Vragen over Bi zijn

  • 7 September 2015
  • 15 reacties
  • 544 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Iedereen, 

Ik Heb Aan Iedereen Eigenlijk Een Paar Vraagjes. Dat Gaat Over Jullie Mening. 
Hieronder Staan Een Aantal Vragen Zoals Je Ziet. De Vragen Zijn Genummerd Zodat Jullie Makkelijker Kunnen Antwoorden.

1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn? 
2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent?
3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc. 
4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden? 
5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar?

Dat Waren De Vragen. Ik Hoop Dat Jullie Ze Eerlijk Beantwoorden. 

Groetjes

15 reacties

Haaii.

1. Hele leuke mensen, niet anders als hetero mensen toch?
2. Nee, je komt er op je eigen mannier achter. Dat kan op je 11de zijn maar ook op je 30ste!
3. Echt vreemd, kun je er zelf wat aan doen? Nee! Ik snap wel dat mensen er moeite mee hebben, maar hou dat dan voor jezelf. Je kunt er mensen mee kwetsten die bijvoorbeeld net uit de kast zijn.
4. Ja, zou voor diegene opkomen.
5. Nee niet echt raar, zou wel even kijken maar dat doe ik naar iedereen ;)

Alstuu

xx
Haaaaiii

1. Wat vinden jullie van mensen die bi zijn? Ik vind het normale mensen, ze zijn gewoon als iedereen is.. Ik ben zelf lesbi, dus vind een meisje die bi is wel leuk hahaha
2. Is het raar als je op jonge leeftijd al weet dat je zeker weten bi bent? Nee helemaal niet! Je kan er op alle leeftijden achterkomen.. Niks raars aan!
3. Wat vinden jullie ervan als je het niet wordt geaccepteerd door bijv. klasgenoten, familie enc. Ik vind dat die mensen je dan niet mogen zoals jij bent.. Als het echte vriendschap is en als mensen echt van je houden accepteren ze je zoals je bent en anders zijn het gewoon geen echte vrienden... Of ze doen het om stoer te doen enzo, maar ik vind dat iedereen is zoals die is en er zelf niks aan kan doen of hij of zij hetero of bi of gay is..
4. Zouden jullie mensen helpen als diegene er raar op aangekeken zou worden? Ja!! Absoluut!
5. Zouden jullie raar opkijken als twee meisjes of twee jongens lopen te zoenen in het openbaar? Nee haha zou het zelf ook doen dus tja :P

xxxxx
1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn?
Je kan met net zo goed vragen wat ik van mensen in het algemeen vind.

2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent?
Nope, de meesten weten het vrij jong al.

3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc.
Ik vind het natuurlijk vreselijk (vooral bij familie), maar bij klasgenoten snap ik het ook wel een klein beetje. Dan voldoe je niet aan de norm op school en dan moeten mensen je altijd hebben, Ik struggle daar zelf nog steeds mee. Daarom kom ik ook echt niet uit de kast tot ik van de middelbare school af ben. Gewoon om te voorkomen dat je opeens super gepest wordt, en dat raad ik anderen ook aan. Er is niks mis met anderen nog een tijdje gewoon in onwetendheid te laten om daar jezelf mee te behoeden.

4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden?
Ja dat wel absoluut.

5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar?
Nee hoor
Hooii :)

1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn?
- Ik vind het niet erg, mensen moeten gewoon zijn hoe ze zijn :)

2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent?
- Nee tuurlijk niet. Je weet al je geaardheid en dan kan je verder gaan.

3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc.
- Ik vind het helemaal niet leuk als mensen zo zijn ze moeten je accepteren hoe je bent, maar nu komt het niet zo vaak meer voor. Nu hebben ze er meer begrip voor dan vroeger.

4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden?
- Ja sowieso. Het is altijd fijn voor degene als hij iemand heeft die op hem/haar rekent.

5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar?
- Nee helemaal niet 🙂
1. Super leuk!

2.Nee tuurlijk niet, sommige kunnen het heel vroeg weten anderen heel laar.

3.Echt stom, want mensen zijn allemaal gelijk

4. Ja

5. Nooit in me leven 🙂
heyhey,
hetero-girl hiero

1. ik sluit me aan bij het antwoord van justaboy29: "Je kan met net zo goed vragen wat ik van mensen in het algemeen vind"
2. nee, als je er voor jezelf uit bent is dat prima. seksualiteit wordt over het algemeen volledig gevormd in de puberteit, maar dat wil niet zeggen dat je het daarvoor niet kunt weten. Als je het weet, dan weet je het.
3. ik sluit me aan bij het antwoord van xx.xx; "echt stom. want mensen zijn allemaal gelijk". ik zie niet in waarom mensen die bi/lesbisch/gay zijn anders zijn dan hetero's. Bij de oude Grieken deden mannen het al met elkaar, dus waarom doen we er nu zo moeilijk over? mensen zijn niet anders dan anderen omdat ze op een ander geslacht vallen. dus dit niet accepteren door de omgeving vind ik echt raar/belachelijk/onzin. 
4. ja
5. misschien in het begin, maar niet omdat het twee meisjes/ twee jongens zijn, maar omdat ze zoenen in het openbaar (kijk ik altijd even van op, sorry ;p)

xxx ekmefjee
1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn? Gewoon mensen, toch?
2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent? Natuurlijk niet :)
3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc. Belachelijk, daar ga ik ook zeker tegenin
4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden? Jaaaaa
5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar? Nee, dat zouden meer mensen moeten durven :)
Het is helemaal niet erg om bi te zijn! mijn vriendin is ook bi en ik heb er helemaal geen problemen mee want nu kunnen we echt letterlijk over alles praten en dat is best wel chill dus je moet je er niet voor schamen het is normaal!
1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn? Net zoals elk ander mens. Nou ja eigenlijk vind ik ze cool omdat ze er voor uit durven te komen :)
2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent? Nee, het verschilt per persoon wanneer je het weet.
3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc. Stom, waarom zou je het niet accepteren?
4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden? Ja sowieso
5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar? Nee
Mijn mening:

1. Normaal
2. Nee joh, de een weet het heel vroeg en de ander heel laat
3. Belachelijk, mischien schrikken ze een beetje omdat ze het niet gewend zijn maar het is joun leven en je leeft maar 1 keer
4. Ja tuurlijk, die mensen moeten niet zo overdrijven
5. Nee totaal niet, ik zou het zelfs schattig vinden:)
1. geweldig (ben dat zelf ook)
2. nee (ik ben er afgelopen jaar achtergekomen dat ik bi ben)
3. kut (heb het zelf nog niet durven te vertellen)
4.ja tuurlijk
5.nee ik vind dat ze echt lef hebben, ben echt trots op hun dat ze gewoon doen waar ze zelf zin in hebben
1. Top
2. Denk van niet, ligt eraan hoe jong.
3. Zwaar kut, die mensen moeten zichzelf diep schamen
4. Ja
5. Je kunt wel politiek correct gaan lopen doen maar de waarheid is dat het je gwn eerder opvalt op straat, het zou me wel opvallen maar ik zou het niet vervelend vinden.
1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn?
gwn goed (het zelfde als elke andere geaardheid)
2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent?
nee ik denk het niet ben zelf ook best jong
3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc.
heel kut
4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden?
ja waarschijnlijk wel
5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar?
nee ik ziet er echt geen probleem in
Badge

1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn?  Super leuke mensen altijd gezellig 
2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent? Nee ik ben 13 en zit in een struggle met op welk geslacht ik val k denk zelf dat ik bi ben 
3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc die moeten zich er niet mee bemoeien alleen als ze positief zijn 
4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden?  Ja 
5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar? Nee juist super leuk toch ?

Reputatie 2
Badge +2

1. Wat Vinden Jullie Van Mensen Die Bi Zijn?  ik vindt mezelf leuk
2. Is Het Raar Als Je Op Jonge Leeftijd Al Weet Dat Je Zeker Weten Bi Bent? ja, een kind is een kind
3. Wat Vinden Jullie Ervan Als Het Niet Wordt Geaccepteerd Door Bijv. Klasgenoten, Familie Enc.  Dom
4. Zouden Jullie Mensen Helpen Als Diegene Er Raar Op Aangekeken Zou Worden?  tuurlijk
5. Zouden Jullie Raar Opkijken Als Twee Meisjes Of Twee Jongens Lopen Te Zoenen In Het Openbaar? Ja, maar das vooral omdat ik een afschuw heb aan twee mensen die, uhm ja zoenen.
 

Reageer