Vindt hij mij ook leuk?

  • 21 July 2018
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, vandaag heb ik aan een jongen verteld dat ik diegene leuk vind. Eigenlijk heb ik een beetje spijt dat ik het heb gezegd, maar dat doet er nu niet toe. De jongen glimlachte en zei dat hij het niet zal doorvertellen. Hij vroeg ook aan mij of ik samen met hem een zijn vrienden bij hem thuis een film wilde gaan kijken en pizza eten, ik heb nee gezegd omdat ik naar huis moest gaan. Eenmaal thuis begon hij mij te bellen en deed hij een best gemeen tegen mij. Ik zou echt niet weten waarom hij zo gemeen tegen mij deed? Misschien kwam het door groepsdruk omdat hij ook met zijn vrienden was, maar idk... Ook stuurde hij mij bij 2 aparte gesprekken 2 keer deze emoji:?
Waarschijnlijk ben ik een beetje aan het overdrijven maar ja...
Dus ik heb een paar vragen:
1) Denk je dat hij mij ook leuk vindt? Hij heeft het namelijk nooit echt tegen mij gezegd..
2) Ik zou graag morgen met hem willen afspreken, hoe moet ik dat vragen?
3) Waarom denken jullie dat hij zo gemeen tegen mij deed?

Dit is niet zo'n urgente topic btw, en ik heb nu al spijt dat ik het heb gemaakt....
Met vriendelijke groet,
Dini

3 reacties

Ik doe eerst 2, dan 1 en dan 3 je ziet wel waarom?
2) je appt hem en zegt zo van "sorry dat ik niet kon maar we kunnen morgen wel wat met z'n tweetjes doen"
1) waarschijnlijk wel, wnr jullie weer bij elkaar zijn, hopelijk hebben jullie dan afgesproken zoals vraag 2 stelt, kan je hem gewoon vragen wat hij van jou vindt en of hij je ook leuk vindt
3) ik heb 3 redeneringen
A. hij voelde zich in de steek gelaten omdat je eerst zegt van ik vind je leuk en dam wil hij iets doen en dan kan je niet
B. Hij weet niet precies wat ie voor je voelt, hij is in de war
C of Groepsdruk/z'n vrienden of door de Alcohol
Reputatie 3
Badge +8
Hey Dini,

Ik hou het kort dus zal alleen de vragen beantwoorden.
1) Ik zie geen (duidelijke) aanwijzingen die hiernaar wijzen.
2) ‘Hey’ ‘Sorry dat ik gister niet kon’ ‘Wil je anders vandaag?’ Tenminste zo iets zou ik gebruiken.
3) Geen enkel idee. Misschien had hij wat alcohol op en ligt zijn tolerantie laag.
Hoi

Dapper dat je het die jongen verteld hebt. Je kon niet mee met hem naar huis, en later op de avond deed hij vervelend tegen je.

1) Denk je dat hij mij ook leuk vindt? Hij heeft het namelijk nooit echt tegen mij gezegd.
Aangezien hij jou meteen uitnodigde, zit de kans erin dat hij jou ook leuk vindt. Misschien heeft hij wat denktijd nodig, wat kan verklaren waarom hij nog geen bevestiging heeft gegeven.

2) Ik zou graag morgen met hem willen afspreken, hoe moet ik dat vragen?
'Hey, alles goed? Zin om eens af te spreken?'

3) Waarom denken jullie dat hij zo gemeen tegen mij deed?
Dat kan gelegen hebben aan de groepsdruk, onzekerheid of alcohol, zoals @Angovis en @Daan. al zeiden. Volgens mij ligt het niet aan jou.

Groetjes
x

Reageer