vragenlijst jongens en meisjes

  • 9 August 2019
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Badge
Hoi!!

hier zijn een paar vraagjes

Voor de jongens:
  1. Leeftijd
  2. wat vind je leuk aan meisjes
  3. hoe ziet jou ideale vriendin eruit
  4. waarop knap je af bij meisjes/jongens
  5. Wat vind jij de ideale cup maar bij een meisje
  6. nog vragen of wil je wat toevoegen
voor de meisjes:
  1. Leeftijd
  2. wat vind je leuk aan jongens
  3. hoe ziet jou ideale vriend eruit
  4. waarop knap je af bij jongens/meisjes
  5. Nog vragen of wil je wat toevoegen

4 reacties

Hoi!!

hier zijn een paar vraagjes

voor de meisjes:
  1. Leeftijd. A: bijna 16
  2. wat vind je leuk aan jongens A: aardig, schattig
  3. hoe ziet jou ideale vriend eruit A: bruin haar, oogkleur maakt niet uit , niet te lang(ben zelf heel kort)
  4. waarop knap je af bij jongens/meisjes A: als ze oversekst zijn of als ze bijna niet praten
  5. Nog vragen of wil je wat toevoegen
Ik ben een jongen,

Voor de jongens:
  1. Leeftijd: 15
  2. wat vind je leuk aan meisjes: knap, als we elkaar aandacht kunnen geven, als ze niet te langdradig/saai is, als ze ook interesse heeft in mij en als ze niet te zelfvoldaan is
  3. hoe ziet jou ideale vriendin eruit: knap (mooie borsten (niet te groot of te klein) en een mooie kont (niet te groot of te klein) kan ook mooi zijn maar dan moet het wel bij het lichaam passen) bij uiterlijke kenmerken is her makkelijk maar bij innerlijke moet het een combinatie zijn van bijv: niet te druk zachtaardig enz.
  4. waarop knap je af bij meisjes: als ze te druk is of alleen maar aan zichzelf denkt, pestgedrag
  5. Wat vind jij de ideale cup maar bij een meisje: maakt in principe niet veel uit ik vind B/C over het algemeen het mooist maar het moet matchen met je lichaam
  6. nog vragen of wil je wat toevoegen: wil jij deze lijst ook eens antwoorden voor mij? Dat is makkelijker dan een nieuw topic starten
Badge
  1. net wat jonger of net wat ouder, maar ze moet wel even groot zijn of wat kleiner(voor knuffelen en spul.
  2. leuk aan een meisje is als ze je aandacht geeft. Veel meisje hebben het niet door maar als je maar een beetje aandacht geef aan een jongen kan hij al helemaal geïnteresseerd in je zijn. Het is ook leuk als ze open staat voor knuffelen en dat soort dingen.
  3. aardig/schattig het is wel fijn als je kan zien dat het een mens is (dus dat ze niet helemaal perfect is dat ze bijvoorbeeld leuke trekjes heeft of op het gebied van uiterlijk niet helemaal perfect is)
  4. Geen aandacht geven
  5. maakt niet uit
Als jongen:

  1. Zestien.
  2. Alles!
  3. Geen idee.
  4. Pestgedrag, agressie,
  5. Ik heb geen idee hoe groot welke cup is. Ik probeerde het ooit op te zoeken, maar ik snapte er niks van. Cupmaat vind ik niet zo belangrijk. Als je borsten mooi bij je lichaam passen, is het goed.
  6. Dat het meer draait om innerlijk dan om uiterlijk, maar dat het óók om uiterlijk draait. Uiterlijk is eerder iets om elkaar te leren kennen, maar om samen honderd te worden, moet je bij elkaar passen.

Reageer