vragenlijst jongens+meisjes


  • Anonymous
  • 0 reacties
hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...


alvast bedankt xx

106 reacties

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
16 jaar 17 jaar
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
16 jaar
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
ik was 7 toen had ik al een keer verkering met een jongen en al een paar keer gezoend
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
leeftijd doet me niks liefde is belangrijker
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
toen ik 7 was toen ook al een paar keer gezoend
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
aan iemand die wel erg lief is maar uit het niets agressief kan zijn
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
nee alleen maar meiden als beste vriendinnen heb wel een vriendje
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
ik ben nou 17 vriendje 15 minimale leeftijdsverschil 2 jaar jonger of ouder
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
ja een vriendje echt een lekkerding al een paar keer gedaan met hem echt zo lief is hij en cute
Reputatie 2
Badge +3
hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes : 1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?16/17 2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nee3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? 104.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Vind ze hem echt lief5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. Echte vriendje 10j6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Jongens die heel erg slijmen7.heb je een jongen als beste vriend? Ja.zo ja hoe reageert je omgeving daar op?ze zijn het gewend 8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 2/4jaar10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? Ik ben 13 en bi Ik heb een soort van relatie
Reputatie 3
Badge +3
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
Er is geen perfecte leeftijd. Je moet pas beginnen met seks als de 2 allebei het willen. En ik ben nog zo'n ouderwets iemand die vindt dat je pas seks neemt met iemand van wie je echt houdt en waar je veel om geeft.
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
Ja, dit jaar voor het eerst met me vriendin, leeftijd: 17 jaar.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
Die is er niet. Wanneer je diegene vind, dat is dan de perfecte leeftijd.
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Helemaal niks. Het is hun leven niet die van mij. Ze moeten doen waar ze zin in hebben
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
Toen ik 4 was had ik me eerste vriendin, en als serieuze relatie, Ik denk sinds dit jaar.
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
Aan vrouwen of mannen die betaald seks hebben. Prostitutie, misbruik, etc.
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ja, Het maakt hun weinig uit. Ik zie me thuis omgeving niet veel. Vanwege opnames. Maar bij deze opname heb ik een goede vriendin. We steunen elkaar.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
Ik zou dan kiezen voor ( I know staat er niet bij) D: Een leuk maar verlegen meisje, die wilt afspreken en dingen samen wilt doen, waar je een leuke tijd mee kan hebben.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Voor nu onder de 18 zou ik zeggen 1/2 jaar. En boven de 18, 2/3 jaar.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
Ik ben dus 17 jaar en heb een relatie met een super leuk verlegen meisje vanuit de opname. Ik ben dit jaar in en uit de opnames geweest. Dus ik ben niet veel thuis. Of beter gezegd ik kom niet meer thuis. Maar ja. Wat kan ik verder nog vertellen? Ik haat het leven, ik haat school, ik ben Pro- suïcidaal. Mensen op school noemen:'' me de gevaarlijkste gek van de school, een bom van stoornissen, een freak, een terrorist, meest gehate persoon van 2017 en jeej ook 2018, Ik ben iemand die je niet kan vertrouwen, je moet niet in mijn buurt komen, ik hoor niet te leven, als je 1 iemand mag doodschieten dan is dat Future, wil je dood dan moet je naar Future toe komen, Als je mij ziet dan moet je me proberen aan te rijden, of spugen op mij, je moet mijn fietsbanden lek prikken elke keer als ik op school kom, zodat hij mooi naar huis kan lopen.''

En zo kan ik nog wel even doorgaan..

^
Future
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
na het huwelijk, dan weet je zeker dat je van elkaar houd etc en doe je het uit liefde

2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
nee

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
wanneer je van iemand houd en diegene ook van jou

4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
niks, hun leven ik ga daar niet over bepalen

5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
14

6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
Seksuele immoraliteit

7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
nee

8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
een meisje dat van me houd en niet voor geld gaat, en me in me waarde laat. natuurlijk hetzelfde denkwijze zou mooi zijn

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
verschilt hoe oud je ben
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?
Verschild per persoon
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?
nope.
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?
17
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Hun eigen keuze, not my problem
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?
nvt
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?
Naakte vrouwen achter de ramen
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ja. Velen (vooral jongens) denken dat ik "Fix" met haar heb en zien dat mogelijk ook graag gebeuren.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
Verschild per leeftijd. ongv 1/3 jaar kan wel vind ik.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
Nah, ik blijf liever anoniem totzover dat hier op internet kan.
meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
●ik heb daar niet echt een mening over, zelf probeer k het vol te houden tot k getrouwd ben, maar als het eerder gebeurt dan ja so be it
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
●nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
●het liefst heb k hem binnen 2.5 jaar ouder, maar die van mij gaat er een beetje boven lol
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
●niks, t is hun keuze
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
●14
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
●mijn ex lolol, ze smijten in je gezicht dat ze vreemdgaan, ze gebruiken je
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
●ja, en iedereen denkt dat we verkering hebben (hij s familie)
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
●c natuurlijk
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
●liefde heeft niet echt een leeftijd, maar als k echt moet kiezen kan het binnen 5 jaar het beste zijn. i don't judge tho, als partners een leeftijds verschil van 20 jaar ofzo hebben.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
●k ben 15, en ik heb een soort van vriendje? idfk wat we zijn.
Meisje
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
Een perfecte leeftijd bestaat er niet voor, is echt persoonlijk. Je moet zelf aanvoelen wanneer je er klaar voor bent. Ik ben 18 en heb op deze leeftijd ook voor de eerste keer seks gehad en ik vind het prima zo 😉
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
Jep, 18
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
Ook hier: er bestaat geen perfecte leeftijd. De perfecte leeftijd is het moment waarop je iemand voelt waar je je goed bij voelt. :)
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
Wat kan de liefde toch mooi zijn :p
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
17
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
Stomme jongens die spelen met de gevoelens van meisjes
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
Ik heb een jongen waar ik zeer goed mee overeen kom als vriend, hij is wel gay dus dat zorgt voor niet zoveel vragen van de omgeving 😛
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
Ik denk dat ik voor a ga. Ik wil iemand die lief is en emoties kan tonen. Ik wil ook iemand die mij veel vrijheid kan geven en dus niet alles wilt samen doen. En ook hoeft een jongen echt niet alles voor me te willen doen, want ik wil graag zelf nog wat de touwtjes in handen hebben en mijn eigen problemen kunnen oplossen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
5 jaar is acceptabel 😛
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..
Ik heb voor de moment geen vriend, maar geniet volop van het uitgaansleven. 😛
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? Als je er klaar voor bent
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Middelbareschool
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Fcking raar
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 13
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Rare jongens
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Ja gaat prima
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Onder 18 max 3 jaar. Bij volwassenen boeit niet
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..Ikben 13 en heb een heel leuk vriendje
ik ben een jongen

  1. 14 jaar
  2. Nee
  3. 14 jaar
  4. WTF
  5. .......
  6. Lekker neuken
  7. ja en niet echt raar
  8. c
  9. 5 jaar
  10. ik ben 12 jaar
  11. mijn grootste seksdroom is: met een groepje jongens een orgy houden in een zwembad
  12. ik ben gay
1. Geen leeftijd, maar wnnr het goed voelt
2. Nee
3. Rond 13 a 14
4. Leuk voor ze, geen probleem mee
5. Al 13 jaar single
6. Jongens die denken aan lust, en niet aan liefde
7. Ja, we hebben niks maar de omgeving vind ons heel schattig samen en schijnbaar hebben we al gezoend( is jammer genoeg niet zo)
8. C of a. Zolang hij maar zichzelf is
9. 4 jaar
10. Ik ben 13, ben wel verliefd, alleen heb nog niks.
Badge +2
hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes : 1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 182. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nee3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?134.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?waar!!!!!! 5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. Heb ik niet6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Stoere romantische jongens7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Nee8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. A9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Maakt niet uit10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..nu officieel 13 ik heb geen vriendje

alvast bedankt xx
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? 16+
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Maakt niet uit, van mijn part heb je er al een op je 4e.
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? moeten ze zelf weten haha. Als je iemand van 20 en 24 ziet zoenen kijk je ook niet raar op?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 9 jaar
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Jongens die je gebruiken
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Niet perse een, ik zit wel in een vriendengroep met een meisje en 6 jongens.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 0-4 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Ik ben 13 jaar, zit in de 2e klas en heb geen vriendje maar ben wel verliefd X
jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 15 jaar
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nee nog niet want ik ben 14
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 14 jaar
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Dat is heeeeel raar
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? Serieuze relatie? Want anders op Mn 7e 😂😂
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Je moet toch iets als je single blijft.
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Dat kan prima toch? Je kunt prima met meiden over meiden praten en met jongens over jongens.
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. -c) want iedereen heeft wel iets bijzonders
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Verschilt hoe oud je bent, in tienerjaren max 3 à 4 anders tot 6 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...
ik ben een jongen 14 jaar, single en ben 1,70 rond de 50 kilo, iets te dun. Genoeg info?😂😂

hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? Wanneer je wil 
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?  Nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? Elke leeftijd 
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Hoezo heb ik geen vriendin 
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? Nooit 
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Winning kleeding 
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Nee
8.wat wil je het liefst? c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Geen mening 
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...


alvast bedankt xx

 

Badge

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?

14/15 jaar
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?

Nee ik ben nog maagd
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?

kan op alle leeftijden denk ik
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?

deze mensen zijn echt raar man
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad?

9 jaar
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?

seks
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

ja we kennen elkaar al heel ons leven maar iedereen vind het prima
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. C
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Volgen de wetgeving in Vlaanderen mag je vanaf 14 jaar seks hebben met een persoon die maximaal 5 jaar ouder is bv. 15 en 20 of 14 en 19.
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enz....
Ik ben 14 jaar ik had een vriendin maar dat is nu al een jaar geleden. We hebben niet veel gedaan alleen gekust en gwn samen geslapen zonder enige intieme handelingen.

Reputatie 1
Badge +2

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 13
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?12
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?11
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Nie veel want ja Da boeit mij nie
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 11
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Neuken
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Das normaal als je een meisje als best friends heb daar is niks mis mee
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. Stoere girl
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?3 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je ik ben 13 en heb een vriendin

jongens :
1. Een jaar of 16/17
2. Nope
3. 16/17

4. Beetje apart wel
5. 15
6. Seks
7. Ja, en iedereen is er oke mee
8. -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.
9. ligt een beetje aan de leeftijd, vanaf 20+ en omhoog maakt het me ni uit, maar pubers max 2jaar
10. Ni echt ni



jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 14
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nope
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 14
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? I weet niet ik vooroordeel niet
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 8
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Seks zonder relatie
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?  Niet als beste vriend maar ik ken wel aardig meisje
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. A
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?  3 jaar als kind zijnde
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz… geeen vriendin ik ben 12 en hou van gamen

alvast bedankt xx

 

Badge

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?

18 jaar
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?

nee nog nooit
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
14 jaar
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?

ieuw, hoe dan?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.

ik was 4 jaar, maar dat noem ik niet serieus. anders nog nooit:)
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?

jongens die je gebruiken om seks met je te hebben of seks met hun vrienden ofzo te hebben
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

ja, de omgeving denkt de hele tijd dat we elkaar leuk vinden
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.

a of c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?

max 2
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

ik ben 14 jaar oud

Reputatie 4
Badge +5

hey hey !
dit is een soort vragenlijst om erachter te komen hoe jullie denken !
de eerste lijst is voor de meisjes en de tweede voor de jongens,
alvast thnxx xx

meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 12
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? nee
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 10 of 11
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? dat is nog onhandig
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 11 ofzo
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? vrouwen die aan een raam staan voor seks
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? ja dat vinden ze normaal maar eigenlijk voel ik gewoon meer dan alleen ¨vriendschap¨ voor haar
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? max 2 jaar
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz… ben 17, heb nog geen vriendin, wel een beste vriendin heb een vriendin gehad maar ze ging vreemd en nu ben ik een jaar single

alvast bedankt xx

 

Reputatie 3
Badge +2


meisjes :
1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex? Niet echt een perfecte leeftijd, maar ik heb net mijn eerste keer gehad en ik ben 14 en mijn vriend 15 
2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat? Ja, 14 
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend? Nou ik was 10 (hij dus 11) en ik zit nog steeds in dezelfde relatie dus ja :)
4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? “Uuuhhmm.  Wat doet ze nou?” dat zou ik denken
5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad. 10
6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan? Aan van die jongens die je alleen maar willen voor seks
7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Ja (ook een meisje hoor) Vroeger was het altijd dat we dan zogenaamd iets zouden hebben maar nu ik een vriend heb (en iedereen het ook echt weet) is dat niet meer
8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen. C. Heb ik nu gelukkig ook :)
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? Maakt niet echt uit. Maar als jij 14 bent en hij is 18 dan mag je geen seks hebben enz. Dan moet je dus wachten maar as je kijkt naar je ouders (die van mij dan) die verschillen ook 4 jaar en dan is het niet gek weet je??
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz.. Hoi ik heet :four_leaf_clover:  en ik ben 14 jaar oud. Heb een hele lieve vriend, al voor 4 jaar en hij heet :sweat_drops:  Ik ben super gelukkig en ik ben laatst voor het eerst ontmaagd Haha :see_no_evil:  En ik kijk nu een film met mijn vriend dus ik stop mijn verhaal hier :)

XX:four_leaf_clover:

 

Badge

Meisjes

1. wat vind jij de perfecte leeftijd voor de eerste keer sex?

Persoonlijk minimaal 14

2. heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd was dat?

Nee

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste boyfriend?

12, heb hem al gevonden

4.als je een meisje van 10 ziet zoenen met een jongen van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen?

Ik denk dat ik het leeftijdsverschil niet zo erg zou vinden, maar 10 een beetje jong vind

5. op welke leeftijd was je eerste vriendje als je er al 1 hebt gehad.

12

6. als je denkt aan loverboys, waar denk je dan aan?

Snap de vraag niet helemaal

7.heb je een jongen als beste vriend? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

Ja, gwn, nog nooit een opmerking over gehad

8.wat wil je het liefst? a) een stoere boy met een klein hartje, b)- een skater die alles voor je doet- c) een normale jongen die vaak met je wilt afspreken en alles samen wilt doen.

A

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?

Als kind max 4 volwassen 10 

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriend? hoe oud ben je? enzz..

Ik heb het liefste vriendje ever, ben op dit moment 14

 

jongens :

1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? 16/17

2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? Nee

3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? Kon vanaf mn 10de al

4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? Kan best 

5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? Toen ik 11 was

6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? Vooral seks en stripdance

7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? Friends no senks

8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. A of c

9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? 2/4 j

10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz.. ik ben Rays ( niet echte naam maar word door iederen zo genoemd) ik ben 15 ik heb een vriendin van 14 ik ben geen fuckboy.

 

Badge

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex?

16 17
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd?

niet
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend?

12 13

4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? 

weet ik niet nooit meegemaakt
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 

niet
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan?

mannen of vrouwen die neuken voor geld
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op?

niet
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen.

c
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn?

maakt me niet uit
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz...

single 13 jaar

Reputatie 7
Badge +17

jongens :
1.wat vind jij de perfecte leeftijd voor sex? denk dat dat verschilt maar echte sex maybe 15
2.heb je al wel eens sex gehad? zo ja op welke leeftijd? nee geen sex wel voelen, kijken etc
3.wat vind jij de perfecte leeftijd voor je eerste girlfriend? 12 denk ik...
4.als je een jongen van 10 ziet zoenen met een meisje van 14, wat gaat er dan door je hoofd heen? tsja, wel een verschilletje, maar wie ben ik om daar wat van te zeggen
5.op welke leeftijd was je eerste vriendin als je al 1 hebt gehad? 12
6.als je denkt aan hoeren, waar denk je dan aan? not my cup of tea, en medelijden want dat doe je niet voor je lol denk ik
7.heb je een meisje als beste vriendin? zo ja hoe reageert je omgeving daar op? ja zeker, 3 en 2 bff jongens, heel gewoon, geen issue
8.wat wil je het liefst? a) een stoere girl met een groot hartje- b)een hipster die alles voor je doet -c) een normaal meisje die vaak met je wilt afspreken en alles met je samen wilt doen. haha, A met C denk ik ;)
9.hoe groot mag een leeftijdsverschil in een relatie volgens jou zijn? voor mezelf gesproken 2 jaar ofzo denk ik ( wederzijds dus maakt me niet uit wi ouder is)
10.wil je nu wat over jezelf vertellen, heb je een vriendin? hoe oud ben je? enzz… ik ben nu 13 beetje verliefd maar aftasten of dat wederzijds is ;) 

Groetjes liefs Julian X

Reageer