Vraag

vragenlijst over verliefd zijn

  • 24 May 2023
  • 19 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 4

wat is je geslacht?

hoe oud ben je?

op welk geslacht val je?

hoeveel mensen heb je leuk gevonden?

heb je hallwaycrushes (gehad)?

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen?

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc.

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf?

vertel je het je vrienden?

vertel je het je ouders?

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden?

wat is je type?

heb je nog vragen voor mij?


19 reacties

Reputatie 7
Badge +6

wat is je geslacht? Meisje 

hoe oud ben je? 12

op welk geslacht val je? Meisjes en Jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? Hm... Ik denk 4

heb je hallwaycrushes (gehad)? Nee

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? Ja met 3 mensen (2 jongens en 1 meisje)

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. Soms denkt ik aan hoe ik hem/haar verkering vraagt XD

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? Soms

vertel je het je vrienden? Jaaa zeker 

vertel je het je ouders? Nee dat niet

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? 3 jaar XD

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? 3 maanden :)

wat is je type? Een heel lieve jongen of meisje;)

heb je nog vragen voor mij? Nee denk het niet

Liefs x Banaantje <3

Reputatie 4
Badge +4

wat is je geslacht?

Meisje

hoe oud ben je?

13

op welk geslacht val je?

Bijde

hoeveel mensen heb je leuk gevonden?

3

heb je hallwaycrushes (gehad)?

Nee

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen?

2

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc.

Zoenen en samen film kijken

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf?

Ga het ooit vertellen

vertel je het je vrienden?

Sommigen wel

vertel je het je ouders?

Nee

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?

3 maandan

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden?

2 dagen

wat is je type?

Gezellig en aardug en met humor

heb je nog vragen voor mij?

 

Reputatie 7
Badge +12

wat is je geslacht? Meisje

hoe oud ben je? 13

op welk geslacht val je? Allebei, jongens en meisjes.

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? Echt leuk leuk 2 en voor de rest echt wel 20 niet echt, voornamelijk kleuter liefdes.

heb je hallwaycrushes (gehad)? Wat zijn dat@M1m1 ?

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mmensen 1 keer echt verkering.

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, eetc hoe het later gaat worden.

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jjezelf ik hou het voor me.

vertel je het je vvrienden ja.

vertel je het je oouders nee, awkward.

wat is het langste dat je iemand hebt leuk ggevonden een half jaar?

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk ggevonden 1dag.

wat is je ttype bruin haar bruin of groene ogen, langer dan ik, bril maakt niet uit, goed met computers en techniek (dan kan hij of zij dat allemaal later regelen) lief behulpzaam, troostend, knuffelaar, begripvol, spontaan, meelevend.

heb je nog vragen voor mmij kan jij deze vragen lijst ook invullen?

-OnlyMe

Reputatie 4

wat is je geslacht? meid

hoe oud ben je? 13

op welk geslacht val je? jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? 7

heb je hallwaycrushes (gehad)? ja

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? nope maar ben wel een x meer dan vrienden geweest

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. gwn dingen die ik samen met die persoon wil doen

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? soms wel soms ni

vertel je het je vrienden? sommige

vertel je het je ouders? soms ligt eraan wie t is

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? 7 jaar💀💀(van groep 1 tot 7)

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? 2 weken want k kwam erachter dat die guy 17 was

wat is je type? in ieder geval geen blondjes en tatta's

heb je nog vragen voor mij? 

@OnlyMe omdat je wou dat k em ook invulde :)

Reputatie 4

wat is je geslacht? Meisje

hoe oud ben je? 13

op welk geslacht val je? Allebei, jongens en meisjes.

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? Echt leuk leuk 2 en voor de rest echt wel 20 niet echt, voornamelijk kleuter liefdes.

heb je hallwaycrushes (gehad)? Wat zijn dat@M1m1 ?

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mmensen 1 keer echt verkering.

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, eetc hoe het later gaat worden.

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jjezelf ik hou het voor me.

vertel je het je vvrienden ja.

vertel je het je oouders nee, awkward.

wat is het langste dat je iemand hebt leuk ggevonden een half jaar?

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk ggevonden 1dag.

wat is je ttype bruin haar bruin of groene ogen, langer dan ik, bril maakt niet uit, goed met computers en techniek (dan kan hij of zij dat allemaal later regelen) lief behulpzaam, troostend, knuffelaar, begripvol, spontaan, meelevend.

heb je nog vragen voor mmij kan jij deze vragen lijst ook invullen?

-OnlyMe

hallwaycrushes zijn mensen die je op de gangen van je school ziet en gwn lekker vind of mooi vind ofz

Reputatie 7
Badge +12

Ohh! Ja, die heb ik zeker wel hoor!

-OnlyMe

Reputatie 3
Badge +1

wat is je geslacht? vrouw

hoe oud ben je? 14 (bijna 15)

op welk geslacht val je? allebei

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? 2

heb je hallwaycrushes (gehad)? nope

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? heb k nu, met 1

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. nou aan wat we gaan doen als ik haar in de ogen aankijk

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? ik zeg het, elke dag

vertel je het je vrienden? weten het niet, k ben bang

vertel je het je ouders? nope

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? tot nu to n half jaar

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? ook n half jaar?

wat is je type? iemand die er altijd voor je is

Reputatie 1
Badge

wat is je geslacht? meisje

hoe oud ben je? 14

op welk geslacht val je? jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? 2

heb je hallwaycrushes (gehad)? nee

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? ja 1 persoon

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. ik doe altijd hoe het zou zijn als we met elkaar praten en als we relatie hadden

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? voor mezelf

vertel je het je vrienden? ja

vertel je het je ouders? nee

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? 1,5 jaar

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? 4 maanden

wat is je type? bruin haar 

heb je nog vragen voor mij? nope

Reputatie 6
Badge +3

wat is je geslacht? jongen

hoe oud ben je? 12

op welk geslacht val je? meisjes 

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? k denk 3

heb je hallwaycrushes (gehad)? ja…...

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? nee nog niet gehad

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc.? gw samen spelen 

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? soms zeg ik het

vertel je het je vrienden? jep

vertel je het je ouders? neeeee

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? 2,5 jaar

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? 4  maanden 

wat is je type? slank,blondhaar, beethe druk en lief

heb je nog vragen voor mij? neh

 

wat is je geslacht?meisje

hoe oud ben je? 15

op welk geslacht val je? jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? ik word niet snel verliefd, maar ik heb denk ik met een stuk of 5 jongens gepraat

heb je hallwaycrushes (gehad)? nee 

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveelb mensen? nee

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. ik fabtaseer mss over dates

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? ik ben nog nooit echt verliefd geweest maar er was 1 jongen waar ik werk echt verliefd op had kunnen worden.  Hij had alleen een vriendin een wilde het alleen uitmaken als ik zou zeggen dat ik met hem wilde.  Dat heb ik toen niet gedaan.  En uiteindelijk heb ik ook gezegd dat ik niet meer wilde.  Ik ga niet met vreemdgangers. 

vertel je het je vrienden? wel als ik met iemand praat

vertel je het je ouders? mijn moeder wel

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? 3 maanden

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? paar weken

wat is je type? sportief, bruine krullen, grappig maar de jongen waar ik nu mee praat is een enorme kakker. Niet mijn type op het eerste gezicht maar wel aantrekkelijk en precies mijn humor. 

heb je nog vragen voor mij?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @M1m1,

 

M1m1e schreef:

wat is je geslacht? - ik ben een jongen

hoe oud ben je? - ik ben bijna 15

op welk geslacht val je? - jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? - ontelbaar veel jongens, ik ben de ene leuke jongen net tegen gekomen en om de hoek zie ik er weer eentje, nou ja, niet elke dag, maar ik heb wel van die dagen… das best vermoeiend

heb je hallwaycrushes (gehad)? - yep en dan wil ik omdraaien en achter hem aan, maar dan denk ik, dat gaat opvallen en hij vindt mij toch niet leuk, wat denk ik wel en dan botst ik tegen iemand aan en word ik wakker uit mijn (dag)droom

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? - met eentje en die had ik na een paar weken al bijna verpest, maar gelukkig is hij ook gek op mij en had ie het geduld om mijn excuses aan te horen en hij heeft me nog een kans gegeven en ik kon wel huilen (nou ja, heb ik ook gedaan) toen hij mij een knuffel gaf, ik ben echt helemaal gek van hem en hij vind mij ook wel leuk haha

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. - als ik dan thuis ben en ik zit bv op mijn bureaustoel dan kijk ik zo quasi nonchalant om (alsof mijn crush zo schuin achter mij zit op mijn bed) en zeg 'zullen we zo eerst maar even gaan douchen en dan lekker in bed gaan liggen’ of ik maak zo van die lucht kusjes naar hem en geef 'm een knipoogje’ en meer van die dingen en met mijn hersens is niks mis, want ik ben pas nog onder de scan geweest nadat ik klinisch dood was en dat is ook waar, maar ik ben er weer of nog steeds, idk, het is allemaal anders sinds die tijd, verwarrend, ik moet/wil er nog een topic over maken, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? - meestal durf ik het niet tegen diegene zelf te zeggen, maar ik zeg het meestal wel tegen mijn favo broers, want die begrijpen mij en ik heb nog een vriend tegen wie ik dit soort dingen ook kan vertellen en hij lult niks door, dus das wel fijn

vertel je het je vrienden? - aan eentje wel, zie hierboven bij de vorige vraag

vertel je het je ouders? - ik zou willen dat dat nog zou kunnen, maar papa, mijn hondje en ik hebben een paar jaar geleden een auto ongeluk gehad en ik heb het als enige overleefd, mama is vorig jaar onverwachts overleden aan een hersenbloeding en ik was alleen met haar en heb 112 gebeld en ze had nog hartslag en ademde, maar niks hielp en ik kon geen afscheid nemen omdat ze niet meer bij is gekomen en diezelfde dag is ze overleden

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?  ik vind papa en mama nog steeds 'leuk', maar dat bedoel je natuurlijk niet, een crush, idk, maanden, denk ik en toen wist ik wel dat het nooit iets zou worden of ik kwam een nieuwe crush tegen die in mijn hoofd bleef rondhangen

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? - vast heel erg kort, dat je iemand ziet in een vliegtuig dat zo vertrekt en jij niet in dat vliegtuig zit en je niks over hem weet, tsja, dan houdt het snel op hè

wat is je type? - lastig om te zeggen, gewoon een leuke jongen, iemand die mij nieuwsgierig maakt om meer over hem te weten te komen, ik val wel op een beetje sportieve jongens, een rustige jongen, want ik ben al druk genoeg, denk ik, verder weet ik het niet, iemand die open staat om mij te leren kennen en dan kom je bij Lev uit, mijn vriendje, met een hart van goud en een engelen geduld en nog veel meer

heb je nog vragen voor mij? - op welke bekende zanger/acteur/ander bekend iemand lijkt jouw dreamboy om een beetje een idee te hebben

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +17

wat is je geslacht? Jongen

hoe oud ben je? 16

op welk geslacht val je? Meisjes en jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? Echt leuk, een stuk of 4

heb je hallwaycrushes (gehad)? Ja, zo veel

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? Yep, met 2 mensen. Ik heb een vriendin gehad, en nu een vriendje sinds februari.

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. Aan wat we gaan doen als we weer bij elkaar zijn, dat soort dingen. Maar toch meestal aan de persoon zelf.

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? Ik zeg het wel maar dat kan wel ff duren. Met m’n vriendje duurde het bijna 3 maanden voordat ik het durfde.

vertel je het je vrienden? Ik heb een paar echt goede vrienden waar ik het wel aan kan vertellen.

vertel je het je ouders? Pas als het ‘officieel’ is eigenlijk. Ik ga ze niet over elke crush vertellen.😄

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? Dat was bijna een jaar.

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? Echt leuk als in verliefd? M’n vriendje, sinds november vorig jaar. ‘crushes’ van een dag op de basisschool tel ik niet mee😄

wat is je type? Ik heb niet echt een type. Vind net als @MickeyMouse sportief en rustig wel leuk. Gevoel voor humor en jezelf niet te serieus nemen vind ik ook belangrijk.

heb je nog vragen voor mij? Nope

 

@MickeyMouse 

 

want ik ben pas nog onder de scan geweest nadat ik klinisch dood was en dat is ook waar, maar ik ben er weer of nog steeds, idk, het is allemaal anders sinds die tijd, verwarrend, ik moet/wil er nog een topic over maken, maar ik weet niet waar ik moet beginnen…

Heftig man, en dat drop je ff in een vragenlijst. Maar ja, snap wel dat zoiets moeilijk is om een topic over te maken.

 

Reputatie 7
Badge +9

wat is je geslacht?

Jongun

hoe oud ben je?

15

op welk geslacht val je?

Ik zit nu in een hetro relatie maar het is niet dat ik het niet zou willen proberen met een jongen zegmaar. Maar zelf heb ik niks met die labels, het kan me ook niet schelen als ik eerlijk mag zijn.

 

dus respecteer het of niet maar het boeit me echt niet😂

hoeveel mensen heb je leuk gevonden?

2 mensen

heb je hallwaycrushes (gehad)?

nee.

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen?

Nu, ik zit nu in een relatie. Met 1 persoon (tot nu toe)

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc.

Fantasie en naast ze liggen denk ik?

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf?

Praatje's proberen te maken, grapjes etc. 

vertel je het je vrienden?

Mooi niet😂 totdat het serieus is houd ik het voor mezelf

vertel je het je ouders?

nope.

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?

8 maanden ofzo

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden?

6 maanden denk ik, idk

wat is je type?

Grappig, sneldenkend.

heb je nog vragen voor mij?

Wat vind jij van ananas op pizza?

Badge

wat is je geslacht? meisje

hoe oud ben je? 13

op welk geslacht val je? jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? ehm weet niet precies denk 4 ofz

heb je hallwaycrushes (gehad)? nee

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen?  ja met 1 iemand

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. ehm gwn situaties voor me zien zeg maar

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? hou het voor mezelf

vertel je het je vrienden? Jaa das leuk

vertel je het je ouders?  neeeee

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?  6 maanden mrr dat was relatie

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? geen idee vlgm 2 weken ofz

wat is je type? lief en uiterlijk verschilt ene keer bijv blond haar en andere keer weer bruin hahah

heb je nog vragen voor mij? nee

 

Reputatie 4

Hoi @M1m1,

 

M1m1e schreef:

wat is je geslacht? - ik ben een jongen

hoe oud ben je? - ik ben bijna 15

op welk geslacht val je? - jongens

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? - ontelbaar veel jongens, ik ben de ene leuke jongen net tegen gekomen en om de hoek zie ik er weer eentje, nou ja, niet elke dag, maar ik heb wel van die dagen… das best vermoeiend

heb je hallwaycrushes (gehad)? - yep en dan wil ik omdraaien en achter hem aan, maar dan denk ik, dat gaat opvallen en hij vindt mij toch niet leuk, wat denk ik wel en dan botst ik tegen iemand aan en word ik wakker uit mijn (dag)droom

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? - met eentje en die had ik na een paar weken al bijna verpest, maar gelukkig is hij ook gek op mij en had ie het geduld om mijn excuses aan te horen en hij heeft me nog een kans gegeven en ik kon wel huilen (nou ja, heb ik ook gedaan) toen hij mij een knuffel gaf, ik ben echt helemaal gek van hem en hij vind mij ook wel leuk haha

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. - als ik dan thuis ben en ik zit bv op mijn bureaustoel dan kijk ik zo quasi nonchalant om (alsof mijn crush zo schuin achter mij zit op mijn bed) en zeg 'zullen we zo eerst maar even gaan douchen en dan lekker in bed gaan liggen’ of ik maak zo van die lucht kusjes naar hem en geef 'm een knipoogje’ en meer van die dingen en met mijn hersens is niks mis, want ik ben pas nog onder de scan geweest nadat ik klinisch dood was en dat is ook waar, maar ik ben er weer of nog steeds, idk, het is allemaal anders sinds die tijd, verwarrend, ik moet/wil er nog een topic over maken, maar ik weet niet waar ik moet beginnen...

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? - meestal durf ik het niet tegen diegene zelf te zeggen, maar ik zeg het meestal wel tegen mijn favo broers, want die begrijpen mij en ik heb nog een vriend tegen wie ik dit soort dingen ook kan vertellen en hij lult niks door, dus das wel fijn

vertel je het je vrienden? - aan eentje wel, zie hierboven bij de vorige vraag

vertel je het je ouders? - ik zou willen dat dat nog zou kunnen, maar papa, mijn hondje en ik hebben een paar jaar geleden een auto ongeluk gehad en ik heb het als enige overleefd, mama is vorig jaar onverwachts overleden aan een hersenbloeding en ik was alleen met haar en heb 112 gebeld en ze had nog hartslag en ademde, maar niks hielp en ik kon geen afscheid nemen omdat ze niet meer bij is gekomen en diezelfde dag is ze overleden

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?  ik vind papa en mama nog steeds 'leuk', maar dat bedoel je natuurlijk niet, een crush, idk, maanden, denk ik en toen wist ik wel dat het nooit iets zou worden of ik kwam een nieuwe crush tegen die in mijn hoofd bleef rondhangen

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? - vast heel erg kort, dat je iemand ziet in een vliegtuig dat zo vertrekt en jij niet in dat vliegtuig zit en je niks over hem weet, tsja, dan houdt het snel op hè

wat is je type? - lastig om te zeggen, gewoon een leuke jongen, iemand die mij nieuwsgierig maakt om meer over hem te weten te komen, ik val wel op een beetje sportieve jongens, een rustige jongen, want ik ben al druk genoeg, denk ik, verder weet ik het niet, iemand die open staat om mij te leren kennen en dan kom je bij Lev uit, mijn vriendje, met een hart van goud en een engelen geduld en nog veel meer

heb je nog vragen voor mij? - op welke bekende zanger/acteur/ander bekend iemand lijkt jouw dreamboy om een beetje een idee te hebben

 

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

dd osama en the weeknd🙏🙏🙏

Reputatie 4

wat is je geslacht?

Jongun

hoe oud ben je?

15

op welk geslacht val je?

Ik zit nu in een hetro relatie maar het is niet dat ik het niet zou willen proberen met een jongen zegmaar. Maar zelf heb ik niks met die labels, het kan me ook niet schelen als ik eerlijk mag zijn.

 

dus respecteer het of niet maar het boeit me echt niet😂

hoeveel mensen heb je leuk gevonden?

2 mensen

heb je hallwaycrushes (gehad)?

nee.

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen?

Nu, ik zit nu in een relatie. Met 1 persoon (tot nu toe)

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc.

Fantasie en naast ze liggen denk ik?

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf?

Praatje's proberen te maken, grapjes etc. 

vertel je het je vrienden?

Mooi niet😂 totdat het serieus is houd ik het voor mezelf

vertel je het je ouders?

nope.

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden?

8 maanden ofzo

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden?

6 maanden denk ik, idk

wat is je type?

Grappig, sneldenkend.

heb je nog vragen voor mij?

Wat vind jij van ananas op pizza?

tantoe vies

wat is je geslacht? Meid 

hoe oud ben je? 16

op welk geslacht val je? Aleen 

hoeveel mensen heb je leuk gevonden? 1 pas

heb je hallwaycrushes (gehad)? Wat houd dat in

heb je verkering (gehad)? zo ja met hoeveel mensen? Ja heb sinds kort een vriendin

waar denken jullie aan (behalve de persoon zelf) als je verliefd bent? dus bijv. dates, fantasieën of doe je alsof je met die persoon bent, etc. Aan hoe lief en aardig ze voor me is en echt over ales met haar kan praaten en hoe verzorgend ze is als we samen zijn ze is gewoon  de perfecte  persoon voor mij 

zeg je het tegen die persoon of hou je het voor jezelf? Ja

vertel je het je vrienden? Meschien 

vertel je het je ouders? Nee ze weeten niet eens dat ik pan ben dus ook al een relatie met een meid komt echt niet goed aan bij me homofobiese ouders 

wat is het langste dat je iemand hebt leuk gevonden? Nu me vriendin bijna 2 maande 

wat is het kortste dat je iemand hebt leuk gevonden? 1 week

wat is je type? Een stoer typen maar wel iemand die heel behulpzaam en lief is 

heb je nog vragen voor mij?  Nope

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @M1m1,

dd osama en the weeknd🙏🙏🙏

doe mij dan ‘dd osama’ maar (want hij is 16) en dan mag jij ‘the weeknd’ hebben (die is 32 ofzo en veel te oud voor mij) 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 4

Hoi @M1m1,

dd osama en the weeknd🙏🙏🙏

doe mij dan ‘dd osama’ maar (want hij is 16) en dan mag jij ‘the weeknd’ hebben (die is 32 ofzo en veel te oud voor mij) 😂

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

isg g ze zijn toch allebei lekker

Reageer