liegen en zeggen dat ik wat met vriendinnen ga doen ofzo.

We praten er wel eens over, maar echt niet in veel details ofzo.

15 Geven/gaven jullie elkaar regelmatig cadeautjes? We geven elkaar wel eens een cadeautje ja, hoeft niet groot te zijn, gewoon leuk presentje. Altijd leuk om wat te krijgen.

16 Praten/praatten jullie veel over (mentale) problemen? Vind je dat ongemakkelijk? We zijn gewoon super open naar elkaar, we merken het ook vaak wel aan elkaar als je niet helemaal chill in je vel zit. Maar het is gewoon heel als je daar gewoon over kunt praten met elkaar. Je hoeft je je daar echt niet te voor schamen. Juist fijn als er iemand voor je is en met je mee kan denken.

17 Ben jij meestal de persoon die de eerste stap zet of niet? Vind je dat fijn of zou je liever willen dat het anders was? Hij heeft de echte eerste stap gezet, maar nu wisselt het elkaar wel een beetje af. De ene keer komt hij met een voorstel en de andere keer ben ik het.

Reageer