Vraag

vind ze me nou leuk of niet?

  • 14 July 2020
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Badge

Hoi allemaal! 
 

ik ben een jongen van 14 en vind al een tijdje mijn buurmeisje leuk. Vaak gaan we naar buiten in de nacht en spreken we af met elkaar. Ze weet dat ik haar leuk vind en als we snappen is ze heel enthousiast en flirt ze een beetje (zoals 😘). Ik spreek haar niet al te vaak, zo’n 2 tot 3 keer per week op snap of in rl. Maar het zit me een beetje dwars dat ik haar gevoel niet goed weet. De ene keer wilt ze heel erg graag met me praten en doet ze heel lief maar de andere keer geeft ze van die korte antwoorden. Ik weet nou niet of ze me leuk vind of niet dus ik dacht misschien kan hier iemand me helpen. 
Zijn er meiden die me kunnen helpen of weten wat dit is? 


2 reacties

Badge

Hoi Boris

dat heb ik dus ook met een meisje dus ik ben ook benieuwd wat dat betekent en wat ik ermee moet

Je hebt van die meiden die hard-to-get spelen. Die willen dan zien dat je echt moeite doet om hun te krijgen. Dat is echt het meest nare want je in zo'n situatie kan doen. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat ze twijfelt over haar gevoelens voor jou of misschien heeft ze al wel een vriend:grimacing: ofzo, kan allemaal.

Wat ik je zou aanraden, is om gewoon wat tijd met elkaar door te brengen. Zo kom je erachter hoe het tussen jullie twee zit. Spreek eens wat met haar af, kan een uitje zijn (ergens naartoe) maar kan ook een filmavondje zijn ofzo. Dan is het ook meteen voor haar duidelijk dat je interesse in haar hebt.

 

Suc6 ermee,

Groetjess

 

Reageer