Vraag

Vraagje, wat vinden jullie het aantrekkelijkst qua intelligentie bij meisjes?

• 26 juni 2016
  • 8 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo beste mensjes! Ik heb een vraagje voor de boys/lesbiennes:
Wat vinden jullie het aantrekkelijkst? Slim, gemiddeld slim of minder slim en waarom vind je dat aantrekkelijk?
Alvast bedankt!
-xxx- Ikkuh

8 reacties

Reputatie 6
Badge +14
Dit gaat over je lichaam denk ik of je van dun, gemiddeld of breder houdt toch?
Dan is het antwoord gemiddeld slim
Maar het dit is alleen een voorkeur, het gaat altijd om de persoon zelf
Ai, misverstandje! Ik heb het over intelligentie.
Hallo

Het maakt mij echt niet zo veel uit hoor. hangt er meer van af hoe haar gedrag is dan hoe slim ze is of ik haar aantrekkelijk vind.
Bedankt voor het antwoord, BartB 🙂
Reputatie 6
Badge +14
Oh Ha ha ha ha sorry mijn fout
In dat geval maakt het me niet uit
Ik vind intelligentie eerlijk gezegd niets te maken hebbend met aantrekkelijkheid
Laat ik het zo zeggen
Ik heb liever iemand die niet echt heel dom is maar ook niet iemand die het altijd beter weet dan ik
Ik vind het eigenlijk niet heel erg als ze heel slim is fzo maar als een meisje echt heel dom is vind ik het wel heel erg irritant want dan snapt ze nooit wat ik bedoel en daar kan ik me wel aan irriteren. Maar ik vind zelf dat je met iq niet ver komt met aantrekkelijkheid want het gaat meer om het innerlijk en ook beetje lichaam want ze moet ook niet kapot lelijk zijn, snap je? dus iq maakt bijna nooit uit als ze maar niet te dom is zeg maar.
Het maakt mij niet uit of een meisje nou slim of minder slim is! het enige wat ik niet wil is dat ze ZO slim is dat ze alles weet en dat ze op een betweter lijkt! maar wat ik ook niet wil is een meisje die HELEMAAL NIKS weet en die bij bijna alles hulp nodig heeft...
Reputatie 7
Badge +17
Slim lijkt me wel fijn , want dan kunnen we een gesprek voeren en dingen doen die leerzaam zijn.

@Beta,
In je tweede zin staat ongeveer wat klasgenoten van me denken ( dat ik alles/ heel veel weet) en wat mijn broertje van me vindt (betweter).

Reageer