Vraag aan meisjes

  • 12 December 2017
  • 21 reacties
  • 774 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey!

Ik weet niet precies welk thema deze vraag bij hoort dus heb ik maar gewoon deze gedaan ? Ik heb al aardig lang deze vraag in mijn hoofd zitten en heb besloten om hem hier te stellen: Klopt het dat meisjes vallen op langere jongens? Zo ja waarom en wat zou een goede lengte zijn?

Bedankt voor het reageren!
~Juso

21 reacties

PS: ik ben 1,83m
Dat verschilt natuurlijk per meisje!
Maar ik vind t altijd wel fijn als Mn vriend wat langer is? maar bij is dat niet zo moeilijk ik ben maar 1.60 Haha

Xx Jacky (15)
Dat verschilt per meisjes. Sommige vinden kortere jongens mooier dan langere.

Maar de meesten vinden het wel fijn als je gewoon net zo lang of langer bent. Maarja als ze je echt leuk vinden maakt het ze niet uit of je korter bent dan hun.
1,83 is trouwens een prima lengte. Weet niet hoe oud je nu bent maar als je pas 14/15 bent word je ongeveer 1,95m

Als je 15-16 bent word je 190-193

Als je 16-17 bent word je 188-190
Dat is deels afhankelijk van de afkomst en cultuur van diegene.
Het was een gewenste eigenschap in Noord-Europa, maar ik weet niet in hoeverre dat in stand is gebleven.
Badankt voor jullie reacties!
Bedabkt voor jullie reacties!
Het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit.. mijn vorige vriend was een stuk groter. Maar degene waar ik binnenkort mee naar het schoolgala ga ik kleiner dan ik.. als het innerlijk goed is maakt het me verder niet zo veel uit
Ik vind dat het niet uitmaak klein of groot het is het hart dat telt ❤️
Ik vin van wel al die groter is dan je kan die je oppakken, helpen om iets te pakken, ik denk ook omdat een beschermd gevoel geeft, voir een kus hebben meisjes vaak ook graag groter
Er is geen juiste lengte te zien per meisje somige hebben ook graag gelijke grote of kleiner
Bij mij denk groter (ik ben 1m 67 ofso dus 1m 80 ofso?)
Sorry vr schrijffouten ik heb dyslectie en ben niet van Nederland
Voor mij maakt lengte noet uit, het is wel fijn om een langere jongen te hebben maar ik ben zelf ook iets van 1.83 en dan is het best moeilijk om iemand te vinden die langer is.

Hopelijk is dit een soort antwoord dat een beetje bij deze vraag past.

XOXO
Het is gewoon super fijn als hij je een knuffel geeft en met zn hoofd op je eigen hoofd gaat ofzooo
het gaat om innerlijk toch maar vaak gewoon een even grote of iets grotere jongen
mij maakt het niet uit ik vind dat het om het innerlijk gaat ik ben zelf heel lang maar ik valhet meest op kleinere jongens
Maakt ni echth uit maar ik val er zelf wel op en de lengte vanaf 1.75 vind ik goed ik ben zelf 1.65 vind het fijn dat ie me lekker kan optillen enzo
Ik vind het vooral om het karakter gaan, maar ik denk dat ik toch minder snel val op jongens die minder lang zijn dan ik. (Dat zijn er gelukkig niet veel)
Het hangt er vanaf, als je als jongen (net als mijn vriendje) gwn een paar centimeter langer bent, dan vinden meisjes het meestal wel leuk. Maar wij meiden vallen vooral op het innerlijk van de jongen. En je scoort echt geen punten door vreemd te gaan

Groetjes Allo
Alli*
Ik ben het wel met de meeste hier eens,
elk meisje verschilt en denkt anders over dingen en dus ligt het er erg aan.
ik persoonlijk ben heel erg klein, dus vind ik het wel fijn als een jongen wat langer is, maar niet veel langer.
Ik denk dat @MensPersoon wel een punt heeft en dat het ligt aan de cultuur en de afkomst etc.
een beetje off topic maar hoe kwam je op deze vraag?

Succes en hopelijk heeft mijn reactie(herhaling) geholpen.
xX Maii
Voor mij maakt lengte noet uit, het is wel fijn om een langere jongen te hebben maar ik ben zelf ook iets van 1.83 en dan is het best moeilijk om iemand te vinden die langer is.

Hopelijk is dit een soort antwoord dat een beetje bij deze vraag past.

XOXO

heb het zelfde probleem ik vind het ook fijn om een langere jongen te hebben maar ikben 1.80 en ben pas 13 dus wordt voor mij wat moeilijker
maar kleine jongens vind ik juist cute

Reageer