Vraag

vragenlijst meisjes

  • 10 November 2019
  • 8 reacties
  • 576 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ben een jongen van 13 en wou graag weten hoe meisjes denken over jongens dus hier een vragenlijst en alvast bedankt voor het invullen 😃

 

1. Hoe oud ben je

2. Op welk geslacht val je 

3. Heb je een relatie 

4. Ben je al ontgroend

5. Ben je al ontmaagd

6. Nog niet ontmaagd zou je dat willen?

7. Ben je wel is geil? Zo ja wat doe je dan 

8. Heb je een x in de pubertijd een jongen van jouw leeftijd naakt gezien of half naakt of alleen zijn piemel ofzo en zo ja was dat per ongelijk of expres 

9. Haat je een jongen en zo ja waarom?

10.  Stel je voor je bent verliefd op een jongen nog geen verkering ook niet veel contact en het lijkt jou een hele leuke jongen maar je vriendinnen vertellen roddels over dat hij rookt/alcohol drinkt

Knap je dan af?

11. Ben je onzeker over je eigen lichaam?

12.  Zou je verkering nemen met een lelijke jongen?


8 reacties

1. 14

2. Ben ik nog niet helemaal over uit.

3. Nee.

4. Nee.

5. Nee.

6. Nee.

7. Nee.

8. Een keer ging ik naar m'n buurmeisje die dus een  broer heeft. Die broer ging toen douchen en ik zag hem naakt lol. Het boeide me niks en deed me ook niks.

9. Nee.

10. Ik zou het een beetje raar vinden. Ik zou meer met hem gaan praten omdat ik verliefd ben en hem ook subtiel een keertje vragen of de roddels waar zijn. Het is geen afknapper maar als het waar zou zijn zou ik hem er wel proberen vanaf te praten.

11. Nope.

12. Tja, wat is lelijk? Ik vind eigenlijk mensen nooit lelijk, klinkt heel cliché maar iedereen is mooi op zijn/haar eigen manier. Als antwoord op je vraag, sure.

Hoe oud ben je 15

2. Op welk geslacht val je jongens

3. Heb je een relatie ja 

4. Ben je al ontgroend?

5. Ben je al ontmaagd ja 

6. Nog niet ontmaagd zou je dat willen? Ben ik al

7. Ben je wel is geil? Zo ja wat doe je dan dan ga ik met mijn vriend neuken

8. Heb je een x in de pubertijd een jongen van jouw leeftijd naakt gezien of half naakt of alleen zijn piemel ofzo en zo ja was dat per ongelijk of expres 

ja ik heb mijn vrienje heel vaak helemaal naamt gezien bijvoorbeeld tijdens het neuken

9. Haat je een jongen en zo ja waarom?nee

10.  Stel je voor je bent verliefd op een jongen nog geen verkering ook niet veel contact en het lijkt jou een hele leuke jongen maar je vriendinnen vertellen roddels over dat hij rookt/alcohol drinkt

Knap je dan af?ja zeker

11. Ben je onzeker over je eigen lichaam?een beetje

12.  Zou je verkering nemen met een lelijke jongen?

  • Nee zeker niet
Reputatie 1
Badge +1

Hoi ben een jongen van 13 en wou graag weten hoe meisjes denken over jongens dus hier een vragenlijst en alvast bedankt voor het invullen 😃

 

1. Hoe oud ben je. 13

2. Op welk geslacht val je. Jongens

3. Heb je een relatie. Nee

4. Ben je al ontgroend. Ja

5. Ben je al ontmaagd. Nee

6. Nog niet ontmaagd zou je dat willen? Nog niet nu

7. Ben je wel is geil? Zo ja wat doe je dan. Masturbereb

8. Heb je een x in de pubertijd een jongen van jouw leeftijd naakt gezien of half naakt of alleen zijn piemel ofzo en zo ja was dat per ongelijk of expres. Helemaal naakt men ex

9. Haat je een jongen en zo ja waarom?nee

10.  Stel je voor je bent verliefd op een jongen nog geen verkering ook niet veel contact en het lijkt jou een hele leuke jongen maar je vriendinnen vertellen roddels over dat hij rookt/alcohol drinkt. Roken en drinken is een absoluut no go voor mij sorry

Knap je dan af? Ja 100%

11. Ben je onzeker over je eigen lichaam? Nee

12.  Zou je verkering nemen met een lelijke jongen? Ligt eraan hoe lelijk maar over t algemeen nee

 

Badge

Hoi ben een jongen van 13 en wou graag weten hoe meisjes denken over jongens dus hier een vragenlijst en alvast bedankt voor het invullen 😃

 

1. Hoe oud ben je  13

2. Op welk geslacht val je   bi (dus jongens en meisjes) denk ik

3. Heb je een relatie     yup (met n jongen)

4. Ben je al ontgroend         

5. Ben je al ontmaagd        nope

6. Nog niet ontmaagd zou je dat willen?      geen idee lmao

7. Ben je wel is geil? Zo ja wat doe je dan     ja soms- idk

8. Heb je een x in de pubertijd een jongen van jouw leeftijd naakt gezien of half naakt of alleen zijn piemel ofzo en zo ja was dat per ongelijk of expres    nope

9. Haat je een jongen en zo ja waarom?      ja, ze scheppen alleen maar op en doen stoer -,-

10.  Stel je voor je bent verliefd op een jongen nog geen verkering ook niet veel contact en het lijkt jou een hele leuke jongen maar je vriendinnen vertellen roddels over dat hij rookt/alcohol drinkt  

Knap je dan af?     geen idee, kzou m eerst beter willen kennen dan

11. Ben je onzeker over je eigen lichaam?     n beetje-

12.  Zou je verkering nemen met een lelijke jongen?   nope

 

Badge

 

 

1. Hoe oud ben je    12

2. Op welk geslacht val je      dat is dus het probleem dat weet ik niet!

3. Heb je een relatie     i wish

4. Ben je al ontgroend       i wish

5. Ben je al ontmaagd     nope

6. Nog niet ontmaagd zou je dat willen?    Rond me 16de

7. Ben je wel is geil? Zo ja wat doe je dan    euhm wat is geil?

8. Heb je een x in de pubertijd een jongen van jouw leeftijd naakt gezien of half naakt of alleen zijn piemel ofzo en zo ja was dat per ongelijk of expres     ja maar niet in de pubertijd. Hij liep de verkeerde kleedkamer binnen na de gymles in groep 7.

9. Haat je een jongen en zo ja waarom?   Ja want hij pestte me

10.  Stel je voor je bent verliefd op een jongen nog geen verkering ook niet veel contact en het lijkt jou een hele leuke jongen maar je vriendinnen vertellen roddels over dat hij rookt/alcohol drinkt

Knap je dan af?    Jaaa ieuw

11. Ben je onzeker over je eigen lichaam?    Just look at me, yes!

12.  Zou je verkering nemen met een lelijke jongen?   Idc of je dik dun rood haar sproetjes bril acne klein nerdy handicap het gaat om de binnenkant

 

Reputatie 5
Badge +6

 

 

    euhm wat is geil?

 

 

Geil zijn is verlangen naar seksuele activiteiten met iemand of jezelf 

Badge

Hoe oud ben je 13

2. Op welk geslacht val je jongens

3. Heb je een relatie ja

4. Ben je al ontgroend ja

5. Ben je al ontmaagd ja

6. Nog niet ontmaagd zou je dat willen?

7. Ben je wel is geil? Zo ja wat doe je dan  vingeren

8. Heb je een x in de pubertijd een jongen van jouw leeftijd naakt gezien of half naakt of alleen zijn piemel ofzo en zo ja was dat per ongelijk of expres  expres bij mijn vriendje

9. Haat je een jongen en zo ja waarom? Nee

10.  Stel je voor je bent verliefd op een jongen nog geen verkering ook niet veel contact en het lijkt jou een hele leuke jongen maar je vriendinnen vertellen roddels over dat hij rookt/alcohol drinkt

Knap je dan af? Ja

11. Ben je onzeker over je eigen lichaam? Nee

12.  Zou je verkering nemen met een lelijke jongen? Ja

Reputatie 2
Badge

Hej!

1. Ik ben 13 jaar

2. Ik val op jongens

3. Nee!

4. Nee

5. Nee

6. Voorlopig niet:P

7. Nee

8. Nee

9. Nee, ik mag ze bijna allemaal wel :P Maar ik blijf wel hartstikke koppig volhouden dat meiden beter zijn dan jongens xD

10.  Roddels zijn roddels, ze hoeven niet waar te zijn ;) Als ik hem leer kennen en ik kom erachter dat het waar is, dan vergeet ik hem gewoon, simpel

11. Soms

12.  Het gaat met niet om het uiterlijk, maar om het karakter ;D

Groetjes,

Ravelien

Reageer