?Vragenlijst over de Liefde!?

• 10 maart 2015
  • 30 reacties
  • 1663 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lezers van deze Topic!?
Vandaag gaan we het hebben over niks anders dan de liefde!?
Bedankt voor het beantwoorden/lezen van deze Topic!?

?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje??
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd??
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd??
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch??
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen??
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak??
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak??
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd??
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman??
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp??

Bedankt voor het invullen van deze topic!?

Gr Helpertjuhh ?

30 reacties

?= Zijn eigenlijk Hartjes... Maar die doet hij blijkbaar niet 😞 Whahahahh 🙂
Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? jongen
Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? over 3 maanden 13
Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? jazekers
Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? zover ik weet hetero maar stel dat ik bi zou zijn heb ik nog niet een jongen gevonden dus zeg ik gwn hetero
Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen??-
Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? nee binnenkort komt daar verandering in (licht er aan of mijn vriendin kan afspreken.)
Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? ik begin net aan mijn vijfde ( i know het zijn er best veel maar bij 3 was het alleen maar voor 1 dag ofzo)
Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 12 namelijk afgelopen december
Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? nope
Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? nope
Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Jongen
Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 14
Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? Ja :3
Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? Hetero denk ik, maar wie weet op wie je verliefd word he?
Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen??
Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? 0 keer :(
Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? 1 keer
Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 13 
Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? Neuh
Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Zelf gevraagd via app en werd er  mee gedumpt. 
Bedankt voor jullier reacties!!

Greetzz
1. Meisje
2. 15
.3 jaaaaa. Heb een vriendje haha
4..hetro
5. Niet vsn toepassing
6.uhmm dat weet ik niet hoor, in iedergeval vaak :$
7. Nope, dit is de 1e ❤ we hebben al 9 maanden 🙂
8.ik ddnk iets van 11 ofzo maar hij vond mij niet leuk haha.
9.nee
10.nee
Xxx
Thank you xx

Greetzz
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Meisje.
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 17 jaar.
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? Nee.
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? Hetero.
?Vraag 5!= -
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? Ja, hoe vaak heb ik niet bijgehouden, maar het is zeker nogal wat.
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? 3 serieuze relaties.
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 14 jaar.
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? Nee.
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Zo achterlijk als ik was heb ik ooit iemand gedumpt via whats app. 
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Meisjee
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 15
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? Juppp 
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? Lesbisch
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? Paar weken geleden
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? Nog niet nee :(
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? Niet echtvaak, nu wel :)
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 15, haha
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? nope
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Ja, hahahaha 
Heej..

Ik zou hem dan ook maar even invullen ;)

1!= Jongen.
2!= 14. (Over 4 dagen 15!)
3!= Jup.
4!= Hetero.
5!= Ben hetero dus..
6!= Jaaa... Maar hoeveel? Dat is een geheim! (Ook voor mijzelf ben de tel kwijt geraakt!)
7!= Jaa.. Ik denk 5/6 keer. Waarvan 1 keer 2jaar lang waar ik nog steeds mee heb :-)
8!= 11.
9!= Nop.
10!= Wel gevraagt.. dumpen zou ik nooit doen!

Greetzz
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje??                 meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd??                        17
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd??                nee
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch??        bi
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? /////////\\\\\\\\
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak??    ja heeeel vaak
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak??        3x
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd??         12
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman??         ja
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp??       nee
Badge +17
Vraag 1 = Ben je een jongen of een meisje? Jongen
Vraag 2 = Wat is je leeftijd? 15
Vraag 3 = Ben je op dit moment verliefd?? Nee
Vraag 4 = Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? Hetero
Vraag 5 = -
Vraag 6 = Heb je al eens gezoend? Ja
Vraag 7 = Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? Stuk of 5 keer
Vraag 8 = Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 11
Vraag 9 = Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? Neuh
Vraag 10= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Hahahahaha ja, in de tijd dat hyves nog bestond heb ik iemand gedumpt via hyves 
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd??10
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? ja
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? bi
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen??
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? nee, helaas
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? 5 keer
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 5
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? op de meester. een stage!
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? nee
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 17
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? Nee
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? Weet ik niet
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? ////
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? 1x
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? Nee
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd??  Nooit geweest
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? Nee
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Nee

Gr Rosa17
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje??
Ik ben een meisje

?Vraag 2!= Wat is je leeftijd??
Ik ben 17 jaar

?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd??
Nog een beetje, helaas mag het niet zo zijn.

?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch??
Ik ben hetero

?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak??
Ja, ontelbaar veel keren. 

?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak??
Ik denk ongeveer 5 keer.

?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd??
13 jaar.

?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman??
Jazeker, op mijn Natuurkunde docent. Dit heeft ongeveer 2,5 jaar geduurd en ik ben er nogsteeds niet helemaal overheen, heb ook een aardige band met de leraar en hij weet het, dus ik kan er mee leven 🙂.

?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp??
Wel gevraagd, niet gedumpt, via msn toen de tijd (ja ik ben bejaard!). Nu alleen face to face, dat is veel beter 🙂
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 14
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd??  ja
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? lesbisch
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? nog niet:(
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? nope
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak??1keer 
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 13 
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? ja docente engels
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? ja gevraagd
Heejjj

SUPER LEUK DAT JULLIE ALLEMAAL HEBBEN GEANTWOORD!! JULLIE ZIJN ALLEMAAL DIKKE TOPPERS!!:D

Greettzzz
Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje??meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd??16 jaar
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd??nee
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch??hetero
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? jaa idk hoevaak
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? heb 2 x relatie gehad 
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 15 jaar
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? nee
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? ja gedumpt 

alstuuuuxx
Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje??
meisje
Vraag 2!= Wat is je leeftijd??
15
Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd??
ja heb een vriendje
Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch??
hetero
Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen??
------
Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak??
ja geen idee hoe vaak
Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak??
nee dit is 2e verkering
Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd??
euhm zat in de eerste dus denk 12/13 ofz
Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman??
nee
Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp??
nee, heb wel iemand gedumpt via bellen omdat we kei ver van elkaar afwoonde 

xxx
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 14
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? Nee
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? Hetero
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? Nog niet...
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? Ja, 4x waaronder 1x echt serieus
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 12
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? Nope
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Nee, zou ik nooit doen.
1. meisje
2. 14
3. Ja (zie forum: wat te doen? Verliefd
4. Hetero
5.
6. alleen met een spel en een kusje van mn basisschoolvriendje
7. 2x maar allebei basisschoolliefde
8. 13
9. Nee
10. Nee zou lullig zijn
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? Een meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 14
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? Ja, 30 april anderhalf jaar samen met mijn vriend :3
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? hetero
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? ///
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? Nou ik heb dus al bijna anderhalf jaar met mijn vriend, dus laten we zeggen best vaak :3
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? Nou eigenlijk geen échte relaties, dit is mijn eerste echte serieuze relatie, maar tuurlijk heb ik wel eens zo'n basisschool-relatie-ding gehad als je snapt wat ik bedoel, dat je met iemand had maar eig was je te jong om nou echt verliefd te zijn, de jongen waar ik nu mee heb is dan ook de eerste die ik écht leuk vind
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 13, nu alweer bijna 2 jaar geleden
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? nee
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? Ja, zoals ik al zei heb ik ooit zo'n basisschoolrelatiedingetje gehad, dat je met iemand had zonder echt verliefd te zijn (waarom I have no fckng idea) maar die woonde ver weg en zag ik echt nooit, dus via whatsapp had ik het toen uitgemaakt(en voor de nieuwsgierige hij had het toen ook via whatsapp gevraagd, dus eig was t n whatsapp-nep-relatie-dingetje
?Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? meisje
?Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 14, bijna 15
?Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? ja :$
?Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? ik denk bi...
?Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? half, voor sommige mensen wel
?Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? nee
?Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? niet vaak, 1 keer
?Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 12
?Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? nope
?Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? nee.
1. Meisje
2. 15
3. Ik weet niet of ik het echt verliefd kan noemen, want anders ben ik nu verliefd op 2 jongens, maar ik denk dat ik voor de ene een zwak heb en de ander echt leuk vind.
4. Hetero
5.
6. Nog nooit
7. Alleen basisschoolverkering, dus eigenlijk nog nooit
8. 13
9. Nou, op dit moment ben ik dus niet echt verliefd op die ene jongen maar ik heb wel een zwak voor hem. Maar het is dus een collega en hij is al bijna 20, maar elke keer als we gelijk moeten werken en hij komt de keuken ingelopen krijg ik gelijk een lach op mn gezicht.
10. Nee, zou ik nooit doen ook, via app uit maken is gewoon laf
Vraag 1 jongen
Vraag 2 13
Vraag 3 ja
Vraag 4 hetero
Vraag 5
Vraag 6 nog nooit
Vraag 7 nog nooit
Vraag 8 13
Vraag 9 nope
Vraag 10 ja een tijdje geleden op Valentijnsdag ik werd keihard afgewezen met een nee
Vraag 1!= Ben je een jongen of een meisje?? jongen
Vraag 2!= Wat is je leeftijd?? 16 jaar
Vraag 3!= Ben je op dit moment verliefd?? nope
Vraag 4!= Ben je Hetero? Bi? Homo? Of Lesbisch?? bi a.f.
Vraag 5!= Ben je geen hetero? Dan is dit de vraag anders mag je deze vraag overslaan!? Ben je al uit de kast? Zoja wanneer ben je eruit gekomen?? alleen voor een aantal vrienden en familieleden, wat mij betreft hoeft niet iedereen het te weten (overigens NIET omdat ik me ervoor schaam!). De meesten heb ik het zo'n 2/3 jaar geleden verteld
Vraag 6!= Heb je al eens gezoend? Hoevaak?? helaas niet
Vraag 7!= Heb je al vaak verkering gehad? Hoevaak?? écht verkering niet, zo'n "basisschool-verkering-ding wel, 1 keer
Vraag 8!= Hoe oud was je toen je voor het eerst echt verliefd werd?? 12 of 13
Vraag 9!= Ben jij ooit verliefd geweest op iemand boven de 20? Bijvoorbeeld een Gymdocent? Winkelmedewerker? Buurman?? oh hell yeah, mijn wiskundelerares :)
Vraag 10!= Heb je ooit iemand gevraagt/gedumpt via de SMS/Whatsapp?? ja, 1 x iemand gevraagd via WhatsApp, verder alleen face-to-face

Reageer