Vraag

vind hij mij leuk?

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje van 14. vandaag had ik een uitje, in die groep zat een jonge. met die jonge heb ik ijs gemaakt. vanaf dat moment zocht hij de hele tijd aandacht. hij schonk ook een glas limonade in en zei: alsjeblieft madame. hij deed ook heel aardig en zo. ik had een gehakt bal gegeten en daar was ik best misselijk van dus toen zei ik: ben echt misselijk. toen zei hij je hebt last van een baby gehaktbal. daar bij wreef hij over mijn buik. dat vond ik echt een beetje raar. daar naast raakte hij me best vaak aan en ik moest de hele tijd om hem lachen.
vind hij me leuk? iemand advies?

3 reacties

- onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon.-

hij zou je wel leuk vinden denk ik miss vind hij je lelijk en kijkt alleen naar de uiterlijk maar ja jongens kiezen toch meestal voor uiterlijk ipv innerlijk hij raakte je vaak aan dus ik denk dat hij voor uiterlijk gaat

maar vind je hem zelf leuk zo ja ga dan wat vaker met hem om en praat meer met hem.

Groetjes Ser
Hey,
Dit klinkt best duidelijk dat hij je leuk vind. Alleen op welke manier. Kijk eerst gewoon vriendschappelijk wees gewoon aardig en wees gezellig tegen hem. Ga dan ook wat vaker bij hem zitten. Als hij wat meer wilt laat hij dat wel weten. Jij laat door naast hem te gaan zitten en gezellig te doen. Dat hij ook niet zo slecht is. Als je natuurlijk echt wil weten moet je het subtiel vragen. Maar dan moet je hem natuurlijk wel leuk vinden.

Groetjes,
Een persoon
Dat klinkt inderdaad behoorlijk flirterig 😉
Bij jongens werken dit soort dingen wel anders dan bij meiden; jongens kunnen een meisje gewoon leuk vinden, maar ook leuk leuk. Als ik het goed heb, hebben jullie hiervoor nooit veel contact gehad. Daarom denk ik dat dit een gewoon leuk situatie is.
Als jij hem ook leuk vindt, kan je er wel voor gaan.
Hopelijk heb je er wat aan.
Groetjes,
Mij, x

Reageer