Voel me gebruikt!

  • 9 March 2018
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
twee weken geleden maakte mijn (ex)vriendin het uit, de dag daarna smeekte ze mij om haar terug te nemen ik deed dit en vergaf haar, die zaterdag maakte ze het toch weer uit met de rede dat ze hard aan zichzelf moest werken en er geen vriendje bij kon gebruiken. 8 dagen nadat ze het heeft uitgemaakt kreeg ik een appje van een vriend van me die zei dat ik haar status moest checken en dat ik altijd bij hem terecht kon. Ik dacht bij mezelf huh? hoezo zeg je dat zo random? dus ik keek vandaag naar haar status en ik ging stuk! ze had een nieuw vriendje terwijl het nog maar net 8 dagen uit was, ik voel me zo nutteloos onzeker en gebruikt. Ik voel me nu echt zo klote, ik had het 8 maanden met der en ik twijfel of ze mij niet gewoon als houvast heeft gebruikt zodat ze zich miss beter zou voelen op de momenten dat het niet goed ging met der. dit geval dat ze meteen na een paar dagen een nieuw vriendje heeft is vaker gebeurt toen ik het met haar kreeg was het net uit met haar vorige vriendje en daarvoor was het 2 keer ook nog maar net uit.

ze heeft me heel veel pijn gedaan en ik voel me nu super klote alsof ik niks voor de was gewoon een stuk afval ofz!

wat zouden jullie nu doen want ik voel me zo ontzettend slecht?:(

2 reacties

Hi anoniem9000,

das best kl*te, zou ik zeggen :(
Ik zou er iig niet blij mee zijn. Het voelt idd als een soort van misbruik. Je zat toen niet super lekker in je vel en toch deed je je uiterste best voor haar en dan blijkt dat ze jou net zo makkelijk inruilt voor iemand anders. Dus alle reden om je slecht te voelen.

Ik denk dat als mij zoiets zou overkomen, dat ik het sws gelijk aan mijn twinbroertje zou vertellen en boos en verdrietig zou zijn. Dan zou hij me knuffelen en proberen op te peppen en de kans is heel groot dat we iets fysieks zouden gaan doen. Het liefst ook iets buiten, zoals samen fietsen. Uitwaaien in de wind. Zeggen hoe stom alles is en hoe slecht het allemaal voelt. Waarschijnlijk ook wel in zijn armen huilen.

Niet gaan drinken of drugs ofzo, want we zijn 15 en mogen dat sws niet en als je het wel doet, weet je misschien niet meer wat je doet en heb je er later spijt van als anderen vertellen wat je dan voor geks gedaan hebt.

Daarna, denk ik, proberen soort van verder te gaan, want de hele wereld vergaat hierdoor niet, misschien wel een werelddeel voor je gevoel. Maar dan denk ik maar dat het leven in het werelddeel waar ik leef, met de mensen waar ik van houd, de moeite waard is. Ik zou dus ff niet naar dat andere werelddeel gaan en wie weet er wel nooit meer komen.

Je moet voor jezelf een lijn trekken en proberen die periode als voorbij te zien en niet kopje onder te gaan. Door er teveel over na te denken wordt het niet beter, denk ik. Je gaat alle dingen nu in een ander daglicht plaatsen en ik kan je één ding vertellen, “daar word je niet blijer van”.

Probeer er met vrienden over te praten, op momenten dat je dingen echt ff kwijt moet. Stomp ff in je kussen of ga hardlopen, schreeuw eens lekker hard, luister muziek en probeer er positieve energie uit te halen.

Er is nog wel iets wat ik wil zeggen, namelijk dat ik jouw ex natuurlijk ook niet ken en ik weet wel uit je topics dat zij ook al lang niet lekker in haar vel zit. Ik weet niet voor hoever dat een rol heeft gespeeld in wat en hoe ze alles heeft gedaan. Soms hebben mensen echt wel goede bedoelingen, maar doen ze dingen onbewust. Het zou kunnen, maar dat weet ik niet natuurlijk.

Ik denk dat je voorlopig ff genoeg hebt aan jezelf.

Je mag er best aan denken en over denken, het zou ook bijna raar zijn als je dat niet onwillekeurig af en toe zou doen. Maar laat je hierdoor niet van de nieuwe weg, die je pas ingeslagen bent, afbrengen.

Je bent net zo lekker bezig op de campus met je computerdingen (schreef je in een ander topic) en je klonk echt positief. Dus ik hoop dat je die positiviteit nu niet kwijt raakt en daar wel mee doorgaat.

Verder weet ik ff niks te bedenken, maar als je vragen hebt ofzo, lees ik het wel.

Oh ja, ik las net nog ff je topic terug, ze heeft zeker wat aan je gehad, das jouw verdienste. Het ligt niet aan jou.
Verder denk ik dat dit iedereen had kunnen overkomen, dus je moet je er niet slecht over voelen en denken dat je ergens ingetuind bent. Jammer genoeg gebeuren deze dingen vaker.

Richt je op de toekomst en blijf niet te veel hangen bij wat gebeurd is. Erover praten met mensen in jouw omgeving zou ik aanraden. Ze kunnen het misschien niet gelijk oplossen, maar gedeelde smart is halve smart of zoiets :)

Groetjes,
M&M’s
Hii, mensen worden soms heel snel weer verliefd, en dat is niet erg.
Vaak weten mensen ook niet precies wat echte liefde is en als je al 8 maanden met haar had dan koelt de liefde een beetje af. En als ze dan een ander vind voelt dat een stuk beter en wil ze ineens die. Jij bent niet slecht maar het ligt vewoin An de wislpelturigheid van de mens

Reageer