Vraag

Vragen voor meisjes en jongens

  • 20 February 2018
  • 5 reacties
  • 453 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben mezelf nog aan het ontdekken op wat ik val.
1. Weetje al waar je interesse in hebt in de liefde
2. zoja wat dan? bi/hetro/gay
3. heb je een relatie
4. ben je onzeker
5. zoja, over wat?
6. ben je uit d elkaar gekomen?
7. zoja hoe en wanneer {hoe ou}

dat waren mijn vragen dankjulliewel! XOXO

5 reacties

Ja ik val op jongens
Gay
Nee
Nee
-
Ik snap deze vraag niet
-
Hi Femieke, hier is mijn lijstje:

1. Weetje al waar je interesse in hebt in de liefde – ja, mijn twin en ik vallen op jongens en we zijn zelf jongens van 15
2. zoja wat dan? bi/hetro/gay – gay, dus
3. heb je een relatie – ja, we hebben een vriendje sinds afgelopen zomervakantie, hij is een jaartje ouder dan ons
4. ben je onzeker – nee, je hoeft je niet te schamen als je op jongens valt als jongen en ik ben ook wel tevreden met mijn lichaam
5. zoja, over wat? – niet onzeker, ja soms is iets nieuws wel spannend, maar gewoon doen, komt meestal wel goed en anders steek je er wel iets van op
6. ben je uit d elkaar gekomen? – we waren uit de kast gekomen (als dat je vraag is) toen we eind 12 of bijna 13 waren
7. zoja hoe en wanneer {hoe ou} – ja, gewoon gezegd tegen mama, maar die wist het eigenlijk al, omdat we altijd al hadden gezegd dat we liever met jongens dan meisjes zijn en onze oudere broer was toen ook net uit de kast en we hebben nog een pleegbroer die op jongens valt en die is al 22 en die was uit de kast toen die 15 of 14 was

Ik weet niet hoe oud je bent, maar in de puberteit is iedereen een beetje op zoek naar wie die is en af en toe onzeker over dingen. Gewoon je ding doen en lekker met vriendinnen en vrienden leuke dingen doen en op een gegeven moment komt alles wel goed en weet je wie of wat je leuk vindt.
Komt wel goed.

Groetjes,
M&M’s
1. Jaa
2. Bi
3. nee
4. Ja
5. Over m'n sexuality & lichaam. Mijn lichaam is niet lelijk, wel mooi opzich maar drm juist irri.
6. ??
7. ??
Ja
Hetro
Nee
Ja
Ik val niet op meisjes maar ik wil het met een meisje doen want ik vindt dat best
geil
??
??
1. Weetje al waar je interesse in hebt in de liefde
- jaa
2. zoja wat dan? bi/hetro/gay
- (biromantisch) lesbisch (ik zou dus een relatie aan kunnen gaan met beide maar waarschijnlijk alleen verder met een meisje)
3. heb je een relatie
- nope
4. ben je onzeker
- ja
5. zoja, over wat?
- lichaam enzo
6. ben je uit d elkaar gekomen?
- de kast bedoel je denk ik; ja
7. zoja hoe en wanneer {hoe ou}
- ik was toen 11 en mijn moeder vroeg of er iets aan de hand was (na een probleem op school) en toen vertelde ik het gewoon (dat ik dus lesbisch was) maar mijn ouders hadden het al verwacht

Reageer