Vraag

vinden jullie dit te ver gaan

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 354 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
gisteren had ik atletiek wedstrijden en was nog wel een beetje koud en nat door de regen wat er viel. maar bij ons zit er sinds 2 weken een nieuwe jongen in de groep en die kijkt me al de hele tijd aan sinds hij dus bij ons in de groep zit. komt denk ik ook wel een beetje door misschien blond haar strak lichaam en een sport bh en sport broekje. maar gisten had ik het dus behoorlijk koud en komt die jongen naar mij toe. en zegt tegen me hey je mag me vest wel aan. waar ik op antwoorde nee dank je ik ga wel even naar binnen of ga even in de auto zitten. vervolgens sta ik bij mijn vriendinnen hey ik dacht dat je binnen zou zitten of in de auto. nee ik sta even bij mijn vriendinnen zij ik en ik heb het niet koud. waar hij op zij jawel je hebt het wel koud ik had het ook wel koud maar ik was dat vest niet. vervolgens doet hij het vest toch om mij heen en begint vervolgens over me rug te kriebelen. toen zij ik blijf van me af ik heb al een vriendje en wil dat vest niet. toen zij die ja maar ik vindt jou lichaam mooi en zo. nou is mijn vraag vinden jullie dit te ver gaan en moet ik hier melding van maken mij vriendinnen stonden er overigens wel bij. persoonlijk vind ik het te ver gaan maar aan de andere kant ik stond gisteren wel met een blote buik op de baan dus dat lokt denk ik wel wat.

groeten marit

3 reacties

Hoi, kort en krachtig, ja. Persoonlijk vind ik dit te ver gaan, je hebt (zoals ik in je bericht opmaak) meerder keren aan gegeven van ik wil dit niet, en hij gaat door.

Het is niet dat het echt zware aanranding is, maar het is toch een soort van ongevraagde aanraking die je niet wilt. Probeer de volgende keer op te letten hoe hij met je omgaat en of hij zoiets nog een keer doet. Zoja, zeg er iets van tegen je ouders, of zijn ouders als je die een keer ziet.
Kan misschien hard over komen tegen zijn ouders, maar hij zit aan jou, terwijl je dit duidelijk niet wilt.

Vraag aan je vriendinnen die erbij stonden hoe het op hun overkwam, en vraag er advies over aan hun. Ik hoop dat je een beetje hulp hieruit heb kunnen halen.

Groetjes, JustAGurl
Niet echt omdat je nat was niet veel aanhad en die jongen mits je een vriendje hebt misschien wat verliefd is en dus enkel vriendelijk wou zijn dat deel van mooi lichaam komt wel wat te over want het is als bv hier pak mijn jas je hebt lekkere tieten ok denk dat maar zeg het niet wat hij beter deed is je ziet er goed uit mooi figuurtje en dat rug gedoe is opwarming door erover te wrijven

Het is heel simpel. Jij vindt het te ver gaan, dus het gaat te ver. Hij komt aan jou en als je dat niet leuk vind, mag hij dat absoluut niet doen. Alleen jij bepaalt wie wel en niet aan je mag komen.

Reageer