Vraag

vragen of ze mij leuk vind

• 23 februari 2016
  • 45 reacties
  • 579 Bekeken

Hallo mensen ik ben vragendpersoon en ik heb een vraag,

Ik ben er sinds een paar dagen achter gekomen dat ik iemand uit mijn klas leuk vind en ik denk zij mij ook. Maar vandaag hadden we techniek en zij kwam steeds dichter bij mij staan.

Is dit 1 van de tekenen?
En ik wil haar over 2 weken gaan vragen maar ik wil eigenlijk een openingszin hebben.
Nog goed werkende openingszinnen?

45 reacties

Oké punt een openigszinen zijn zoo rot om als meisje te krijgen want je weet nooit echt een goed antwoord mis kun je eerst zorgen dat je met haar kan samen werken op school en ga niet heel anders doen nu
X
@Lieken bedankt voor de tip alvast, jij bent meisje toch?
Wat zijn kenmerken dat een meisje veliefd is op jr
Ja 🙂
Uuuu sommige doen heel overdreven lief anderen doen heel stoer
Hou doet het meisje wat je leuk vind tegen je
ze doet heel druk als ik bij haar in de buurt ben en dan zegt ze elke keer okeh van dat filmpje. En ze praat eigenlijk niet echt tegen me, maar als ik iets tegen haar zeg dan word ze soms een beetje rood heb ik het idee. En wat ik al zij aan het begin van dit topic, ze komt elke keer steeds dichter bij me staan.
Ik ga met een bus naar school maar zij gaat met een andere bus dus dan moeten we wachten bij de bushalte en dan gaat ze dus elke keer dichterbij staan
Ja ik denk wel dat ze je leuk vind want hallo dat doe je niet zo maar als meisje 😉
Ik probeer haar ook elke keer te complimenteren op whatsapp ze heeft namelijk een yt kanaal en daar heeft ze een speed draw op staan en toen zij ik tegen haar dat ze heel mooi kan tekenen
En ik heb zelf ook een yt kanaal. Ik heb dat meisje ook op whatsapp en ik vroeg aan haar of ze voor mij een binnenkort banner *wil maken en toen zij ze tuurlijk. Banner* een plaatje op youtube wat je op je kanaal et
Aaawh dat is lief complimentjes zijn leuk naar niet te klef worden. Ik persoonlijk haat dat dan kont het zo over van ik kan niet stoppen met aan je denken heb geen leven.. Maar ik zou niet zo lang wachten met haar vragen:)
Ik doe ook niet klef
Ik irriteer me er ook aan dat al me klasgenoten haar haten maar ik denk dat als ik na een paar maanden tegen de klas zeg dat we dan wat hebben de klas ons raar aankijkt of dat de hele klas mij ook gaat haten
Oooo weet je punt een balen voor dat meisje en punt twee zorg dat je haar steunt en voor liefden moet je soms wat over hebben ennn het kan ook zo zijn dat je klas heel normaal regeert
Ik woon ook totaal niet bij haar in de buurt :-'(
Ooo dat is balen heb ik ook gehad het ging dan wel uit maar het was te doen door school app Skype het kan wel
Wat denk jij dat het goede moment is. En hoe kan ik een goed gesprek beginnen
Is het misschien handig dat ik haar gewoon een appje stuur dat ik zeg dat ze op een bepaalde dag op een bepaalde plek op school moet zijn dat ik haar dan gewoon vraag?

Ik ben trouwens een klein beetje bang dat ze al een vriendje heeft
Ja je kan haar vragen in de pauze naar haar toe gaan en zeggen dat je haar best leuk vind en zorg dat je vrolijk kijkt en probeer niet zenuwachtig te zijn
Ooo vriendje zou balen zijn vraag het haar op app zo van he ben je eigelijk bezet en als ze dan zegt nee waarom vraag je dat zeg je dat je dat wel een keer in de pauze verteld
Terug naar jou antwoord van niet zenuwachtig zijn; Maar elke keer als ze tegen me praat of tijdens app dan krijg ik iets van een tinteling en dan denk ik elke keer zal ik het gewoon vragen of niet? (best apart dat iemand dat met je kan doen toch?) Is het gewoon zo van verstand op 0 of moet het heel serieus zijn
Verstand op 0 als je serieus gaat doen word het vaak ongemakkelijk 😉
Ok super erg bedankt voor alle tips alvast! Als ze ja zegt krijg je het sowieso te lezen dus doei
Ik wou eigenlijk wachten tot zei mij vroeg maar ik vond het te lang duren. Ik denk dat ik het tot donderdag uitkijk en als ze me dan nog niet heeft gevraagd dan ga ik haar vragen

Reageer