Vraag

Vind ze me tóch leuk?

  • 18 February 2020
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoe kom je erachter of een meisje je leuk vind zonder dat letterlijk te vragen? 

Laat me de situatie uitleggen; ik en dat meisje kletsen heel veel over WhatsApp en hebben vaker in de pauze op school afgesproken en ook al één keer bij mij thuis. Ze weet dat ik haar leuk vind en ze valt zelf ook op meisjes. Voordat we echt contact kregen, had ze gezegd dat mijn gevoelens niet wederzijds waren. Maar toen ik een maand later één mail stuurde met één kleine vraag, ontstond er meteen een gesprek en gaf ze me toen ineens toch nog haar nummer (die had ik een maand daarvoor gevraagd maar had ze toen niet willen geven). Nu kletsen we iedere dag bijna constant. Ze stuurt voortdurend liedjes (vaak over hetzelfde geslacht leuk vinden) en ook wel erg vaak de knipogende emoji. 

Hoe weet ik of ze mij toch óók leuk vind?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heiheii! Het zou heel goed kunnen dat ze je leuk vindt☺️ En ik hoop dat natuurlijk heel erg voor je, maar ik denk dat je eerlijk moet zijn tegen haar. Dat ze je leuk vindt is een ding wat al bijna zeker is kan ik je zeggen🙃 maar ik zou tegen haar praten en vertellen hoe je je voelt en als ze je echt leuk vindt zal ze het volledig accepteren maar liegen tegen haar is ook geen optie

 

groetjes 

T-Town

Badge +1

Hoe kom je erachter of een meisje je leuk vind zonder dat letterlijk te vragen? 

Laat me de situatie uitleggen; ik en dat meisje kletsen heel veel over WhatsApp en hebben vaker in de pauze op school afgesproken en ook al één keer bij mij thuis. Ze weet dat ik haar leuk vind en ze valt zelf ook op meisjes. Voordat we echt contact kregen, had ze gezegd dat mijn gevoelens niet wederzijds waren. Maar toen ik een maand later één mail stuurde met één kleine vraag, ontstond er meteen een gesprek en gaf ze me toen ineens toch nog haar nummer (die had ik een maand daarvoor gevraagd maar had ze toen niet willen geven). Nu kletsen we iedere dag bijna constant. Ze stuurt voortdurend liedjes (vaak over hetzelfde geslacht leuk vinden) en ook wel erg vaak de knipogende emoji. 

Hoe weet ik of ze mij toch óók leuk vind?

Ik heb het zelfde! Ik ben alleen hetro dus ik val niet op jongens aangezien ik een jongen ben. Ik heb ookal een oogje op een meisje uit mijn klas die 1 jaar ouder is en groter is dan ik ben. Dat is achtergrond info maar ze snapt me en whatsappt me heel vaak! Wacht het af en als je je een comfortabel bij voelt om het haar te zeggen ga er dan voor! Als je als goede vriendeninnen bent en ze is niet op je vind ze dat vast niet erg!

Reageer