vragen van verkering meiden

  • 22 September 2019
  • 13 reacties
  • 387 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4
ik vraag me af wat meiden fijner vinden met het vragen van verkering daarom deze korte vragenlijst

  1. hoe oud ben je?
  2. wat vinden jullie fijner als jullie zelf verkering willen vragen?
  3. wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt?
  4. hoe zou een jongen jullie het beste kunnen inpalmen?
  5. waar kijken jullie naar als meiden (innerlijk en uiterlijk)?
ik hoop dat ik hier iets aan heb alvast bedankt

13 reacties

Je schrijft dat je wil weten wat wij fijn vinden met betrekking tot het vragen van een relatie!
Nou hou je vast daar komtie:
  1. ik ben 16 jaar oud
  2. Ik persoonlijk zal een jongen nooit verkering vragen. Mijn vriend is hardstikke lief en aardig maar hij heeft maar geluk gehad dat hij het vroeg, ik zou het niet gevraagd hebben. (haha waarom niet? Ik zou het niet durven haha)
  3. Een jongen die verkering vraagt, moet weten dat hij het niet via WhatsApp moet doen. Maar gewoon in real life. Daarnaast moet hij niet gaan zitten stuntelen en het vragen alleen in bijzijn van het meisje niet in bijzijn van haar vriendinnen.
  4. Je moet een meisje niet inpalmen. Je moet eerst kijken of zij je echt leuk vind. (meestal is dit te merken) Je moet met haar gaan praten over van alles en nog wat. (ga alsjeblieft geen onzin verhalen ophangen) TOON INTERESSE!
  5. 5. Wij zijn heel erg gesteld op innerlijk. En ik zelf heb er dus ook een bloedhekel aan als je beoordeeld wordt op schoonheid. ik ben zelf geen schoonheid maar ook niet lelijk. Maar mijn vriend houd van me! En dat voel ik! Een meisje kan mooi zijn van buiten. Maar van binnen vies heel vies!
Wij als meisjes kijken dus vooral naar het innerlijk. En issie knap? Mooi meegenomen zeggen ze dan altijd. Ik niet echt. Mijn vriend vind ik knap, terwijl mijn vriendinnen hem niet mooi maar ook niet lelijk vinden. Kijk dan zie je maar weer ik kijk naar het innerlijk en vind tegelijkertij dhem knap van buiten!

SUCCES ERMEE
@A. Wezelman ergens heb ik een gevoel(aan je andere reacties te zien) dat jij gelovig bent, mag ik vragen of dat klopt en zo ja, welk geloof?
@ronald2001
Ha! Jazeker dat heb je goed. En ik maar denken dat ik dat er nog een beetje buiten kon laten.
Ik ben zoals de buitenwereld dat noemt: christen
Reputatie 3
Badge +4
zijn er nog andere meiden die miss hun ervaringen willen delen
Dingetje vooraf: ik ben bi, maar ik ga hierin alleen op mijn ervaring met jongens, want dat sluit aan op je vraag.
  1. 17 jaar.
  2. Ik heb mijn vorige crush gevraagd, maar dat was extreem stressvol en niet echt een situatie die ik graag opnieuw zou willen doen. Hij zei ook 'nee', dus dat... tja. Verder was ik ook gewoon enorm verlegen en herinner ik me amper waar ik destijds het lef vandaan haalde. Dus in mijn eigen beleving heb ik dat liever niet, maar ik denk wel dat het niet per definitie de verantwoordelijkheid van de jongen ofzo is om het meisje te vragen. Maar als je als meisje dan iemand vraagt is het fijn als je diegene in ieder geval een op een kan spreken en je, wat het antwoord is, er niet allemaal mensen omheen hebt staan.
  3. Het belangrijkste hierbij is voor mij dat het niet compleet out of nowhere komt zeg maar. Ik ben een keer plotseling gevraagd door een vriend, we waren toen nog niet eens lang bevriend en hij vroeg me ineens. Als dingen zoals dat te gehaast gebeuren heb ik in ieder geval al meteen de drang om nee te zeggen. Ik heb vaak dat als ik mensen ontmoet ik nog niet meteen weet wat ik van ze vindt en dus ook niet of ik gevoelens voor ze hebben. Als iemand je vraagt kan het natuurlijk als een verrassing komen, maar ik denk wel dat je elkaar in ieder geval al een paar maanden moet kennen. Vooraf wat signalen geven dat je diegene ziet zitten is ook handig.
  4. Inpalmen klinkt een beetje creepy, maar ik negeer die woordkeuze even. Ik vind het zelf altijd erg lief als een jongen behulpzaam doet en laat zien dat hij om me geeft. Ik heb er niets mee als mensen hard to get proberen te spelen.
  5. Innerlijk, sowieso innerlijk. Uiteindelijk is het doel namelijk een relatie krijgen en dan is een persoon waarmee je overweg kan en die aardig is belangrijker dan iemand die er goed uitziet.
1.hoe oud ben je?
ik ben 13 jaar en een meisje
2.wat vinden jullie fijner als jullie zelf verkering willen vragen?
Als ik een jongen leuk vind dan wacht ik liever altijd af tot de jongen de eerste stap zet misschien heel cliché maar ik ben toch altijd voorzichtig ik vind het fijn als de jongen de eerste stap zet als hij een beetje de leiding neemt dan word hef voor mij ook makkelijker als verlegen meisje.
3.wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt?
Ja zoals ik hier boven al had gezegd.
4.hoe zou een jongen jullie het beste kunnen inpalmen?
Ik vind het zelf fijn als een jongen niet te serieus over alles nadenkt hij moet gwn vlot kunnen zeggen van ja ik vind je een leuke meid dat is voor beide partijen makkelijker
5.waar kijken jullie naar als meiden (innerlijk en uiterlijk)?
Een jongen moet gewoon lief zijn , en uitelijk maakt opzich voor mij niet uit als ik iemand leuk vind geef ik al snel veel minder om het uiterlijk. Als de band met een jongen heel sterk is dan vergeet ik het uiterlijk
Reputatie 3
Badge +4
bedankt voor de reacties ik waardeer erg dat mensen op dit forum zo open zijn
ik vraag me af wat meiden fijner vinden met het vragen van verkering daarom deze korte vragenlijst

  1. hoe oud ben je?
  2. wat vinden jullie fijner als jullie zelf verkering willen vragen?
  3. wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt?
  4. hoe zou een jongen jullie het beste kunnen inpalmen?
  5. waar kijken jullie naar als meiden (innerlijk en uiterlijk)?
ik hoop dat ik hier iets aan heb alvast bedankt
  1. 16
  2. Het klinkt echt heel cliché maar ik vind dat de jongen de eerste stap moet zetten. Dat kan zijn verkering vragen of nou ja ik zou niet letterlijk verkering gaan vragen wat je wel kan doen is bijvoorbeeld gewoon als je haar alleen maar ziet waar andere mensen bij zijn, vragen of ze een keer alleen met jou iets wil doen. Ik weet niet hoe oud je bent maar bij ons in de vriendengroep enzo is t vaak dat er gezoend word en dan gekeken word of het iets word.
  3. Zoals ik al zei de jongen moet het meisje versieren andersom mag ook wel een beetje natuurlijk maar vooral andersom want dan is de kans ook groter dat ze voor jou kiest als jij laat zien dat je echt voor haar kiest.
  4. Als hij gewoon super aardig is en laat zien dat hij om mij geeft en t niet doet omdat hij gwn zin heeft in zoenen of iets anders. Ik weet natuurlijk niet hoe jij dit inziet maar heel veel vrienden van mij praten best wel objectief over meisjes, dat houd in dat ze dingen zeggen zoals "gwn dr op" "gwn met dr neuken" "laat haar je palen.". Dit geld misschien niet voor alle meisjes maar echt... ik vind dit zo'n ontzettende afknapper omdat ze dan niet laten zien dat ze echt iemand willen omdat ze diegene echt leuk vinden maar meer om gewoon ontmaagd te worden of dat soort dingen.
  5. Als een jongen lief is en laat zien dat hij om mij geeft vind ik dat echt een stuk belangrijker dan uiterlijk. Als ie dan ook nog knap is dan is dat natuurlijk mooi meegepakt. Gewoon oprecht en eerlijk zijn en niet als een fuckboy het ene meisje proberen en dan het andere meisje. Meisjes praten erg veel en als je je gedraagd als n fuckboy gaat dat snel rond waardoor je snel een reputatie krijgt. Gewoon jezelf zijn!!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Ik weet niet wie de gelukkige is maar success haha. En trouwens... chocola is altijd een wonder middel voor als je echt desperate bent hahahha
Hoi, hier mijn antwoorden:
  1. hoe oud ben je?
15 jaar.
  1. wat vinden jullie fijner als jullie zelf verkering willen vragen?
Als de jongen het mee begeleid, dit bedoel ik als in: dat je niet het hele proces alleen hoeft te doen. Lekker ouderwets maar ik vind nog steeds dat de jongen toch een soort van de eerste stap moet zetten. En al helemaal als een meisje die jij ook leuk vind je zoiets vraagt.
  1. wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt?
Dat hij het sws niet via whatsapp, snap, insta etc etc doet!!!! Als je mij verkering komt vragen kom het dan face to face doen. Je kunt dan veel beter de sfeer proeven en je weet zo gelijk waar en hoever je staat.
  1. hoe zou een jongen jullie het beste kunnen inpalmen?
Humor en complimenten/ aandacht, als je met mij echt goed kan lachen dan ben ik net een lammetje, als we op 1 lijn zitten dan ben ik helemaal van jou. En als een jongen je aandacht geeft en dan complimentjes daarin verwerkt dan smelt ik echt.
  1. waar kijken jullie naar als meiden (innerlijk en uiterlijk)?
Zoals ik al zei humor. Ik vind messy haar echt heel aantrekkelijk. En hij moet gewoon goed voor je zijn, en om je geven.

Groetjes,
JustAGurl.
heyy,

  1. hou oud ben je? Ik ben nu 15, bijna 16...
  2. wat vind je fijner als jullie zelf verkering willen vragen? Ik vraag sowieso pas iemand als we al een paar keer op date zijn geweest. Als ik daar wat signalen krijg dat hij mij ook leuk vind. Heb ik genoeg lef om hem te vragen, maar eigelijk vind ik (lekker ouderwets) dat de jongen de eerste stap moet zetten.
  3. wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt? Nou gewoon eerst een paar x daten. Sowieso doe je het niet via whatsapp op een briefje. Gewoon ergens op een rustig plekje bijvoorbeeld buiten ergens in een zijstraatje. Ook liever niet in het zicht van iedereen, want dat kan erg veel druk geven
  4. hoe zou een jongen jullie het beste inpalmen? Door er voor me te zijn en mij aan het lachen maken. Voor de rest moet hij 100% zichzelf zijn en niet voordoen als iemand.
  5. waar kijken jullie naar als meiden? (innerlijk of uiterlijk) Natuurlijk innerlijk. Dat is het allerbelangrijkste maar het oog wilt ook wat... Als je er gewoon verzorgt uitziet is het genoeg.
ik hoop dat je hier wat aan hebt!

xxx
  1. hoe oud ben je?
Ik ben 13 jaar
  • wat vinden jullie fijner als jullie zelf verkering willen vragen?
Ik ben meer van de easythings, tenzij Mn vriendinnen het roer overnemen want dan mag ik alleen nog maar ja of nee zeggen😅
  • wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt?
Rustig, weinig mensen (met weinig bedoel ik onze beste vrienden die ergens stiekem om de hoek staan te gluren)
En lief, niet vreselijk overdreven romantisch maar gewoon lief. Beetje nerveus is wel schattig zolang ze maar een beetje nerveus zijn en het echte
Nervositeit is.
hoe zou een jongen jullie het beste kunnen inpalmen?
  • Niet inpalmen op een kleffe manier. Hij moet er voor me zijn, mij steunen en een beetje interresse is ook wel fijn
waar kijken jullie naar als meiden (innerlijk en uiterlijk)?
Innerlijk, maar als ik kijk naar op wat voor types ik val waren ze allemaal een beetje nerveus, lang, ouder dan ik (paar maanden) en blond. Idk why maar ze waren blond. Nou niet denken dat je je haar ineens blond moet gaan verven ofzo, tenzij je al blond haar hebt, want das gwn iets dat ik leuk vind. Dat verschilt per meisje
hoe oud ben je?
15

wat vinden jullie fijner als jullie zelf verkering willen vragen?
Het simpel houden en zien dat ze om jou geeft en niet om wat je hebt.

wat vinden jullie fijner als een jongen jullie verkering vraagt?
Ik ben transseksueel en heb een meisje verkering gevraagd

hoe zou een jongen jullie het beste kunnen inpalmen?
Lief zijn en niet de geile kloot uithangen want dat vind niemand leuk ook niet klef zijn van oh je bent een lekker ding 😉 met jou wil ik wel, dat knapt af

waar kijken jullie naar als meiden (innerlijk en uiterlijk)?
Beiden want mooi mag maar een goed karakter telt ook en ben zeer tevreden met mijn vriendin ze is mooi,zeer lief en we hebben al na een paar dagen kinderwensen dus mooi en een goed karakter wat ik wou
Reputatie 3
Badge +4
bedankt voor de reacties

Reageer