Vraag

Vind hij mij leuk?

  • 13 October 2018
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
In de klas hebben wij vaste plekken, je zit dus elke les op de zelfde plek. Precies achter mij zitten twee jongens. Tijdens de tekenles kwam hij een keer naar me toe, ik stond namelijk bij zo’n overtrek ding op m’n vriendin te wachten, hij pakte een krukje en ging toen bij me zitten en laten zien wat hij had gemaakt enzo en gewoon een beetje een gesprek voeren met mij over tekenen. En na dat hij dat had gedaan die tekenles was hij tijdens de lessen de hele tijd aan het lachen en hard aan het praten met z’n vriend (ik had het gevoel dat hij m’n aandacht probeerde te trekken) ik keek toen dus achterom en toen zei hij tegen mij van wat is er en toen zei ik van ja jullie praten heel hard enzo (het was trouwens niet irritant maar gewoon eigenlijk wel grappig) Nu heb ik wel vaker dat hij zo doet als bij tekenen en in de normale les. (Hij volgt mij ook op Instagram en verder volgt hij geen andere meisjes uit de klas) Ik denk dat ik hem wel leuk vind en heb een klein beetje het gevoel dat hij mij ook leuk vindt? Zijn er misschien jongens die weten of hij mij leuk vind en wat ik het beste kan doen?

1 reactie

Het klinkt wel alsof hij jou ook leuk vindt! Misschien is het leuk om een keertje af te spreken om huiswerk te maken ofzo, dan is het niet gelijk ‘officieel’ een date en kunnen jullie rustig kijken wat jullie willen. Succes!!

Reageer