Vraag

Vraag voor jongens

  • 21 November 2016
  • 12 reacties
  • 612 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe ziet een mooi meisje er volgens jou uit? Heb je liever een heel slank meisje of een iets molliger meisje, vind je hele grote borsten of iets kleinere mooi etc. etc.
Welke verhouding vind jij het mooist?
(Ik begin de laatste tijd een beetje te twijfelen want het lijkt of bijna alle jongens op mijn school een heel slank meisje met dikke tieten en een dikke kont willen en ik heb niet bepaald dat figuur)

REAGEER ALSJEBLIEFT NIET ALS JE ALLEEN KOMT ZEGGEN DAT IK ME NIET DRUK MOET MAKEN OM MN UITERLIJK EN BLA BLA BLA. Alvast bedankt 🙂

12 reacties

Het verschilt per jongen. De een valt op dit type, de ander op dat type. Van m'n vriend(gewoon een vriend) weet ik dat borsten niet eens echt uitmaken. En een kont interesseert hem helemaal niets. Hij is 20 en heeft vrij veel vriendinnen gehad
Een normaal postuur vind ikzelf wel belangrijk maar de rest wat je net allemaal opnoemt is leuk maar gewoon een toevoeging .
Ikzelf hou van normale borsten een ietwat grotere kont en een normaal postuur.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent
Iedere jongen houd daarvan.

Maar als puntje bij paaltje komt en ze vinden een meid leuk telt dat niet heel erg meer mee, dan is het een leuke toevoeging als het er is maar meer niet..
Het maakt mij niet echt uit hoe ze er uit ziet qua figuur of ze grote of kleine borsten heeft of zo iets dergelijks.
Degene zelf en dus haar persoonlijkheid vind ik belangrijker.
Indd wat Menspersoon zegt
Het maakt mij ook niet uit
De Persoon van binnen is veel belangrijker dan van buiten
Wel moet ik eerlijk toegeven dat voor veel jongens het 'Perfect' beeld slank met grote vormen is
Maar perfectie bestaat bijna niet
En geloof me
Jongens letten meestal vaker op hoe jij bent dan op hoe jij eruit ziet (zo niet dan zijn ze gwn sukkels)

quote verwijderd

Voor mij persoonlijk een meisje met Bruin blond haar (of zwart) met prachtige ogen. En normaal postuur tot sixpack. Het belangrijkste vind ik toch het karakter
Voor mij kwa uiterlijk: knap gezicht bestaat uit mooie ogen, mooie lach (zelfs als je denkt dat lach lelijk Is vind ik m leuk), normale neus, verzorgd lang haar, gezichts vorm gwn niet te breed of groot, lippen aan de volle kant, (Voor de duidelijkheid je kan zeker knap zijn zonder dit!!)

Lichaam: lengte 1:60 tot 1:70
Benen: niet te kort (de boven been vind ik vaak beetje kort)
Billen: mooi rond en redelijk groot (niet te groot en niet te klein)
Borsten: hoeven niet groot maar perfect zou zijn dat je handen er op passen (een redelijke grote sinaasappel door de helft)
Buik: mooi zacht dus beetje vet maar wel redelijk slank
Nek: beetje slank

Ik vind uit eigen mening dat als je naar de sportschool gaat en daar squats en buik arm en borst traint dat je automatisch een mooi lichaam hebt, en zeker niet bang zijn om te gespierd te worden dat word je niet door een paar oefeningen het maakt je alleen mooier natuurlijk Is innerlijk ook belangrijk: rustig maar niet verlegen, niet brutaal zijn tegen ouders of docenten, en lief natuurlijk.
Heyy
Ik heb liever ook wel een vriendin met een lekkere middelmatige kont,
en middelmaat borsten, Ik vind het natuurlijk fijn als ik er aan mag zitten en
op haar kont mag slaan. Maar het gaat vooral om de persoonlijkheid van
de meid. Maar ook het oog wil wat, afknappers als meiden vel over been zijn
of echt extreem gezet, ik heb gwn een leuke meid met n klein buikje is voor mij goed
hoop je hier mee geholpen te zeggen, bij vragen vraag maar
Ik persoonlijk liever een slak persoon met maakt nie uit welke soorten borsten maar wel liever billen maar geen smink want dat verbergt je uiterlijk 😛
Mij maakt de kont en de tieten niks uit natuurlijk heeft iedereen ze liever groot maar veel jongens maakt het niet uit als je ze niet hebt ik val vaak op mijsjes die niet te dik zijn maar ook niet te slank normaal dus ik vind blauwe ogen en glad blond haar leuk bij een meisje want dat staat goed samen

Ik hoop dat je hier iets aan hebt
Ik persoonlijk heb het liefst een meisje met mooie-niet te grote-niet te kleine-billen en gwn normale borsten. Het liefts geen meisje met anorexia of een ballerina lichaam (veelste slank), maar met wel wat vlees (niet dik of mollig). Afkomst, haartype etc boet me niet. Ze moet gwn knap zijn en ietsjes kleiner zijn dan mij.
Beeeetje mollig. Je moet haar goed vastpakken. En kwa rondingen. Ja alles is verder mooi meegenomen.
Mij maakt het niet echt uit. Als ze maar aardig & open staat voor sommige problemen die ik soms heb (Ik ook voor haar).

Als ik echt MOEST kiezen zou ik slank kiezen, borsten & kont boeien met echt niks lol

Reageer