Vraag

vraag aan meiden

• 6 december 2016
  • 31 reacties
  • 559 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een jongen. ik ben 16 jaar en ik zit in de 4e klas. ik vind een meid van m'n basisschool leuk maar ik vind het een beetje raar om haar een berichtje te sturen met of ze met me uit wilt. zouden jullie het raar vinden als jullie na 3,5 jaar opeens zo'n bericht zouden krijgen? en wat zouden jullie doen in mijn geval??

31 reacties

Hey, hier weet ik dan weer antwoord op;) ik zou eerst gewoon eens appen van hoe is het enz en dan als er een klik is en ze gaat er leuk op in zou ik een keer iets zeggen van zullen we anders een keer afspreken om bij te kletsen. Het kan een beetje stom overkomen om in 1x klats boem haar op date te vragen...
maar wat moet in dan in godsnaam sturen? want dat moet gwn heel ongemakkelijk zijn om opeens een bericht te sturen
Gewoon like: Hey, lang niet gesproken! hoe is het nu met jou? (En dan nog een vraag over school of zo evt.) Miss beetje raar dat ik dit nu opeens vraag maar kwam je tegen op FB/IG/whatever en dacht laat ik eens een Appje sturen.. Dat laatste kun je ook nog weglaten.. Als ze er leuk op in gaat is er niks aan de hand, als ze raar gaat doen ofso dan weer je direct dat het niks wordt.. Ik zou het zo doen, maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie toen met elkaar omgingen enz.
Nee valt wel mee denk ik
het is vrij normaal dat je wilt weten hoe het met iemand van je basis school gaat. Ik denk dat het vooral een klein stukje angst/spanning is bij jouw dat er voor zorgt dat jij het ongemakkelijk/ raar. vind! Daarbij hoe wil je anders met haar in contact komen?
Ik denk dat bellen of opeens random naar haar huis toe gaan nog wel erger is :D

Peace
Sportfreak
ja dat klopt ook wel weer sportfreak. ik moet eerst maar eens wachten tot ze mijn vv op fb accepteert en dan kijk ik verder. bedankt iig voor het advies (allebij)
Ahah ja dat is een goeie, dan heb je al een stap gedaan.. En laat even weten ok? Ben wel benieuwd nu;)
Doe ik. jij ook hè 😉 kun je hier privé berichten sturen of kan dat niet?
Nee dat kan helaas niet
En btw dan word ik buiten gesloten 😞 ik wil ook weten of het gelukt is natuurlijk 😃
ik zal het jou ook laten weten sportfreak;) ik moet alleen afwachten of ze m'n vv accepteerd. ik heb die namelijk gisteren gestuurd en ze heeft hem nog niet geaccepteerd.. ik had er onvriend en toen weer vv verstuurd om haar aandacht te trekken. ik weet 't beetje zielig maarja
Zou ik niet te vaak doen hoor, Miss heeft ze even geen Tijd ofzo.. Gewoon afwachten anders is er te desperate en knapt ze erop af.. Ps. Kleine update, wordt dus door die vriend keihard genegeerd als ik een vraag stel over z'n huis op dit moment so ik denk dat het echt over is
is goed
Als ze morgen niet accepteerd zou ik gwn App sturen
wat raar van hem.. ik zou zeggen ga eens in real life met hem erover praten en als hij dan nog steeds raar doet ben ik helaas bang voor jou dat het misschien over is....
ik heb haar nummer niet sportfreak.. ik vond haar zegmaar altijd leuk maar praate nooit met haar..
Oooowwww
Ja oké nvm
Ook niet via een oude groeps app?
Als jullie die hadden?

Anders moet je gewoon wachten op haar ik denk niet dat ze via via erg chil gaat vinden
Maarja ik weet dat niet zeker
ik had 4 jaar geleden nog niet eens watsapp
hij pakt het hele bericht wat ik wilde sturen niet.. Maar iig bedankt voor jullie hulp en ik laat het weten (als ik het durf te vragen)
Laat mij ook weten 😉
En? Als ze je vv. niet accepteert zou ik het laten gaan hoe moeilijk het ook is.. Dat is namelijk een vrij duidelijk signaal, helemaal omdat je haar nummer niet hebt zou ik niet via via gaan prutsen. Ze stelt het dan niet op prijs(ik ben een meisje dus ik snap hoe ze dan denkt haha).
dankje @PRINCESS3.0 maar ze heeft m'n vv vandaag geaccepteerd. Maar ik weet niet wat ik nu moet doen. Dus kun je me aub helpen? kun je miss zeggen wat ik naar haar moet sturen? (maar niet: hey hoe is het nu met je?) want dat vind ik persoonlijk een beetje raar. alvast bedankt
Ik kom ff mengen hoor. Als ik een jongen een tijdje niet heb gezien zal ik het niet raar vinden om opeens een appje te krijgen maar miss eerst gewoon Hey en dan kijken of ze reageert?
Hey, hoezo raar? Het is heel normaal hoor om te sturen van hee lang niet gesproken, hoeist? Ik denk dat ze dan wel gwn reageert! En geweldig dat ze je vv. accepteerde!!
Je zult toch iets moeten sturen wil je in contact komen met haar
En alleen Hey is ook zo afgezaagd
Op een vraag reageert ze veel sneller! Je wilt biet weten hoeveel Onbeantwoorde Hey berichtjes er in de messenger lijst van meiden staan
oke, ik zal haar binnen een paar dagen een berichtje sturen. ik zeg dan: 'hey, lang niet gesproken. hoe is t nu met je?'. is dat een beetje normaal? ps: iedereen bedankt voor alle hulp

Reageer