Volgens mij ben ik verliefd op mijn zus

• 30 mei 2016
  • 7 reacties
  • 4920 Bekeken

Ik heb mijn zus een keer zien douchen, en daar kreeg ik een stijve van. Is dit normaal? Ik heb ook meerdere keren op haar afgetrokken. Ik weet niet wat ik hiermee moet doen. Moet ik dit tegen haar zeggen?

7 reacties

hoi NietIs,

ik weet niet of je wel verliefd bent op je zus.
Natuurlijk vind je haar aardig en leuk, want ze is je zus, je bent familie.

Dat je een stijve krijgt als je haar bloot ziet heeft denk ik meer te maken met het feit dat je meisjes leuk vindt.
Bovendien zit je in je puberteit en dan krijg je sws sneller een stijve van dingen die je opwinden. Dat je je dan ook gaat aftrekken is ook wel logisch, alleen zou ik zeggen, doe dat niet in het bijzijn van je zus en beter nog zou zijn als je gwn aan meisjes in het algemeen zou denken en niet zo zeer aan je zus.

Je verwart nu seksuele opwinding door een meisje met verliefdheid, denk ik. Ik denk dat als je haar het vertelt, ze ook in de war kan raken, dus ik zou het niet vertellen. Denk er even over na hoe het echt zit?

Btw hoe oud zijn jullie?
Hallo JJboy,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben zelf 15 jaar en mijn zus is 16 jaar. Ik denk ook aan andere meisjes, uit mijn klas bijvoorbeeld. Maar ik denk wel het vaakst aan mijn zus. Kan het ook liggen aan het feit dat ze 1,5 jaar ouder is en iets meer volgroeid is dan andere meisjes die ik ken?

- aangepast door de Kindertelefoon, onnodige quote verwijderd. -
Hey,
Wat je zelf al zegt, zij heeft al meer het lichaam van een vrouw in vergelijking met veel meisjes uit je klas. Dat roept dus ook meer op. Het is normaal dat je geïnteresseerd bent in meisjes, en ook dat het je opwind is niet iets bijzonders.
Maar het is wel je zus... Hoe vind je het zelf dat je je zus zo ziet? Denkje dat je echt verlieft ben of dat je opgewonden van haar raakt? Dat zijn, zoals JJboy al zegt, compleet verschillende dingen. Ik ben het met JJboy eens. Zou je kunnen proberen het beeld van je zus beetje bij beetje uit je hoofd te krijgen? Zowel voor jullie contact als voor jou verdere seksuele ontwikkeling is dat denk ik het best.
Hoi PHEEBE,
Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik denk wel vaak aan haar. Het kan zijn dat ik haar leuk vind gewoon omdat ze een meisje is, maar het voelt toch anders bij haar. Ik probeer minder aan haar te denken maar het lukt niet echt.

- aangepast door de Kindertelefoon, onnodige quote verwijderd. -
Dat aan haar denken kan ook komen doordat het niet mag, snap je? Alles wat niet mag is leuker, en dit mag natuurlijk eigenlijk niet. Misschien is dat ook de reden dat het anders voelt.
En naja, ze is en een meisje, en je houd van haar (want ze is je zus), het is denk ik logisch dat dat gek voelt.
Kan je proberen je op iets anders te richten? Door te accepteren dat je soms aan haar denkt, maar tegelijker tijd te besluiten dat je er niks mee doet kan het ook minder worden. Je laat het voor wat het is, en je gaat verder. Het mag er zijn, maar je hoeft er niks mee. Bij sommige helpt dat.
incest is wincest
Reputatie 7
Badge +17
Het is niet eens mogelijk om op je zus verliefd te worden als je samen opgroeid (Thx Nature) Dus je kreeg gewoon een stijve dat is alles (als het goed is).

Reageer