-: Vragenlijst over crush :-

  • 16 January 2023
  • 32 reacties
  • 507 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush?

2. Vind je crush je ook leuk?

3. Waarom vind je dit persoon leuk?

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

7. Vertel je snel aan andere je crush?

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3


32 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Ja.

2. Vind je crush je ook leuk? Ik weet niet, in elk geval wel op een vriendschappelijke manier, maar leuk leuk??

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Hij heeft leuke humor, en van die diepbruine ogen waar je uren in kan staren.

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Aan het flirten.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Nee.

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? -

7. Vertel je snel aan andere je crush?

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. De mooie ogen .
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Meestal is het bij mij meteen.

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

-OnlyMe

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush?

Ja

2. Vind je crush je ook leuk?

Geen idee hoop wel we zijn wel al vrienden 

3. Waarom vind je dit persoon leuk?

de persoon is heel aardig en lief en kan met ales waarmee ik zit bij die persoon terecht 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?

Idk

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?

Nee veel te onzeker voor

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

/

7. Vertel je snel aan andere je crush?

Nee niet echt 

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 

De mooien ogen en een cute lach van een persoon
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

Idk ik heb de persoon waar ik een crush op heb het bij het eerste moment dat ik die genen zach

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 

Same bij die van mij is nog al ingewikkeld omdat het ook een vriend van me is

En ben wel bang dat ik de vriendschap zal verpesten door te zegen dat ik de persoon leuk vind
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

 

Reputatie 1
Badge

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk? weet ik niet hij flirt wel met me

3. Waarom vind je dit persoon leuk? hij is verdacht aardig tegen me en hij is gewoon perfect vind ik

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? als hij je op sociale media voegt en met je een gesprek aangaat of gewoon met je flirt

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? nope 

7. Vertel je snel aan andere je crush? ja ik ben daar best open over en dat is niet altijd goed. ik zou als tip geven vertel het alleen aan de mensen die je echt vertrouwt (bij mij weten ook 3 docenten het HAHAHA maar ik ben gwn wel close opzich wel grappig eigenlijk HAAH)

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt? ogen en hun lach ook wel kledingstijl
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? niet heel lang

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

Reputatie 3
Badge +1

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk? idk hahah

3. Waarom vind je dit persoon leuk? hij is lief, we hebben bijna dezelfde intresses, hij luistert naar mijn domme verhalen

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? geen idee

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? hij wees me af maar wou wel vrienden blijven

7. Vertel je snel aan andere je crush? ja eigelijk wel

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. zijn kleding stijl 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? niet lang

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst! geen probleem

Reputatie 7
Badge +17

1. Heb jij een crush?  ja  heb ik

2. Vind je crush je ook leuk? ja ! :D

3. Waarom vind je dit persoon leuk? ze is grappig, super slim,  lacht vaak, en we kunnen over veel dingen praten omdat ze ook heel veel interesses heeft. En ze is knap.

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? merkten we vanzelf

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja 2 keer

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? 1e keer helaas niet wederzijds, nu wel XD

7. Vertel je snel aan andere je crush?  jawel hoor.

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  Ogen, haren, lach, van alles eigenlijk. Hele  "plaatje”;)
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? lang, ben niet zo snel in love

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! You're welcome ! :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +3

Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Jaa

2. Vind je crush je ook leuk? Geen idee haha 

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Zijn innerlijk is echt mooi en hij is super knap hihi 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Als hij/zij naar je kijkt de hele tijd 

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? JA

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? Hij zei ja 

7. Vertel je snel aan andere je crush? Ja me beste vriendin enzo 

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. Ogen of haar 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Paar dagen ofzo of weekje 

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​wees jezelf! En verander jezelf niet voor je crush want hij of zij moet je leuk vinden zoals jij bent !!!

Badge

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk? waarschijnlijk niet

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Hij is grappig en ik kan best goed met hem om gaan

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Als diegene veel staart naar degene die hij/zij leuk vind.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja maar het was niet echt vragen

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? We gingen dus afspreken hij, ik en nog een vriend en we deden net alsof we hadden en daarna vroeg hij of we hadden of dat het nogsteeds een grap was en toen bleek het dat hij me leuk vond en toen vroeg ik hem (Een dag later had ik het uit gemaakt omdat hij was mijn 1ste vriendje en ik was heel nerveus en het bleek dat ik er ook nog niet klaar voor was :(   ) 

7. Vertel je snel aan andere je crush? Ik ontken steeds dat ik een crush heb🤭🤭

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. de ogen!
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Niet heel lang

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! ​​​​​​​Graag gedaan!!💕

Reageer