Ik heb een vriendin en we hebben 7maand maar ik vind iemand anders dus ook wel leuk maar mijn vriendin dus ook nog steeds en nu weet ik niet wat ik moet doen
Hey!
Dat klinkt als een lastige situatie. Het is normaal dat je je soms aangetrokken voelt tot anderen, zelfs als je al in een relatie zit. Maar het is wel belangrijk om eerlijk te zijn, zowel tegen jezelf als tegen je vriendin. Als je twijfelt over je gevoelens, is het misschien goed om eerst voor jezelf duidelijk te krijgen wat je echt wilt.
Als je merkt dat je gevoelens voor iemand anders sterker worden, is het belangrijk om dat met je vriendin te bespreken. Een open gesprek kan heel lastig zijn, maar eerlijkheid is belangrijk in een relatie. Je kunt haar vertellen dat je gevoelens hebt voor iemand anders, maar ook benadrukken dat je nog steeds om haar geeft. Het kan moeilijk zijn, maar je zult je beide veel beter voelen als alles eerlijk is.
Je hoeft niet meteen te beslissen, maar wees voorzichtig met het blijven "twijfelen" zonder iets te zeggen. Uiteindelijk gaat het erom wat jij het beste vindt en wat eerlijk is tegenover iedereen. Succes!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.