Verward door ex-vriend

  • 11 December 2018
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik en mijn ex zijn een paar maanden uit elkaar. In de eerste twee maanden dacht ik dat ik over hem heen was, in de derde maand zat ik te twijfelen en in de vierde/vijfde maand (nu) zit ik te twijfelen of ik nog wel of niet gevoelens voor hem heb.

Ik merk dat ik wel mijn best doe om geen contact met hem te zoeken en andere dingen die het beste voor je zijn na een break-up, maar toch heb ik er nog steeds moeite mee. Vooral door het feit dat 1 hij nog weleens contact met mij zoekt 2 hij me soms ongepast aanraakt 3 hij het nog weleens heeft over onze relatie en 4 hij het nog weleens heeft over seks met mij.

Ik raak hier dus erg in de war van en weet niet zo goed meer wat ik zelf precies wil en welke beslissingen het verstandigst zijn. Het beste is denk ik om hem te confronteren, maar dat is helaas niet mijn sterkste punt.

Advies? Eigen ervaring?

2 reacties

hoihoi

als ik jou was zal ik met die gene praten want ik snap je ! Je ex doet eigenlijk heel close met je maar je snap niet wat die wilt ! Wilt die het aan ? Of vrienden !
ik zal met hem praten !
Ik zou ook met hem gaan praten.
Ik weet natuurlijk ook niet wat de reden is voor jullie break-up, maar als hij in de fout is gegaan dan moet je er wel voor oppassen dat hij zichzelf niet gewoon probeert goed te praten.

Toen het juist gedaan was tussen mijn lief en mij, had ik de eerste maanden ook nog gevoelens voor hem. In mijn ogen had hij niets verkeerd gedaan en lag het misschien gewoon aan mezelf. Maar nu besef ik dat ik mijzelf onterecht de schuld gaf en dat hij zich gewoon probeerde goed te praten door mij verwijten te geven.
Dus daar moet je gewoon voor opletten denk ik.

Voor de rest kan ik alleen maar meegeven dat tijd ook raad brengt. 😉

Reageer