Vraagje voor jongens

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een blond meisje van 13 en heb 70A ( BH maat ) er zit een jongen in mijn klas die zeikt over mijn borsten. Dus:

1 is 70A klein?
2 zijn grote borsten echt heel belangrijk?

Xx

22 reacties

Ik weet wat je bedoelt iedereen zegt steeds grote borsten zijn mooi en noem maar op.
Maar voor mij maakt het helemaal niet uit ik ga niet op het lichaam af ik ga op de persoonlijkheid af. Dus hoe je bent en hoe je je gedraagt daar geef ik meer om dat het uiterlijk.
meeste jongens (moet ik toe geven mezelf ook een beetje) vinden het sexy als een meid wat grotere borsten heeft. Nou maakt dit voor mij niet uit, of ze nou kleine of grote borsten heeft. Mij gaat het vooral om het innerlijk
Hoi BeatBox1357,

de meeste jongens vinden dat mss idd opwindender, maar grote borsten is niet noodzakelijk. De jongens die jou erom uitlachen moet je gwn negeren. Je bent immers nog maar 13 je borsten groeien nog wel hoor! Maak je geen zorgen!

Groetjes drthor 😉
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
dat ja 😉
Nouja, ik denk dat alle jongens in de "puberfase" groter wel leuker vind, maar bij mij op school maakt het niet uit, want we wten dat het allemaal in de ontwikkeling zit
Natuurlijk zijn lekkere grote borsten een leuke aanvulling, het klinkt cliche maar toch, het innnerlijk blijft het belangrijkste! x yologast
Wanneer een meisje mooie borsten heeft is dat altijd wel mooi.
Maar we kijken natuurlijk naar het innerlijk.
Je bent trouwens nog maar 13 jaar en in de komende jaren zal je nog gaan groeien en je borsten waarschijnlijk ook.
Je moet je niet laten afzeiken door andere meisjes of jongens.
Idd, nu groeien ze nog!
Maak je geen zorgen. Veel jongens kijken vooral naar innerlijk. Jongens die alleen maar naar borsten/billen kijken zijn het niet waard. Die zijn een vrouw alleen maar als een lustobject, in plaats van een echt mens. 
zien*, natuurlijk.
Borsten maakt niks uit veel jongens zullen er naar kijken, maar als een van de weinigste jongens hier val ik niet op het lichaam maar op het karakter.
en ookal zijn je borsten klein val ik toch liever op het karakter en kleine borsten maken je jonger.

Groetjes Ice
aka Jasper
ze groeien nog wel en wat maakt het uit hoe groot ze zijn het gaat om het innerlijk. en je hebt er iedergeval al een paar
Jongens zijn stupid als t gaat om t uiterlijk van meisjes. We stellen te hoge eisen en wanneer iets niet klopt gaan we vaak al meteen zeiken. Natuurlijk zijn grote borsten en dikke billen aantrekkelijk, maar als je 1 van de 2 of allebij niet hebt ben je niet meteen lelijk!

Gr Jongen
ik had vorig jaar een meisje in de klas die was zo kanp het was bijna niet meer normaal qua hoofd tenminste. haar borsten waren nog platter dan een kaas plank en haar kont was ook wel bescheiden maar toch als ik iemand uit mijn klas moest kiezen om het eens over de bloemetjes en de bijtjes te hebben was ik 100% voor haar gegaan. en op nummer 2 kwam waarschijnlijk het meisje dat ook wel knap was en 2 enorme borsten en een lekkere kont had. Mijn punt is dat borsten en billen gewoon 2 van de dingen van het hele lijf zijn. Misschien krijgen ze iets meer voorkeur dan andere lichaamsdelen, maar toch.En natuurlijk is innerlijk minstens net zo belangerijk.

Het komt vast wel goed gr. justaboy29
70 niet te klein.

En wat dan nog wat maakt t uit.
Waarom zou het belangrijk zijn een leuke jongen kijkt ni naar u borste maar naar u innerlijk
Het maakt echt niks uit joh!

Ik vind de innelijke belangrijker dan de uitelijke.

En als je afgewezen wordt zijn er genoeg jongens die je wel leuk vinden!

Geen handvol jongens , maar een land vol jongens

Gr Justviet
Ik ben ook 13 en heb Cup D80 en vind het groot voor mij doen elke meisje uit mijn klas heeft ook rond de A75 dus het Is echt wel normaal om die cup te hebben
Psssttt dit is een meisje hier....

maar ik wilde even zeggen dat sommige jongens kleinere borsten juist mooi vinden!

- en je bent nog in de groei dus ze groeien waarschijnlijk nog wel een stuk.
- En sowieso het is misschien een plus puntje maar het gaat voor de echte jongens niet alleen daarom maar ook om je persoonlijkheid.

Xx Maii
Wow dit forum is al 2 jaar oud, dus het boeit jou waarschijnlijk weinig meer, maar voor de meisjes die hier onzeker over zijn dit geldt ook voor jullie!

🙂
je hebt gelijk maii. ik heb liever gwn goede cup B/C en ik vind super grote borsten gwn niet echt mooi...die gaan dan wss ook hangen later en das een afknapper voor mij xD dus ik hou t bij B/C
@stijn_wm elke borst gaat hangen B en C dus ook À misschien wat minder maar hoe ouder je wordt je borsten gaan toch hangen ik heb D en mijn borsten zijn gewoon mooi rond en hangen niet dus cup maakt niks uit ?

Reageer