Vraag

Vraag voor jongens??

  • 8 June 2018
  • 8 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een meisje,
Maar ik vind een jongen leuk, het enige probleem is dat ik gewoon niet weet of hij me leuk vind
Hij gaat echt met heel vee meisjes om( vriendschappelijk) en ik kan het gewoon niet bij hem aflezen het is gewoon heel moeilijk, want hij geeft iedereen een knuffel en stuur hartjes op app.
Weet iemand wat echt iets typisch is voor jongens om te laten zien dat ze je leuk vinden??

8 reacties

Hey Annwel,

Ik ben zelf wen jongen van 14. Sommige jongens gaan contact zoeken met meisjes die ze leuk vinden, dat doe ik zelf ook. Als ik jou was zou ik gewoon een keer met hem gaan praten. Sommige jongens durven namelijk niet over dat soort dingen met meisjes te gaan praten. Gewoon dus een keertje contact op gaan zoeken dus!

Ik hoop dat je hier veel aan hebt!

Geoetjes,

Tjin.
Thnx Tjin
Alleen ik praat iedere dag met hem
Maar hij praat met alle meisjes, dus ofdat nou iets zegt.... 😉
misschien een keertje met hem afspreken, dit kan soms ook helpen.
Hey @Annwel

Ik ben zelf ook een jongen en ga ook veel met meisjes om. Ik kan het soms ook wel beter vinden met meisjes dan met jongens en soms ook andersom. Ik stuur eigenlijk nooit hartjes naar mensen, alleen heel soms naar familieleden.

Als ik jou was zou ik aan hem vertellen dat je hem leuk vind en vragen of hij jou ook leuk vindt. Ik zou dit face-to-face vertellen. Vind je dit eng/spannend? Dan kan je het ook via whatsapp ofzo doen, maar ik raad dit wel af. Hier zijn wat manieren hoe je het kan vertellen/vragen:

1. Vraag aan hem of je hem ff onder 4 ogen kan spreken. Je zou dit face-to-face en via whatsapp kunnen vragen. Je spreekt dan ergens af, (bijvoorbeeld vlak voor/na school) en dan zeg je dat je hem leuk vind. (Het meest logische is om dit face-to-face te doen)

2. Je moet met school vast wel eens een project met iemand samen doen. Je kunt dan proberen om samen met hem in het groepje te komen. Aangezien hij veel met meisjes omgaat zou hij dit geen probleem moeten vinden. Je moet dan vast wel een keer overleggen. Om zo'n moment kan je zeggen dat je hem leuk vind. (Je kan via whatsapp overleggen, maar ook als je een keer gaat afspreken om aan het project te werken)

3. Je kan een keer met hem afspreken (ook dit zou voor hem geen probleem moeten zijn) en dan doen, durven of de waarheid doen en vragen of hij iemand leuk vind en wie. Als hij niet wil zeggen wie, zeg jij dat jij ook zegt wie je leuk vind als hij het ook doet. Je hoeft natuurlijk niet doen, durven of de waarheid te doen. Je kan ook gewoon vragen of hij jou ook leuk vindt.

4. Als je het echt heel eng vind zou ik gewoon een keer als je op whatsapp aan het praten bent zeggen dat je eigenlijk al een tijdje iets wilt zeggen maar dat je het best wel spannend vind om het face-to-face te zeggen. (Dit is de waarheid en ikzelf vind het fijn als iemand gewoon eerlijk is) dan zeg je dat je hem al een tijdje leuk vind en dan vraag je of hij jou ook leuk vindt.

Ik heb je helaas niet kunnen helpen met jou vraag, omdat ik dat eigenlijk niet zo goed weet. Ik hoop dat ik je toch een beetje heb kunnen helpen.

Veel succes!!
Laat gwn merken dat je hem leuker vind dan andere jongens. Doe dingen die net een beetje op het randje liggen voor vrienden. Beetje aanraken als hij wat grappigs zegt. Beetje aankijken. Complimentje hier en daar. Interesse tonen. Je komt er wel 😛
Ik denk dat als je nu vertelt dat je hem leuk vind, hij t onverwachts vind en het niks word. Dus, beetje flirten 😉
Als je social media van die jongen hebt begin er dan mee te chatten en probeer met meer mensen af te spreken Waar hij zeker ook bij is
Ik ben zelf ook een jongen.
jongens proberen vaak op te vallen bij meisjes als ze geïnteresseerd zijn. Hij kijkt naar jou en als je hem betrapt kijkt hij snel weg of blijft hij staren

Reageer