Skip to main content
Vraag

Vind ik mijn crush echt minder leuk of maak ik mezelf dat wijs?

• December 30, 2025
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Ik snap dat de titel misschien vragen oproept. Al sinds de lente van 2024 heb ik een crush op mijn buur. Daarvoor ook al, alleen onbewust. Nu is het denk ik al 2 jaar zo. Ik doe er niks meešŸ˜‚Ā  Nu denk ik dat ik misschien minder verliefd word. Maar ik weet het ook niet zeker.Ā 

Mijn crush is net jarig geweest, en er zit bijna een jaar verschil tussen ons in. Nu ben ik bang dat ik niet 'volwassen' genoeg ben voor mijn crush. Bovendien heeft mijn crush laatst iets gedaan wat ik niet erg acceptabel vond. Het stelde denk ik een grapje voor, het was bij het broertje van mijn Best Friend, J genaamd, en het ging ook goed maar J had ook wel letsel kunnen oplopen door wat zij deden. (Crush en vriend) Ik ga er maar niet te veel in op ivm anonimiteit 😶 En ik vond het eerst wel cool, voordat ik wist wat ze gingen doen dus het kwam heel ellendig uit. Ik zei namelijk: "Hoi." En "Cool." Op het moment dat ik cool zei deden ze dus iets wat J letsel had kunnen opleveren, dus als je het een beetje verkeerd interpreteert zei ik cool op dat J letsel had kunnen oplopen. Natuurlijk niet DUH 😨 

Ik staar nog wel graag naar mijn crush šŸ˜… Dus ik weet niet zo goed of ik mezelf dit nu wijsmaak of dat het echt minder wordt. Ik hoop eigenlijk wel dat de verliefdheid overgaat want ik ga echt geen actie ondernemen ermee 😶🫣 

Wat denken jullie? ā˜ŗļø

Ā 

Liefs Yusa 😘

1 reactie

FeetjeV12
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 30, 2025

Hiiii ​@YusaĀ ,

Het kan zijn dat je niet verliefd meer wil zijn maar wel bent... (klopt dit?)Ā  Maar ik denk dat je beter kan kijken of je crush meer van ditsoort dingen doet. Zo ja, dan zou ik gewoon proberen te stoppen met aan hem denken ofzo. Zo nee, dan zou ik goed naar jezelf luisteren wat je echt wil. Ik vind dat het nog wel kan dat je verliefd bent. Je moet zelf kiezen! Hoop dat dit helptā¤ļø.Ā  Ā Groetjes ​@fe.aĀ