Vraag

vindt ze me leuk?

  • 5 May 2022
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hey,

ik ben erg in de war en weet niet of iemand me leuk vindt.

Ik snap veel met haar en we sturen vooral alleen maar snaps naar elkaar met tekst, ze stuurt ook welis spiegelfoto’s en soms gaan de gesprekken over zoiets randoms (ze vertelt ook gwn dingen uit haar zelf) maar toch is t leuk😂 

ze zegt ook elke dag gm en welterusten enz, alleen soms is ze online of online geweest op snap en dan laat ze me op afgeleverd.

Ze reageert vaak wel gwn binnen 25 (soms echt binnen 10 min) min, maar toch ik vind het raar van dat op afgeleverd enz laten.

Ook hebben we al een keer afgesproken en dat was heel leuk, we hebben constant gepraat en ze stelde zelf voor om dit nog een keer te doen.

Ze zegt ook dat ze een crush heeft, maar wil miet zeggen op wie.

Wat denken jullie vindt ze me leuk of niet?

 


5 reacties

Badge

Heyy, het kan zijn dat ze je leuk vind maar ik persoonlijk reageer dan echt binnen 1 minuut. Dit is natuurlijk voor iedereen anders, misschien wil ze gewoon vrienden zijn.

 

Reputatie 2
Badge +2

Hee Anoniem08,

Jammer genoeg zijn wij meiden soms best een beetje vaag. Uit de informatie die je geeft is ook niet echt te achterhalen of ze je leuk vind, aangezien elk meisje zich dan anders gedraagt. Stel je vind haar echt zo leuk dat je vrienden blijven niet genoeg vind, zeg het haar dan. Anders zou ik als ik jou was doorgaan met vrienden blijven en dan komt het vanzelf wel een keer. En zo niet, dan heb je er alsnog gewoon een vriendin bij toch? :)

Groetjes en succes,

anoniempjevandaagx

Badge

Haha weetje sommige meiden reageren express even niet omdat ze niet willen dat de jongen gaat denken dat ze telkens zit te wachten op een reactie van hem, en dat hij dan gaat denken dat zij hem leuk vind. En heel veel meiden willen dat niet als ze nog niet zeker weten of die jongen hun ook leuk vind. 

Zo ja dat was een deel van het brein van een meisje, echt mega ingewikkeld😂

Maar kk zal je dus niet te druk maken en het of zeggen of wachten, dat moet je zelf weten 

Ik reageer ook niet altijd meteen.  Soms heb ik er gein geen zin in ook al vind ik de jongen heel leuk.  Ik heb ook nog een leven naast jongens.  Als ik bijvoorbeeld moe ben of veel huiswerk heb dan snap ik soms wel ff snel naar vriendinnrn omdat zij me toch wel leuk vinden,  ook als ik chaggie ben of niet grappig.  Met leuke jongens wil ik juist indruk maken dus die laat ik dan op afgeleverd staan. 

Reputatie 3
Badge +1

heyyyy, 

Ik heb een vraagje: Ben jij verliefd op haar? Zo ja, Is er een kans dat je het hoopt. (niet gemeen bedoelt ofzo😅)  Ik kan zelf niet goed in schatten of ze je leuk vind, puur omdat ik niet veel over jullie situatie weet.. Verder kan ik ook niet meer hier over vertellen. Je hoeft ook niet per se te weten of ze je leuk vind, Daar kom je dan later achter als ze het verteld. Nou ja… Ik denk niet dat dit je veel heeft geholpen maar jaaa.. 

Goodluck!!! 

Reageer