Vraag

Vind hij me leuk

  • 13 April 2018
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoiii ik zit momenteel in groep 8 en ik heb een vraagje ik ga over een maand op kamp en ik heb een jongen die zeg maar laten we het zo zeggen tussen de andere jongens in mijn klas er uit springt hij is toevlig vaak in de buurt hij is wel leuk en aardig maar hij vraagt veel dingen aan mikm bijvoorbeeld: Heb je al gezoend? Wat is dit of zus en zo en ik denk echt MENS waarom die vragen maar mijn vriendin zei dus dat hij toevallig vaak naar mij keek soms hou ik ook een staar wedstrijd voor de gein:) maar mijn vriendin en ik ging dus tellen hoe vaak hij naar mij keek en dat was dus 102 keer om precies te zijn... Maar hoe weet je dan of hij je leuk vind trouwens in een van mijn topics had ik het over een jongen op de middelbare maaarrrr hij is negatief verandert... Dis mijn vraag hoe weetje of diegene je leuk vind of niet we stoeien soms ook voor de gein en dan heb ik nog een vraagje hoe kan je versieren via whatsapp want zijn stomme vriend gaat telkens mij irriteren als ik bij mijn (crush )in de buurt ben en ja flirten op whatsapp is een no-go maar er zijn natuurlijk wel mogelinkheden en die uitspraak -flirten op whatsapp is een no-go- maar dat is een uitspraak en dat roept een persoon en op een gegeven moment gaat iedereen die uitspraak lopen roepen

2 reacties

Hij vind je leuk ga er op af grtjs
Als je hem leuk leuk vind

Reageer