Voor alle jongens!!

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo jongens,
ik ben een meisje, ik ben 13 jaar en heb nog nooit een vriendje gehad, vinden jullie dat raar of wat zoeken jullie in een meisje of vind je lekker. Ik heb het gevoel dat geen een jongen mij leuk vind. Zelf ben ik wel een paar keer verlieft geweest.

Ik heb blond jaar
En ben ongeveer 1,65 lang

Dus hoe zou een meisje eruit moeten zien? Waar vallen jongens op? Wat vinden jullie lekker:o

-xx-

21 reacties

hey ik ben 14 jaar enu ik heb ook nog nooit een relaatie gehad
hey ik ben 14 jaar enu ik heb ook nog nooit een relaatie gehad

Oke, zou dit bruikbare informatie zijn?
ik ben jongen van 14 jaar, en ik vind meisjes leuk, die aardig zijn, niet stoer doen, etc.
ik heb ook nog nooit gehad met iemand maar ben wel al paar keer verliefd geweest
en er zal vast wel iemand komen die je leuk vind ;)

groetjess

ps: je lijkt me aardig 🙂
ik ben jongen van 14 jaar, en ik vind meisjes leuk, die aardig zijn, niet stoer doen, etc.
ik heb ook nog nooit gehad met iemand maar ben wel al paar keer verliefd geweest
en er zal vast wel iemand komen die je leuk vind ;)

groetjess

ps: je lijkt me aardig :)

Haha leuk om te lezen, jij lijkt me ook heel aardig 😉
haha dankje, 
🙂
btw ik ben al 3x door iemand afgewezen en er is echt nog nooit iemand geweest die mij leuk vond 😞 niet heel erg leuk dus 
dat is best wel een klote gevoel
Ik ben ook (bijna) 14, en heb nooit een lief gehad.
ik zoek lieve, vriendelijk meisjes, die grappig zijn en die gewoon zichzelf zijn.
maar volgens mij zul je wel iemand vinden 🙂

ik weet precies hoe dat voelt
awh, ik heb medelijden met je
Is totaal niet raar, ik ben bijna 16 en nog nooit een relatie gehad...
Het is niet dat meisjes mij niet leuk vinden, alleen ik wordt niet snel op een meisje verliefd zeg maar. Want er zijn al genoeg meiden geweest die me gevraagd hebben maar waar ik gewoon geen relatie mee wilde.
Ik ben ook de afgelopen drie jaar 2 keer echt verliefd geweest, de eerste was in de brugklas. Zij vond mij ook leuk maar daar kwam ik te laat achter...dus toen ik haar gevraagd had ben ik afgewezen met de reden dat de verliefdheid weg was...
De 2de keer was nog een paar weken geleden, ik voelde echt iets voor haar. Ik wilde zo graag met haar iets krijgen maar ik was gewoon lucht voor haar op een gegeven moment. Ik vroeg haar en ze wees me af...
Vrienden zeggen dat ik mijn eisen moet verlagen maar ik ga toch niet met iemand nemen waar ik geen kippenvel gevoel van krijg?

Ik val op meisjes met prachtige ogen, een stralende glimlach en een leuk figuurtje.

Gewoon wachten op de juiste!
als je ooit hulp nodig hebt kun je bij mij terecht hoor! 

Echt een klotegevoel is dat het meisje van je dromen je niet leuk vind:(
Ik zit er nog steeds een beetje mee...en aangezien ik niet snel verliefd wordt kan het bij mij nog zo een jaar duren voor ik weer iemand leuk vindt:(
Is totaal niet raar, ik ben bijna 16 en nog nooit een relatie gehad...
Het is niet dat meisjes mij niet leuk vinden, alleen ik wordt niet snel op een meisje verliefd zeg maar. Want er zijn al genoeg meiden geweest die me gevraagd hebben maar waar ik gewoon geen relatie mee wilde.
Ik ben ook de afgelopen drie jaar 2 keer echt verliefd geweest, de eerste was in de brugklas. Zij vond mij ook leuk maar daar kwam ik te laat achter...dus toen ik haar gevraagd had ben ik afgewezen met de reden dat de verliefdheid weg was...
De 2de keer was nog een paar weken geleden, ik voelde echt iets voor haar. Ik wilde zo graag met haar iets krijgen maar ik was gewoon lucht voor haar op een gegeven moment. Ik vroeg haar en ze wees me af...
Vrienden zeggen dat ik mijn eisen moet verlagen maar ik ga toch niet met iemand nemen waar ik geen kippenvel gevoel van krijg?

Ik val op meisjes met prachtige ogen, een stralende glimlach en een leuk figuurtje.

Gewoon wachten op de juiste!

Zoiets heb ik ook, maar ik durf geen actie te ondernemen omdat ik ben bang dat ik word afgewezen door de liefde van mijn leven 😉
awh, als je iemand nodig hebt om mee te praten, ik ben er ook voor jou, ik wil later psychiater worden dus daar kan ik nu al mee beginnen :D
maar echt ik ben er voor iedereen die hulp nodig heeft!

groetjes mij 😃
als je ooit hulp nodig hebt kun je bij mij terecht hoor! 

Wie? Hij of ik?
jullie allebei
jullie allebei

Ow haha!! xD
😛 hahaha 😛
Badge
Doe sexy kleed je met een lekker kort broekje en een naveltruitje en ga ze lekker verleiden
Maakt niet uit hoe je bent, iedere jongen vind iets anders leuk. Zelf val ik op jongen, dus daarom kan ik niet op jou vallen. Bij andere jongens zijn er dan vast ook redenen. Tip: volg niet het advies van anoniempje, volgensmij trek je dan bijna niemand aan

Reageer