Vind ik haar nou leuk of niet?

  • 24 September 2018
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Ik ben een meisje en ik denk een ander meisje leuk te vinden. Ik weet het niet zeker en het gevoel is ook heel erg wisselend. De ene keer voelt het als een gewone vriendin. Iemand met wie ik gewoon een project samen doe ofzo. Maar een volgende keer gaat mijn hart te keer als ik haar zie of als ze me een knuffel ofzo geeft. Zo kan in 2 seconden het veranderen van een goede vriendin naar iemand die ik leuk vind en weer terug. Ik weet het gewoon niet meer. Ze maakt me zo in de war.

Mijn vriendinnen uit de klas weten wel dat ik haar leuk denk te vinden, daar schaam ik me ook niet voor ofzo. Zeker niet tegen over hun, maar ik durf ze niet te vertellen over mijn twijfels...

Weet iemand wat ik kan doen?

3 reacties

Hmm...

Je zou met haar kunnen afspreken, of dat vaker gaan doen.
Dan weet je ook hoe ze buiten de lessen is, maar misschien helpt dat met het vinden van een antwoord.
Wij kunnen voor jou niet de knoop doorhakken, dat moet jij zelf doen.

Misschien heb je iets aan dit topic, want daarin weet diegene ook niet of hij verliefd is op iemand.
Het is wel een jongen, dus sommige dingen kunnen wat minder relevant zijn.
Nouja, een deel zal wel irrelevant zijn, maar de reacties kunnen desondanks een ander perspectief bieden.
( https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/verliefd-misschien-nee-en-nog-wat-dingen-34348 )
@piehelp,
Ik had ongeveer hetzelfde, maar mijn crash is een aantal jaar ouder. Ik heb haar uit verlegenheid nooit privé gesproken maar ik ken haar best goed. Ik had ook precies hetzelfde als jij zoals ik al zei, het ene moment was ze gewoon een leuk meisje. Maar op het andere moment voelde ik "vlinders" en werd ik zenuwachtig enzovoorts. Maar na een tijdje werd het me duidelijk dat ik knetterverliefd op haar ben.
Maar toen ik dat niet zeker wist durfde ik dat ook niet met mijn vriendinnen te bespreken. Ik snapte niet zo goed waarom, maar dat durfde ik niet ofzo. Wel heb ik ze vertelt dat ik dat meisje leuk vond en dat vingen ze net als bij jou heel liefdevol op.

Waarom ik dit vertel?
Om te zeggen dat je niet de enige bent. Ik begrijp je probleem volkomen. En ik raad je aan om gewoon af te wachten , vanzelf worden je gevoelens duidelijker. En of je het je vriendinnen moet vertellen? Geen idee, ik wist/weet het zelf ook niet
Heel erg bedankt. Mijn vriendinnen zijn toppers en binnenkort gaan we met z'n vieren afspreken, ik denk dat ik het dan met hun ga overleggen. Ze weten ook al wie het is en waarschijnlijk wisten ze eerder dan ikzelf dat ik twijfel over mijn geaardheid. Ik ben benieuwd of ze me kunnen helpen.

x

Reageer