Vraag

Vind ik hem leuk?

  • 26 July 2020
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik ben een Meisje van 14 jaar en ik zit op scouting en in mijn groep zitten 2 meisjes inclusief mezelf, Ik vind het niet erg en vind het leuker om met de jongens om te gaan. Ik praat vooral vaak met 1 specifieke jongen en nu zegt iedereen dat we elkaar leuk vinden. Ik vind hem erg aardig maar ik weet niet of ik hem echt leuk vindt. en of ik verder met hem wil. Heeft iemand ook zoiets meegemaakt en misschien tips?

 

<3


2 reacties

Heyy

Ik denk persoonlijk, als je verliefd was dat je dit zelf wel zou voelen. Er is een verschil tussen je goed voelen bij iemand en verliefd zijn. Denk ik toch, ben zelf namelijk nog nooit verliefd gwst.

Vraag eens wat hij ervan vindt dat iedereen dat zegt.

Ik had tijdje terug ook een meisje, was me best friend (ik ben een jongen). Iedereen zei dat we verliefd waren, maar dit was niet. Op den duur boeit het je niet meer dat ze dat zeggen. Je wordt het gewend hoor. Gwn niet op reageren, dan worden ze het wel beu hoor.

Groetjs

 

Reputatie 2
Badge +2

Hey!

Ik heb ook in zo’n situatie gezeten. Door de druk van alle mensen die zeggen dat je verliefd op elkaar bent, word het alleen maar lastiger. In mijn geval vond de andere persoon mij wel leuk, maar ik hem niet. Niks aan te doen. Nu zijn we beste vrienden. Dus het komt 100% goed.

Probeer er ook met hem erover te praten. Dan weet je ook waar je aan toe bent!

Kan  je beschrijven hoe je je voelt als je bij hem bent? Als jij het idee hebt dat je hem echt alleen aardig vind als vriend, dan zou ik gewoon de reacties van iedereen eromheen negeren, na een tijdje zijn ze daar ook klaar mee.


Succes! 

 

Reageer