Vraag

Voor wie moet ik kiezen?

  • 12 November 2018
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy allemaal,
ik heb een tijdje geleden een crush gehad wat zeg maar net geen relatie werd. Dat vervaagde en ben nu met een ander meisje aan het flirten... er zat wel een tijd tussen hoor.
maar nu wil dat meisje van vroeger weer afspreken. Het probleem is nu dat zij vriendinnen zijn van elkaar en ik nu een keuze moet maken...
of ik zeg vervaag de contact met degene waarmee ik nu heel veel aan het appen en snappen ben, of ik zeg nu nee op die van vroeger wat allebei niet kan...
bedankt voor het lezen iig!!

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je hoeft geen keus te maken naar mijn idee. Je kan toch afspreken met ‘het meisje van vroeger’ om aan te kijken hoe dat verloopt, terwijl je onverminderd met je huidige flirt contact hebt. Misschien wil ‘het meisje van vroeger’ enkel vrienden zijn en het zou dan zonde zijn als je de ander al bij voorbaat aan de kant had geschoven.

Je kunt er dus voor kiezen om het contact weer op te pakken en gewoon aan te kijken wat haar intenties zijn en hoe het verloopt. Dat kun je dan vergelijken met de gang van zaken rond je huidige flirt. Je vergelijkt beide personen en situaties en aan de hand daarvan kun je dan een keus maken mocht je dit graag willen.
Hey,

Je hoeft geen keus te maken naar mijn idee. Je kan toch afspreken met ‘het meisje van vroeger’ om aan te kijken hoe dat verloopt, terwijl je onverminderd met je huidige flirt contact hebt. Misschien wil ‘het meisje van vroeger’ enkel vrienden zijn en het zou dan zonde zijn als je de ander al bij voorbaat aan de kant had geschoven.

Je kunt er dus voor kiezen om het contact weer op te pakken en gewoon aan te kijken wat haar intenties zijn en hoe het verloopt. Dat kun je dan vergelijken met de gang van zaken rond je huidige flirt. Je vergelijkt beide personen en situaties en aan de hand daarvan kun je dan een keus maken mocht je dit graag willen.

Dankje!
alleen denk ik dat t allemaal nog moeilijker word als ik zeg dat we 2 dagen gaan Dusja ook overnachten...

Reageer