Vraag

Vraag voor de jongens!

  • 30 November 2018
  • 9 reacties
  • 309 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
ik heb heel vaak het gevoel dat jongens niet heel verliefd zijn rond hun 13e en dat het hun niks boeien
of zijn meiden gewoon meer verliefd en zenuwachtiger dan jongens?
Let me know it 🙂

9 reacties

Hangt er van af. Er zijn op die leeftijd jongens die echt verliefd zijn, en dan zo’n schattig brugklas relatietherapie willen.
Maar er zijn op die leeftijd ook jongens die denken dat ze in de brugklas of de tweede al ontmaagd gaan worden. En die het altijd tegen hun vrienden moeten zeggen als ze een dikke reet zien.

Ik hoop dat ik je vraag goed heb beantwoord, groetjes MRB.
Okay thanks
Niet elke jongen duft het te laten merken door omstandigheden thuis of op school. Ik heb iemand verkering gevraagd in groep 8 en ik word er nogsteeds mee gepest!
Badge
Ik ben meer zo'n iemand die het schuil zou houden maar ik heb zelf al een vriendin dus ja.. maar het verschilt heel erg
hoi
effe voor de duidelijk heid alle jongens verschillen sommigen zijn heel erg verlief de anderen weer niet
kan ook zijn dat een jongen heel verlief is maar het schuil wilt houden.
hoppelijk heb je hier iets aan
(en sorry van de spellingsfouten ik heb dislectie )
Hoi.,
Dit verschilt echt enorm bij jongens. Bij mij was 't zelfs zo dat toen ik 13 was en verliefd was op een meisje, zij er nog totaal niet mee bezig was, en toen wees ze me af.

Jelmer
Dat verschild heel erg per persoon.
Het verschilt inderdaad erg per persoon, wel zitten de meisjes gemiddeld eerder in de puberteit. Het is niet zo dat meiden meer verliefd/zenuwachter zijn dan jongens, wel kan dit per persoon verschillen,

Succes!

Reageer