Vraag

Vragenlijst over van alles en nog wat


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik verveel me dus heb ik een paar vraagjes op papier gezet voor jullie.
Kopieren}plakken}antwoord geven a.u.b

1. Geslacht?
2. Afkomst?
3. Leeftijd?
4. Op welk geslacht val je?
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar?
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom?
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie?
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)?
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige?
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet?
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet?
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet?
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...?

Succes met invullen, hele fijne dag nog!

M.V.G
Anton

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoooiii

1. Geslacht?     Jongen
2. Afkomst?    Amerikaans/Frans
3. Leeftijd?    13
4. Op welk geslacht val je?    Beide
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar?   Ja paar maanden geleden had ik dat maar is nu uit
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom?   Voor jongen maakt niet uit maar niet te lang aangezien ik niet zo lang ben dus tot 175 ofzo en meisje onder 150
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? Maakt niet uit maar wel natuurlijke kleur
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)?    Ja
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige?    Ja
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet?     Ja want als ik die persoon gwn leuk vind wil ik dat wel.. boeit me vrij weinig wat iemands afkomst is
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet?    Ja why not, als ik diegene leuk vind
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet?   -
13. Leeftijdsverschil van maximaal …?    Tussen 13 en 17

1. Geslacht? Jongen
2. Afkomst? Nederland
3. Leeftijd? 14
4. Op welk geslacht val je? Meiden
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? Ja, gehad
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? T liefst zo lang mogelijk mr als k t nie meer zie zitten t gelijk proberen uit te maken
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? K kijk eerst innerlijk (ja k ben srs)
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? ligt eraan of t zo iemand is die te veel aandacht nodig heeft of nie
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? k heb geen religie, maar zelf zou ik het liefst met iemand die ook geen religie nemen, of ze is speciaal
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? ik denk het wel
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? ja ik ben blank, wat is er mis met een beetje getint?
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet? NVT
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? 1 jaar

Reputatie 2
Badge +2

1. Geslacht? transjongen
2. Afkomst? tibetaans
3. Leeftijd? 12
4. Op welk geslacht val je? mannen en vrouwen
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? ja
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? geen voorkeur
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? geen voorkeur
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? nee
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? ik ben boeddhist en mij gaat het niets aan wat de ander zijn of haar religie is
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? ja waarom niet
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? als ik van die gene hou
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet?
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? 3 jaar

1. Geslacht?
- Meisje
2. Afkomst?
- Nederlands
3. Leeftijd?
- 15
4. Op welk geslacht val je?
- Ik val op jongens.
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar?
- Gehad.
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom?
- Maakt niet uit, als 'ie maar wat langer dan mij is.
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie?
- Bruin vind ik het mooist maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)?
- Nah.
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige?
- /
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet?
- Jahoor.
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet?
- Ja ik ben blank en ik zou eventueel wel een relatie kunnen hebben met een getinte jongen.
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet?
- /
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...?
- Het liefst niet meer dan 2 jaar ouder en liever niet jonger dan dat ik ben.
1. Geslacht? Meisje
2. Afkomst? Nederlands
3. Leeftijd? 16
4. Op welk geslacht val je? Meisjes en jongens
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? Nu niet, afgelopen 2 jaar wel
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? Dat maakt mij niet zoveel uit
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? Maakt me ook niet uit
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? Nee
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? Nee geen relatie, of ik een relatie met iemand met wel een geloof zou nemen? hangt er een klein beetje vanaf welk geloof. Bij sommige geloven kan het ingewikkeld worden, maar als ik echt van diegene hou dan natuurlijk doe ik dat
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? Tuurlijk is toch gwn een persoon wat maakt afkomst nou uit
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? Ja natuurlijk, evenals afkomst maakt huidskleur toch niks uit
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet? -
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? Ik ben nu 16... en ik denk dat een jaar jonger of ouder nog wel acceptabel is, ook al twijfel ik over een jaar ouder... Maarja, alles kan. Stel nou ik ben heel erg verliefd op iemand van 18..
1. Geslacht? Jongen.
2. Afkomst? Nederlands
3. Leeftijd? 18
4. Op welk geslacht val je? Beiden.
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? Gehad. Zomer 2015 en daarvoor ook nog weer.
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? 16. Oversized is niet altijd cool.
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? Zwart
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? Nein.
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? N.v.t
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? Ja hoor. Sta daar allemaal open voor.
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? Ja hoor. Zijn getinte mensen anders in relaties? Denk 't niet tbh.
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet? N.v.t
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? Afhankelijk van hoe oud je zelf bent.
Ik zelf ben 18 en hou -2 +2 (of -/+ 3. Afhankelijk hoe de ander is)
1. Geslacht? Man
2. Afkomst? West-Europees / Nederlands
3. Leeftijd?
4. Op welk geslacht val je? Meisjes/ leden van het vrouwlijke geslacht
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? Nee
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? Lengte maakt mij niet uit.
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? Maakt mij ook niet echt uit.
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? Dus mensen die veel te veel geld uitgeven aan zogenaamde nieuwe trends? Nee.
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? Nee
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? Ja, dat iemands familie uit een ander land komt zou toch helemaal niet uitmaken.
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet?
Dit heb je zo ongeveer daarnet gevraagd, maar wat zou pigment nou weer uitmaken in een relatie.
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet?
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? Voor een minderjarige zou ik de grens bij zo'n 1-2 jaar trekken.

Je weet hopelijk dat vraag 12 niet helemaal werkt.
1. Geslacht? Vrouw
2. Afkomst? Nederland
3. Leeftijd? 16
4. Op welk geslacht val je? Beide
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? Heb een relatie
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? Jongen 182cm val niet op jongens die kleinere als ik zijn meisjes 170cm vindt ongeveer dezelfde lengte als ik heb dan het leukste.
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? Maakt niet zoveel uit.
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? Jup
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? Heb geen religie zou een relatie met een gelovige niet erg vinden.
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? Ja als ik degene leuk vindt
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? Ja vindt getint vaak wel leuk
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet? -
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? 2 jaar
1. Geslacht? - jongen
2. Afkomst? - Nederland?
3. Leeftijd? - 14
4. Op welk geslacht val je? - meisjes
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? - Nu niet, uiteraard wel gehad afgelopen 2 jaar
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? - officeel 1 dag, maar eigk een maandje
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? - Deze snap ik niet
8. Val je op 'fuckboys'/ 'fuckgirls' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? -ja, op petten heel erg
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? - Nee, maakt mij niet uit
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? - Ja heb ik ook al gehad, maar boeit me nie
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? - Als ze maar leuk is
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet? -
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? maakt niet uit
Ja klopt Karl, ik zal het aanpassen
Ik neem aan dat vraag 8 ook telt voor 'fuckgirls' ofzo? Ik begrijp wat je bedoelt
1. Geslacht? Man
2. Afkomst? Nederland
3. Leeftijd? 15
4. Op welk geslacht val je? Vrouw
5. Heb je een relatie? Of gehad de afgelopen 2 jaar? Allebei niet
6. Perfecte lengte van jouw relatie? En waarom? Even lang ongeveer, is praktisch. En fijn om in elkaars ogen te kijken
7. Perfecte haarkleur van jouw relatie? Bruin of blond
8. Val je op 'fuckboys' (Rode schoentjes, petje, Levi's shirtje, gatenbroek enz. enz.)? Nee
9. Heb je een religie? Zo ja, zou je een relatie nemen met een 'ongelovige/anders gelovige? Beide ja
10. Zou je een relatie nemen met iemand van een andere afkomst? Waarom wel/niet? Ligt eraan, binnen Europa (Zonder Turkije) waarschijnlijk wel omdat dat geen grote cultuurverschillen zijn
11. Ben je blank? Zou je een getinte als relatie nemen? Waarom wel/niet? Nee, ik val op blank
12. Ben je getint? Zou je een blanke als relatie nemen? Waarom wel/niet? -
13. Leeftijdsverschil van maximaal ...? 5 jaar

Reageer