Vind ze me wel of niet leuk

  • 10 January 2018
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben een jongen van 17 jaar oud en heb een vraag.

Ik ben sinds kort met een meisje aan het snapchatten met een meisje. via snapchat praten we gewoon op chat en we sturen grappige foto's en filmpjes naar elkaar. Ik ken dit meisje van vroeger maar we zijn elkaar weer tegen gekomen omdat ze bij het bedrijf is gaan werken waar ik ook werk. Nu is mijn vraag of jullie mij kunnen helpen uitvinden of zij mij ook leuk vind. we chatten de hele dag met elkaar en ook soms in de nacht. we kunnen dan heel erg veel met elkaar lachen en raken niet uitgepraat tegen elkaar. het gekke alleen is er is niet echt een flirterige toon aan de berichten. maar als ik iets stuur opent ze dit wel meestal binnen 10 minuten (niet als ze slaapt of het druk heeft natuurlijk). het komt heeeeeel soms voor dat ze mij maat noemt maar dat is vaak aan het eind van een zin als stopwoord. Dit zijn dus punten dat ik denk dat zij mij niet leuk vind en mij gewoon als vriend ziet. maar ik weet wel dat zij best onzeker is en ik ook vandaar dat ik dit bericht stuur. Ik denk dus dat zij het ook niet echt durft te laten zien. ik durf haar niet te zeggen hoe ik me voel bij haar omdat we nu dus een goede band hebben en omdat we in hetzelfde bedrijf werken waar haar vriendinnen ook werken en ik dus bang ben dat ze mij hier om gaan uitlachen of raar aankijken. kan iemand mij hiermee helpen ik vind haar echt leuk en hoop dat zij dat van mij ook vind.

groetjes!

3 reacties

vraag 't
dat durf ik dus niet echt omdat we niet echt in een serieus gesprek komen waardoor ik het kan vragen en het is raar om in een keer heel serieus te gaan doen
oh ja dat ben ik er vergeten bij te zeggen. ze toont wel veel interesses in mijn hobby's en passie. ze wil dus wel graag weten wat ik leuk vind om te doen in mijn vrije tijd.

Reageer