-: Vragenlijst over crush :-

  • 16 January 2023
  • 32 reacties
  • 495 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush?

2. Vind je crush je ook leuk?

3. Waarom vind je dit persoon leuk?

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

7. Vertel je snel aan andere je crush?

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3


32 reacties

Reputatie 7
Badge +17

1. Heb jij een crush? Ja

2. Vind je crush je ook leuk? Geen idee, hoop het wel

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Vooral de persoonlijkheid

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? De beste manier is toch het gewoon vragen

5. ​​​​​​​Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Ja

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? Tja, gewoon gevraagd. We hebben uiteindelijk bijna een jaar een relatie gehad.

7. Vertel je snel aan andere je crush? Nee

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. Ik val heel erg op ogen, dus dat valt me het eerst op
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Verschillend, maar bij mij meestal wel snel

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! Graag gedaan

Badge

1. Heb jij een crush?   Soort van

2. Vind je crush je ook leuk?   Waarschijnlijk wel

3. Waarom vind je dit persoon leuk?   Zijn personality 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?  Door het te vragen aan die gene

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Nee

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? -

7. Vertel je snel aan andere je crush?   Niet echt

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  Gezicht 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Niet zo snel 

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! Geen dank hoor!

Reputatie 3
Badge +1

yo @Madeliefje ik weet ni wrm maar die topic die k had gemaakt over tips als je iemand vk wil vragen is verwijderd, sorry dat k je die tips ni kan geven nu. of heb je ze nog net gezien?

Reputatie 3
Badge +1

 

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk? ja

3. Waarom vind je dit persoon leuk? ze is mooi, grappig, lief en ze heeft een leuke personaliteit

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? dat kan k zien

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? 7x gedurft om te vragen (aan allemaal verschillende mensen 3x afgewezen

7. Vertel je snel aan andere je crush? niet heel snel

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. gezicht 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? niet heel snel 

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! alsjeblieft

-: ✧ :-
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@12anoniem was dat je topic waarin mensen je om tips over verkering konden vragen? Volgens mij mag zoiets niet omdat je zelf een specifieke vraag moet hebben.

Reputatie 3
Badge +1

@tim16 ah dus daarom thnx bro je help me wel altijd goed

Reputatie 4
Badge +2

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Ja

2. Vind je crush je ook leuk? Ik hoop T

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Vooral heel zelfverzekerd 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Gedragsverandering, als iemand iemand anders anders gaat behandelen is er kans dat hij/zij die keuze heeft gemaakt

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Ja

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? Ik had een gedicht geschreven, maar ze wilde niets, had ik eigenlijk wel verwacht, ging vooral goed op het gedicht schrijven en geven

7. Vertel je snel aan andere je crush? Nee, daar heb ik er teveel voor

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. Ogen
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Paar minuutjes misschien

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

 

Badge

1. Heb jij een crush? misschien, idk

2. Vind je crush je ook leuk? hoop het

3. Waarom vind je dit persoon leuk? ik ken hem van de basisschool en toen vond ik hem wel leuk

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? uhhhm ja dat merk je een beetje als ze je complimentjes geven en het gesprek aangaan etc

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?  nee 

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

7. Vertel je snel aan andere je crush? jaaaaaa

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. uhmm kledingstijl denk ik en gewoon alles bij elkaar en ogennnn
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? bij meiden maar een paar seconden blijkbaar

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

Reputatie 3
Badge +1

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Ja!

2. Vind je crush je ook leuk? Ja, we hebben verkering

3. Waarom vind je dit persoon leuk? hij is behulpzaam,super aardig en knap

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? gewoon vragen

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? zie vraag 2

7. Vertel je snel aan andere je crush? Ja

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  lengte
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? niet ultra lang

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

 

Reputatie 5
Badge +4

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk?ja

3. Waarom vind je dit persoon leuk? hij is cute en lief

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? doordat diegene gaat blozen als je de naam van diegenes crush zegt

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?hij zei ja

7. Vertel je snel aan andere je crush?nee

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. hoe cute iemand is en hoe lang ie is
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? soms lang soms niet lang ik kende mn crush al twee jaar en hij is pa ssinds afgelopen zomer op me 10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-

Reputatie 7
Badge +15

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Nee haha ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd ….XD

2. Vind je crush je ook leuk? Nouja…. Ik heb geen chrush………..

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Geen chrush, maar ik vindt jongens die vrolijk zijn, verlegen zijn & zo lief lachen wel leuk XD

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Als iemand naar je staart..

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Haha , nee (ik heb ze wel gehad)

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? Ik ben zelf wel een x gevraagd….. heet moeilijk om nee te zeggen… maar toch gedaan …..

7. Vertel je snel aan andere je crush? Heb ik niet, maar nee ik zou als ik d‘r een had niks vertellen (wel aan mn bff, en vriend…) 

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  Ogen, & de lach
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Je krijgt ereen….0f niet XD

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

Ja, ik heb wel wat tips;  Kijk het *hier* maar even

 

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge

Even voor de info, ik ben een jongen, 15 jaar oud

-: ✧ :-

Vragenlijst:

1. Heb jij een crush?

Nee maar ik heb er wel een gehad en ze is nu mijn beste vriendin, en we doen heel veel samen.

2. Vind je crush je ook leuk?

Nee ze heeft mij 2 jaar geleden afgewezen, en eerlijk gezegd is het heel cringe wat ik toen deed en ben ik veel veranderd sinds dien. Maar we kunnen over alles met elkaar praten en blijkbaar wilt zij ondanks dat ze me heeft afgewezen nogsteeds goede vrienden zijn, dus een andere manier van leuk vinden. 

3. Waarom vind je dit persoon leuk?

Ze is de meest energieke persoon die ik ken en het lijkt wel alsof ze altijd positief is, ze is ook super slim en we matchen heel goed met humor enzo waardoor we nooit uitgepraat raken. Zij is de enige persoon die ik ken di mij nog echt inspireert elke dag.

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?

Ik had laatst een soort van relatie even met een andere meid, zij liet het ook wel heel duidelijk weten dan, ze nodigde mij uit om met wat vrienden een film te kijken bij haar thuis, ik bleef als laatste en toen ik weg ging gaf ze mij een kus in mijn nek en knuffelde ze mij net iets langer dan gewoon zegmaar. Maar in het algemeen zou ik zeggen idd zo'n kleine dingen zoals net iets langer oogcontact of iets langere knuffels wat echt het verschil is tussen goede vrienden en "leuk vinden" zegma.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?

Ja 

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

Dit gaat over die eerdere persoon waar ik nu goede vrienden mee ben, ik zat toen pas in de 2e en liet op een heel domme manier op whatsapp weten dat ik dr leuk vond waarmee ze reageerde van "ik vind je heel leuk als een vriend maar helaas niet op die manier"

7. Vertel je snel aan andere je crush?

Dit verschilt wat bij jongens en meisjes volgens mij maar als jongen vertel je al redelijk snel aan je beste vrienden die je kan vertrouwen als er iets is tussen jullie twee.

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 

Ik zou zeggen dat gezichtsuitdrukkingen en gedrag het belangrijkste zijn, kleding verteld ook een heleboel over een persoon, en dan niet als in "je moet je mooi en duur kleden" maar meer als in "draag wat je zelf wilt en wat bij je innerlijk past" 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

Een crush krijgen kan heeeelll snel gebeuren, bij mij was het echt bijna van de een op de andere dag, maar een crush vind ik iets anders dan iemand leuk vinden voor een relatie. Dan zou ik even afwachten en als je na een paar weken nog hetzelfde voelt zou ik pas echt serieus erover nadenken

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

Geen probleem!!

-: ✧ :-

Als advies zou ik vooral zeggen blijf lekker jezelf en probeer de beste versie van jezelf te zijn, probeer niet goed genoeg voor iemand te zijn hoe pijnlijk het ook kan zijn. 

Heel veel succes en probeer vooral te genieten!!!

 

Reputatie 2
Badge

Vragenlijst:

1. Heb jij een crush?       Ja

2. Vind je crush je ook leuk?   Nog niet gevraagd

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Het is lastig te zeggen, maar ik wil bij haar zijn, in haar ogen kijken, haar laten lachen, 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Te vragen, begin met meer met diegene te praten. Laat zien dat je dichterbij wilt komen, ga vervolgens afspreken, eerst met vrienden, daarna alleen jullie 2. Uiteindelijk moet je het vragen.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Nee 

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? - (Je krijgt misschien een update van me hierover, ik zal de topic opslaan)

7. Vertel je snel aan andere je crush? Uiteindelijk wel, maar probeer het eerst voor jezelf te houden.

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  Haar ogen, hoe haar haar zit, en de kleding
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Dit is lastig te zeggen, maar denk voor sommige een paar dagen, voor andere dan weer wat weken. De range zal tussen de 1-30 dagen liggen denk ik, misschien wat meer

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! Non problemo, senora :)

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Jaa

2. Vind je crush je ook leuk? Vgm wel

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Geen idee Mr ze lijkt me echt aardig 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Hoe die persoon naar je kijkt, en of ze misschien rood wordt

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Nee

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

7. Vertel je snel aan andere je crush? Nee

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Het komt van zelf

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

 

Reputatie 6
Badge +3

1. Heb jij een crush? ja.

2. Vind je crush je ook leuk? nee eigenlijk niet ze was boos op mij geweest, maar ik hoe nog veel van haar.

3. Waarom vind je dit persoon leuk? ze is cute, en ik was goede vrienden met haar.

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?  kweeni, mijn crush heeft me aantal keren cute genoemd. Ik wist sws dat ze me leuk vond.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja ik had vroeger een andere crush en aan haar gevraagd.

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? ik appte haar dat ik haar leuk vond en vroeg of ze verkering wou, ze wilde niet.

7. Vertel je snel aan andere je crush? Eerst niet, ik was vroeger gepest toen een meisje mij leuk vond. Ik durfde daarna niks te vertellen enzo, maar nu boeit het mij eigenlijk niet meer en mijn crush weet zelf ook dat ik haar leuk vind.

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. ik denk ogen
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? toen mijn eerste crush was ik ddenk ik 10 jaar, maar nu ik terug kijk ze was niet echt mijn crush. Ik vond haar alleen aardig. Maar ik kreeg pas echt een crush 11-12 jaar.

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! graag gedaan (:

Reputatie 3
Badge +1

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? ja 1 van mn beste vrienden😣

2. Vind je crush je ook leuk? volgens mij is ze niet into girls😓

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Ze is aardig en we hebben zelfde intresse’s in dingen

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? dat vind ik nou een erg goede vraag

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? nope

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? nvt

7. Vertel je snel aan andere je crush? er is 1 iemand die weet dat ik een crush heb maar diegene weet niet wie.

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  details (ik teken graag dus miss iets van gezichtsvorm voor tekening ofzo)
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? dat is bij iedereen anders

Reputatie 2
Badge +1

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk? nee

3. Waarom vind je dit persoon leuk? ze is grappig, aardig, zichzelf

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? je ziet het aan het gezicht

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? nee

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? nvt

7. Vertel je snel aan andere je crush? nee niemand weet hiervan behalve een vriendin

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. ogen, kleur en vorm enz
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? niet heel lang:) wel lang voordat ik besef dat het daadwerkelijk een crush is

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! np :p

Reputatie 3
Badge +1

1. Heb jij een crush?

  • Nope,

2. Vind je crush je ook leuk?

  • Heb maar 1 crush gehad ooit en nee die vond me niet leuk. Gelukkig maar, want ik was er toen ook helemaal niet aan toe.

3. Waarom vind je dit persoon leuk?

  • Het was de eerste persoon waarmee ik gewoon vrij mezelf kon zijn wat erg prettig was.

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?

  • Geen idee haha, niet vaak genoeg verliefd geweest om dat te kunnen vertellen.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?

  •  Vragen? Nee. Bekennen? Ja. Ik was goede vrienden met hen en het was de eerste keer dat ik ooit iemand leuk had gevonden. Soms kon ik een beetje lullig reageren op het moment dat die iets over zn gf zei (verlatingsangst yay) dus ik bekende maar gewoon dat ik hem leuk vond als een soort van “verklaring” waarom ik zo soms kon reageren.  Maar niet met de intentie om iets met mn gevoelens te doen.

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

  • Vond het niet erg. Ik gaf mn beschrijving waarom ik dacht dat ik hem leuk vond en hij twijfelde zelfs dat het romantisch was lol. Moet eerlijk zeggen, het was ook best vaag. 

7. Vertel je snel aan andere je crush?

  • Nee. Interessante combinatie maar ookal was ik verliefd, dan was ik nogsteeds vies van romantiek. Dus nee ik wilde niet dat anderen het zouden weten omdat ik bang was dat ze iets zouden regelen.

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 

  • Ik heb nooit veel op zn uiterlijk gelet. Maar, gewoon vriendelijke uitstraling ig.

9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

  •  Mn eerste crush was 3 jaar geleden dus best lang denk ik. Maar het duurde een paar maanden voordat ik door had dat ik hem leuk vond.

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!

Badge

1. Heb jij een crush? JA!

2. Vind je crush je ook leuk? ik weet het niet hij zoekt veel contact met me en staart naar me maar hij heeft al een gf, dus ja en ik heb het gisteren uitgemaakt met mijn bf voor die andere jongen…

3. Waarom vind je dit persoon leuk? hij is niet normaal knap! en supper lief + hij heeft van die schattige puppy oogjes!

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? idk?

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja maar meestal vragen zij het aan mij...

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? hij schreef een brief in het goud en we stuurden zo veel en zaten altijd samen tijdens de pauze enz...

7. Vertel je snel aan andere je crush? vroeger wel maar nu niet want dan weet heel de school het binnen een paar seconden! alleen mijn aller beste vriendin weet het maar zij kent hem niet persoonlijk.

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt.  ogen en haar
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? niet snel ik heb nu al 7 maanden een chrush op iemand vanaf de eerste dag dat ik hem kende/zach.

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! graag ge daan

Reputatie 2
Badge +1

 Onnodige quotes verwijderd

1- ja 

2- ik weet het nog nie zo goed 

3- hij is knap cute lief en gw te leukkk

4-diegene niet opvallend veel nr je kijkt 

5- jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

6- hij zei tot 2x toe mss dus jaaa

7-jepp

8haar en oogkleur 

9- kan heel snel gaan 

10- tuurlijkkkkk 

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush?

Ja

2. Vind je crush je ook leuk?

Geen idee maar hoop echt van wel

3. Waarom vind je dit persoon leuk?

De persoon is heel erg lief en ziet er ook nog eens cute uit

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind?

Idk

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen?

Nee maar heb vandaag naast de persoon gezeten 

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er?

...

7. Vertel je snel aan andere je crush?

Niet echt aleen aannecht goeden vrienden van me

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. 

of ik eimand wel of niet aantrekkelijk vijd
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

bij mij echt heel lang ik heb hiervoor 1 cruch gehad maar dat was toch niet de juiste persoon voor me 

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. 
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

 

Reputatie 1
Badge

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Ja

2. Vind je crush je ook leuk? Weet ik niet

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Door de ogen en het haar

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Als ze heel veel in de buurt van 1 persoon willen zijn

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Ja, maar ze zij nee

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? Ze zij nee en liep toen weg

7. Vertel je snel aan andere je crush? Ja

8. ​​​​​​​Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. De ogen
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt?

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! Alsjeblieft

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi,

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? ja

2. Vind je crush je ook leuk? nee helaas niet

3. Waarom vind je dit persoon leuk? geen idee hoe we met elkaar omgaan en haar gezicht

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? de hele tijd naar die persoon toe

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? ja die van nu haar telefoonnummer

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? ze zij eerst oke en toen vroeg ze waarom en ik ben toen eerlijk geweest toen vertelde zij dat ze mij niet leuk vond maar wel mocht en toen heb ik alsnog haar tel nummer gekregen en appen we regelmatig

7. Vertel je snel aan andere je crush? nee 

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. of ze me mogen
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? ze moeten op je padje komen en dat kan snel en ook laat zijn

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! graag gedaan

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij.  vraag telefoon nummer via insta ofz en bouw een band op als ze vragen waarom gewoon eerlijk zijn
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

 

Reputatie 5
Badge +1

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Jep, soort van

2. Vind je crush je ook leuk? Klinkt miss. raar maar hoop het niet

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Hij is aardig en grappig!

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Sommige vertellen het, aan anderen kan je het zien. En soms weet ik het soort van al...

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Nope, ben het ook niet van plan

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? -

7. Vertel je snel aan andere je crush? Eerst wel, nu niet meer. Probeer meer te ontkennen dat ik een crush heb 🤭

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. Klinkt heel random, maar moedervlekken in hun gezicht.
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Ong. een week

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!! Graag gedaan 😉

-: ✧ :-

xxxLittleMe

Reputatie 7
Badge +6

Heyyy

Alvast heel erg bedankt dat je op mijn topic heb geklikt.

-: ✧ :-

Hoi, Hii!

heb hier een vragenlijst bedacht over hoe je weet of iemand een crush op jou heeft. En jij op diegene.

ik ben namelijk (denk ik) op iemand uit m’n klas. En ik heb geen flauw idee hoe ik kan weten of hij mij ook leuk vind. Ik ben namelijk een paar maanden geleden nogal vaak met hem gekoppeld en ik wil ook weten of hier iets meer uitgebreids aan zit.

-: ✧ :-
Vragenlijst:

1. Heb jij een crush? Jaaaa

2. Vind je crush je ook leuk? Geen idee, maar hij is heel lief voor me!

3. Waarom vind je dit persoon leuk? Omdat hij best bescheiden is en heel lief. Hij is heel cute wanneer hij bloost 

4. Hoe weet je of iemand een ander leuk vind? Bij sommigen mensen weet je het gewoon omdat ze heel goed bij elkaar passen. De meesten zitten heel vaak naar haar/hem te staren.

5. Heb je ooit een crush van je durven te vragen? Ja. 1 keer! 

6. Zowel, hoe en wat gebeurde er? We waren aan het chatten en toen begon ze(Het was een meisjeXD ) over of ik een crush had. Ik zei: Ja tuurlijk. Ze zei zo van: ik ook! Toen begonnen we wat hints te geven over ons crush en later wist ik zeker dat ik dr crush was en ik vond haar heel leuk, dus vroeg ik verkering :) 😳

7. Vertel je snel aan andere je crush? Nou ligt eraan

8. Wat merk je het snelst aan iemands uiterlijk als je hun goed bekijkt. Ik denk de ogen
9. Hoe lang duurt het voor je een crush krijgt? Ik denk niet heel lang

10. ​​​​​​​Bedankt voor het invullen van m’n vragenlijst!!!

-: ✧ :-
Nog advies over crushes/ een crush hebben, zou heel fijn zijn. Weet namelijk niet helemaal wat ik moet doen met die van mij. Ik denk dat je haar/hem *per ongeluk* kan aanraken:) En gewoon de lef hebben! Veel su666 ;)
​​​​​​​
Nog een fijne dag/ nacht <3

Liefs x Banaantje <3

Reageer