VOOR ALLE MEIDEN, wat vinden jullie leuk aan een jongen ?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat vinden jullie leuk aan een jongen, qua kapsel, of sportif, of slim. Laat even weten (;

168 reacties

Rianna Drm Ik Ben so'n boy die Jy zoekt Maar ik vind stoer doen egt Dom Je Brengt jezelf Alleen in problemen
Rianna Drm Ik Ben so'n boy die Jy zoekt Maar ik vind stoer doen egt Dom Je Brengt jezelf Alleen in problemen
ja inderdaad
Maar sommige jongens doen het zo ik wil egt dat het stopt want mensen willen ook normaal leven xD
Ik ben 15, 50 kg en 1.74 lamg. En ik val op jongens die wel langer zijn dan ik, en gewoon heel leif en heft niet stoer te doen. En oja uiterlijk maakt niet veel uit maar het is wel fijn als je je aangetrokkem voelt

Hoeveel ouder of jonger mogen ze zijn dan?
als hij complimemtjes geeft of geinterseerd in je is
12/13 jaar
druk
klein
blond haar
blauw/groene ogen
aardig
niet jaloers
gezellig
grappig
en meestal moedervlek boven je lip:$
Ik ontmoette mijn vriend op een dating website voor kinderen en jongeren http://dating-jongeren.nl/. Ik hou het meest van hem een ​​gevoel voor humor en hoge energie.
[quote=Minke.v]12/13 jaar
druk
klein
blond haar
blauw/groene ogen
aardig
niet jaloers
gezellig
grappig
en meestal moedervlek boven je lip
minke v
Ben 13 druk, klein, donker blond tot bruin haar, denk wel aardig, nooit jaloers, denk wel gezellig, denk niet grappig, en moedervlek boven de lip niet
[quote=Een mens op aarde]12/13 jaar
druk
klein
blond haar
blauw/groene ogen
aardig
niet jaloers
gezellig
grappig
en meestal moedervlek boven je lip
minke v
Ben 13 druk, klein, donker blond tot bruin haar, denk wel aardig, nooit jaloers, denk wel gezellig, denk niet grappig, en moedervlek boven de lip niet


Hoelang ben je dan?
Hee,
Ik val op jongens die lief zijn, ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk. Wat ik ook heel belangrijk vind is dat diegene er altijd voor me is.
hejj

-Wel een beetje slim zijn
-verlegen
-niet alleen vallen op uiterlijkheid enzo
-gwn aardig en hij moet een eigen mening hebben
-Hij hoeft niet per se van sport te houden xd
-bruin of blond haar
-oogkleur naakt ni uit
-niet te lang
hey ik ben een jongen alleen geen meid ziet mij staan meiden op internet vinden mij lief maar op straaaat ziet geen ene meid me staan
iets over mezelf ik ben een jongen 14 jaar 40 kg 160/165 lang enuh donkerblond haar en blauwe ogen en heb (helaas) een bril

tips zijn altijd toegestaan meiden mogen natuurlijk reageren plzz

Heyy
Das wel sad.. geen enkele jongen ziet mij staan snik... Ik heb ook een bril en ben 14 lol🙃 blauwe ogen zijn gwn mooi (ik heb blauw/grijs) ik vind donkerblond haar mooi😅 (haha heb k namelijk ook) ik weeg ook ni veel hoor maar 42 kg 😶 met de lengte 160/165 is niks mis mee!
ik ben een jongen van 13 jaar (sry dat ik hier kijk wilde wel weten op wat meisjes vallen)
en in de klas komen meisjes heel snel naar me toe en kleven dicht bij me enzo
dat vind ik niet erg maar de jongens uit de klas houden me daarom op een afstandje en dat wil ik niet ik wil alleen ook niet bot overkomen door die meisjes weg te sturen dus iemand tips?

Ehum ik heb geen idee maar misschien door gewoon naar die jongens toe te lopen en dan praatje maken... Idk wat je moet doen aan die meisjes im sorry
Ik vind blonde en zwart hairge jongens toch wel knap. En verder gewoon slank, (maar geen spriet). En mooie ogen en lang zijn.
Maar innerlijk is natuurlijk belangrijker.
Ik vind het belangrijk dat ik met diegene goed kan lachen, maar ook serieus kan praten. En dat ik diegen kan vertrouwen en hij me niet belachelijk maakt.
Badge
ik val op
blonde
schattige
romantische
grappige
moedige
creatieve
en niet perfecte
jongens😍
Helemaal niks want ik ben gay 😂
Bij mij vind ik jongens maar niks... mijn verleden heeft wel al genoeg verteld dat ik geen jongen leuk vind of wat dan ook..

Sorry dat dit misschien wat verwarring geeft..😢
Ik val op jongens die heel open zijn en alles eerlijk vertellen ook vind ik het aantrekkelijk als een jongen veel dingen onderneemt zoals chillen met vrienden regelen

Reageer