Vragenlijst jongens en meisjes.

  • 19 April 2013
  • 35 reacties
  • 2172 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

1. Hoe oud ben je ? - 14, dit jaar nog 15
2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ? - 13 of hoger
3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ? - niet kattig of egoïstisch, iemand die hart voor je heeft
4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ? -lang haar los met eventueel pet
5. Wat voor kleur haar ? helemaal zwart of blond
6. Wat voor kleur ogen ? - maakt niet uit
7. Wat zou je op je eerste date willen doen ? - Mcdonald's zoals altijd
8. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ? - Lieve berichtjes via whatsapp
9. Zou je ooit seks willen met diegene ? - miss wel
10. Ben je verliefd ? - nee
11. Zoja, hoelang al ? - nvt
12. Heb je een vriendje ? - nee ook geen vriendin
13. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? (op gebied van liefde)
14. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ?
1. Hoe oud ben je ?
13
2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ?
Ongv 2jaar ouder
3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ?
Hij moet lief zijn en niet alles te serieus nemen! ?
4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ?
Een beetje verzorgd en als jongen liever geen lang haar of krullen. ?
5. Wat voor kleur haar ?
Bruin/blond
6. Wat voor kleur ogen ?
Blauw of bruin
7. Wat zou je op je eerste date willen doen ?
Gewoon gezellig samen, hoeft niet perse geld te kosten.
8. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ?
Lieve appjes, bijnaam en knuffelen.
9. Zou je ooit seks willen met diegene ?
Misschien over 2/3 jaar.
10. Ben je verliefd ?
Ja
11. Zoja, hoelang al ?
3weken ofzo ?
12. Heb je een vriendje ?
Nog niet
13. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? (op gebied van liefde)
........
14. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ?
Gewoon zichzelf zijn!

Xoxo
Greetz
 1. Hoe oud ben je ? 13
 2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ? 13/4
 3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ? humor, behulpzaam, loyaal, geen kort lontje..
 4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ? stijl of krulletjes
 5. Wat voor kleur haar ? bruin of blond
 6. Wat voor kleur ogen ? blauw of groen
 7. Wat zou je op je eerste date willen doen ? gezellig uiteten en daarna knus naar de film
 8. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ? afspreken en wat leuks doen, aanraken, lief aankijken in de ogen
 9. Zou je ooit seks willen met diegene ? niet op deze leeftijd, wel later
10. Ben je verliefd ? nu niet
11. Zoja, hoelang al ? /
12. Heb je een vriendje ? nope
13. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? (op gebied van liefde) aangrand
14. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ? zichzelf, lekker gek zoals mij
Hey, er staan allemaal vragen over vriendinnetjes ik ga die gwn invullen naar wat ik t mooiste vind maar betekent niet dat het voor de rest veel boeit hoe ze eruitziet.

1. 14
2. 12-14
3. Lief,grappig
4. Heb ik totaal geen verstand van
5. Bruin
6. Bruin
7. Geen idee miss iets drinken of ijsje halen
8. ?
9. Ja als ik wat ouder ben
10. Nee
11. /
12. Nee
13. /
1. 13
2. Rond mijn leeftijd
3. Lief, aardig en behulpzaam
4. Uiterlijk maakt me niet uit
5. Uiterlijk maakt me niet uit
6. Uiterlijk maakt me niet uit
7. Eigenlijk nog nooit over nagedacht, ik denk iets actiefs buiten
8.complimentjes geven , grapjes maken en ik weet ook niet waarom, maar ik hou ervan als een meisje naar me kijkt?.
9. Dat is het gekke bij mij. Voordat ik verliefd op een iemand ben dan denk ik : met haar zou ik wel seks willen hebben?, maar zodra ik echt verliefd op iemand ben lijkt het allemaal hartstikke vies en smerig
10.Ja
11.Sinds het begin van t schooljaar dus zo'n 8 maanden
12. Nee ik heb geen vriendin?
13. Een keiharde afwijzing van een meisje dat ik kende van de basisschool. Ik vroeg haar op (ga dit niet vertellen ivm anonimiteit) en toen zei ze : 'Nee ga weg stom lelijk kind.' Dit deed toen echt heel veel pijn.
14. Ze moet gewoon zichzelf blijven, ze is al perfect?

Leuke vragenlijst trouwens?
JelmerHelper
1. 15 bijna 16
2. 16-21
3.lief,zorgzaam, respect voor anderen
4. Maakt niet uit. Als het er maar verzorgd uitziet.
5. Blond, bruin, zwart
6. Maakt niet uit
7. Iets drinken op een terrasje is meestal wel leuk
8. Aandacht geven, als het spannend blijft en niet saai wordt.
9. Als het echt klikt en we hebben elkaar goed leren kennen kan het wel
10. Nee niet verliefd. Ik vind wel iemand leuk
11. Een paar maanden
12. Nee
13. Leeftijdsverschil, onbereikbaar door verschillende dingen
Hi cannaldy123,

Hier is mijn ingevulde lijstje:

1. Hoe oud ben je ? - 15 jaar en ik ben een jongen die op andere jongens valt, misschien wel handig om te weten :P
2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ? - tussen 14 en 17-18 jaar
3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ? - gwn lief, eerlijk, betrouwbaar, emoties durven tonen, ook goed voor anderen (dan mij alleen) zijn
4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ? - hij moet echt wel goed haar hebben en anders zorg ik wel dat ie dat krijgt en sleur ik hem aan zijn mooie oortjes mee naar “onze” kapper, das een goede vriend van ons en die jongen heeft echt talent
5. Wat voor kleur haar ? - ik val meestal op (donker)blonde jongens, maar jongens met zwart haar kunnen ook zo f***ing knap zijn, net als rossige jongens
6. Wat voor kleur ogen ? - blauw vind ik altijd wel mooi, want heb zelf ook blauwe ogen, maar groen/grijs en bruin mag ook als er maar een lekkere jongen aan vast zit
7. Wat zou je op je eerste date willen doen ? - hem neuken, ik hoor jullie al denken, wtf, nee dat van neuken is een grapje haha, alleen pijpen is ook wel goed, nee joh, ik bedoel natuurlijk alleen maar een kusje op de jongens-lipjes na een leuke date, dat mag toch wel? Maar belangrijkste is gwn een leuke avond met elkaar en hem beter leren kennen. Ik vind muziek en dansen (streetdance, hip-hop, beetje breaken enzo) wel leuk, dus als hij dat ook leuk vindt, das wel mooi meegenomen en anders moeten we noodgedwongen maar een hele avond dicht tegen elkaar aan zitten en elkaar diep in de ogen aankijken en gaan kussen ofzo, dat overleef ik ook wel.
8. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ? - gwn beetje kusjes naar me doen door zo met zijn mond te bewegen en lief lachen, af en toe met zijn hand op mijn schouder en keertje door mijn haar strelen, lieve dingetjes zeggen in mijn oor, ja ik mijn oog heeft het niet zoveel zin, want ik ben niet zo goed in liplezen, oh ja knipoogjes zijn ook wel lief, af en toe een klein kusje op mijn wang en als we naast elkaar zitten even met zijn bovenbeen en knie tegen mijn bovenbeen en knie of onder de tafel met zijn voet langs mijn been, liefst zonder schoenen dan, lieve appjes is altijd goed, leuke selfies van hemzelf/ons sturen en gwn stuntelig doen, omdat hij zenuwachtig is, is ook wel cute. Als ik dat merk ga ik het hem nog moeilijker maken om erachter te komen of ie echt van me houdt. Klinkt miss onaardig, maar het is voor een hoger doel en ik ga hem na die tijd natuurlijk belonen voor zijn inzet, maar eerst laat ik hem zweten haha en dan krijgt ie een knuffel en een aai over zijn leuke lieve bolletje en een goed-maak-kusje
9. Zou je ooit seks willen met diegene ? - ik dacht al, wanneer komt die vraag nu eindelijk, als ik echt verliefd op hem ben wel. Dat zou ik een jaartje geleden niet gezegd hebben, want toen hadden mijn twin en ik seks met (bijna) alle jongens (13-17) die gwn zin hadden, ook al kenden we ze nog maar 5 minuten. Maar we proberen ons leven te beteren na wat ik bij vraag 13 ga uitleggen. Het was om een reden dat we zulke dingen deden. Het was een soort van dat we dachten dat wij dan de controle hadden. Controle die we een hele tijd niet hadden gehad. Maar ja, zo werkt dat dus niet en we werden er ook niet echt gelukkig van. Wel die 5-30 minuten die er nodig was om allemaal klaar te komen, maar daarna voelden we ons weer kut en ik kan je vertellen dat kut voelen als gay jongen echt niet iets is wat je wilt. Daarna deden we hetzelfde met andere jongens, totdat we ons vriendje tegen kwamen. Toen veranderde er van alles. We proberen trouw te zijn, maar dat is wel eens een keertje niet gelukt, maar dat weet hij allemaal. Het begin met hem was ook niet altijd even makkelijk, maar ok, wie zegt er dat het leven alleen maar makkelijk is.
10. Ben je verliefd ? - ja, super verliefd elke dag weer, maar niet altijd op dezelfde jongen, maar er zijn er 2 die ik voor altijd in mijn hart zal dragen en dat is natuurlijk iemand die ik al mijn hele leven ken en waar ik altijd op kan rekenen en waar ik ook zielsveel van houdt en dat is mijn allerliefste twinbroertje. We go a long way back. We kennen elkaar al van voor onze geboorte. Wie kan dat nou zeggen. Goede tweede is ons vriendje Luca. We kennen hem nog maar 9 maanden, maar hij is onze redding geweest en zal “no matter what” altijd in ons hart zijn
11. Zoja, hoelang al ? - sinds afgelopen zomervakantie verliefd op Luca, dus das ondertussen iets van 9 maanden, dus de baby zal er zo wel uit komen, nee joh, dat kan helemaal niet, want we zijn allemaal jongens, alhoewel van de week was er iets op tv over dat ze van alleen stamcellen een muis aan het maken waren. Was nog niet helemaal gelukt geloof ik, dus beetje zoals twin en ik vroeger met Lego grootse plannen hadden om iets te bouwen en dan, ja, niet helemaal gelukt, maar wel geprobeerd. Weet ook niet precies wat stamcellen zijn, maar ja, ik had eerst verkeerd gehoord en dacht stemcellen, wat dan volgens mij van die hokjes om in te stemmen zouden moeten zijn, maar toen dacht ik hoe kun je daar nu een muis van bouwen, dus dacht ik dat het misschien geen muis, maar een huis was en toen werd ik door mijn twin uitgelachen. We zijn clownen, das sws lachen toch, nou ja, eigenlijk zijn we kloonen, want we komen uit 1 ei. Wat een werk dat invullen van een vragenlijstje. Maar goed als je het serieus wilt doen, moet je er ook aandacht aan besteden en de tijd voor nemen
12. Heb je een vriendje ? - ja
13. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? - (op gebied van liefde) nou ja het was natuurlijk helemaal geen liefde, dat wilden ze ons eerst wel doen geloven, maar achteraf gezien was het al van het begin af aan gewoon ordinair misbruik. Mijn twin en ik werden vanaf toen we 13 waren, samen en tegelijkertijd, misbruikt door een aantal jongens die iets ouder dan ons, maar nog wel minderjarig waren. Voor de duidelijkheid, het was geen familie, maar het waren jongens, waarvan we dachten dat het onze vrienden waren of zouden kunnen worden. Dat misbruik was niet zo maar een keertje en ook niet één keertje per dag, maar vaker en dat dan een jaar lang met uitzondering van wat vakantiedagen e.d.. We raakten er bijna aan gewend, nou ja, dat went nooit echt natuurlijk, maar we hadden een soort routine, zo vaak gebeurde het. ’s Morgens bij het opstaan begon het al, tijdens de lessen was het soort van rustig, behalve in de pauzes dan, na school zagen ze hun kansen weer en dat ging door tot we in slaap vielen en soms was het dan nog niet genoeg. Het liefst zouden we dat jaar vergeten en nog liever dat het nooit gebeurd was, maar ja, wat kun je doen behalve proberen er voor de rest nog iets van te maken. Dus dat proberen we nu ook maar te doen. We hebben geen normale puberteit gehad, ook al is die nog niet eens voorbij. We doen dingen die eigenlijk niet bij onze leeftijd horen en dingen die sws niet horen. We krijgen hulp en veel steun van familie en vrienden. Dat we er nog zijn komt omdat we geen quitters zijn en we (twin en ik) niet zonder elkaar kunnen en willen. We slepen ons er wel doorheen en gelukkig hebben we nu wel betrouwbare vrienden en andere mensen om ons heen. Het leven is - toch - te mooi om er al afscheid van te nemen. Er zijn wel momenten geweest dat we er anders over gedacht hebben, maar dan keken we elkaar aan, huilden even flink in elkaars armen en soms vielen we zo ook in slaap, om de volgende morgen samen in elkaars armen weer wakker te worden en dat willen we nog heel lang mee maken. Bij elkaar zijn, samen met de rest van onze familie en vrienden.
Sommigen zeggen dat we geen gezonde relatie hebben, maar ik wil die anderen dan wel eens zien na een jaartje intensief misbruik, dus als je voor de zoveelste keer denkt dat je eindelijk mag gaan slapen en dat er dan toch weer ergens een piemel in moet of eigenlijk gewoon gaat of dat twin en ik samen voor de zoveelste keer seks moeten hebben omdat zij dat leuk vinden om naar te kijken, terwijl ze ook nog eens hun handen en andere dingen niet thuis kunnen laten. Met zulke kritiek kunnen we dus niks. Hij en ik hebben het samen meegemaakt en toen waren we er voor elkaar en nu zijn dat nog steeds en als het aan ons ligt zal dat altijd zo zijn.
14. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ? – hij is dat vriendje van vraag 12, neem ik aan, want die jongens van vraag 13 hoeven we niet meer te zien, zoals je wel kunt begrijpen. Hij (dat vriendje) moet gwn zichzelf zijn en dan komt het wel goed.

Ok, dat is er weer even uit.

Bedankt voor de vragenlijst. Ik kon er wel wat mee. Ik weet niet of er iemand anders dan ikzelf en mijn twin mee geholpen is, maar ok.

Groetjes,
M&M’s
1. Hoe oud ben je ?
Momenteel 15 jaar.

2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ?
Iets ouder dan mij het liefste maar niet veel ouder.
1/2/3 jaar/een paar maanden het liefst maar als degene even oud is vind ik het ook wel oké

3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ?
Goede uitstraling (zelfverzekerd zijn/overkomen, prettig stemgeluid e.d.), vergelijkbaar gevoel voor humor, intelligentie, respect, enigszins overeenkomende hobby's. en te vertrouwen zijn.
Daarbij vind ik het ook fijn als diegene een beetje creatief is of uit de bocht kan komen.


4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ?
Maakt me niet uit, het moet diegene wel staan.

5. Wat voor kleur haar ?
Over het algemeen val ik op mensen met lichtbruin/donkerbruin/blond dus die.

6. Wat voor kleur ogen ?
Ik vind groen het mooist maar bruin kan ook mooi zijn bij sommige mensen
( blauw mag ook)

7. Wat zou je op je eerste date willen doen ?
Maakt me niet echt uit.
Ik zou het wel leuk vinden als hij/zij iets kiest wat hij zelf heel erg leuk vind of wat hij zelf een hele speciale plek vind
Niet te afgezaagd het liefst dus niet naar de bioscoop of het strand het liefst dat is voor mij meer iets voor de 2e date.

. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ?
Geen idee.

9. Zou je ooit seks willen met diegene ?
Als ik diegene leuk vind en ik ben al een tijdje met diegene dan misschien wel ja.

10. Ben je verliefd ?
Momenteel niet echt


11. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? (op gebied van liefde)
Heel erg veel:
Vooral op mentaal gebied.

12. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ?
Hij moet gewoon zichzelf zijn.

Het was een leuke en interessante vragenlijst!

Groetjes van Maii 😳
Reputatie 4
Badge +5

 1. Hoe oud ben je ? 17
 2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ? net mijn leeftijd, mag een jaartje jonger
 3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ? gewoon eerlijk en zorgzaam
 4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ? kroeshaar
 5. Wat voor kleur haar ? bruin
 6. Wat voor kleur ogen ? groen
 7. Wat zou je op je eerste date willen doen ? naar een restaurant gaan en lekker wat eten, als ze er klaar voor is een beetje zoenen thuis en misschien al neuken
 8. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ? romantisch
 9. Zou je ooit seks willen met diegene ? ja
10. Ben je verliefd ? ja
11. Zoja, hoelang al ? 2 jaar
12. Heb je een vriendje ? nee
13. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? (op gebied van liefde) dat me ex vreemdging
14. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ? relaxed, chill

 

Badge

 1. Hoe oud ben je ?
 2. Hoe oud moet je vriendje / vriendinnetje zijn ?
 3. Wat moet zijn / haar innerlijk zijn ?
 4. Wat voor haarstijl moet hij / zij hebben ?
 5. Wat voor kleur haar ?
 6. Wat voor kleur ogen ?
 7. Wat zou je op je eerste date willen doen ?
 8. Hoe zou je willen dat diegene met je flirt ?
 9. Zou je ooit seks willen met diegene ?
10. Ben je verliefd ?
11. Zoja, hoelang al ?
12. Heb je een vriendje ?
13. Wat is het ergste wat je ooit hebt meegemaakt ? (op gebied van liefde)
14. Hoe moet hij / zij zich gedragen bij jou ?

1. 13

2. 14 15 ofzo

3. Lief en grappig.

4. Lang haar meisje 🙃

5. Bruin of blond. 

6.  Maakt niet uit.

7. Netflix en chill

8. Knuffelen en kusjes geven.

9. Nee want heb geen vriendin..

10.  Nope

11. .

12. .

13. . 

14. Gewoon zich zelf .

Groetjess

 

Reageer