Vraag

Vertrouw me niet

  • 23 June 2018
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ben op een jongen en hij denk dat ik alleen nk foto wil zien en sturen maar dat wil ik helemaal niet wil juist Gw normaal doen en pas doe als ik en hij klaar voor is. Hoe moet ik tegen iemand zegen dat ik niet zo iemand ben

5 reacties

Hi iemandindtc,

Heel simpel. Door het gwn te zeggen en te bewijzen dat je zegt wat je doet en doet wat je zegt.

Dus, je kunt zeggen dat je hem beter wilt leren kennen en dat je daar NIET mee bedoelt dat je een piemelfoto van hem wilt hebben. Zoiets.

Succes.

PS weet hij dat jij op hem valt en is hij ook homo of bi?

Groetjes,
M&M’s
Hij valt op jongen maar weer net zo als mij niet wat die is
Hi iemandidtc,

Ik zou gwn eerst vrienden met hem proberen te worden. Samen leuke dingen doen en dan kunnen jullie ook erover praten. Je kunt zeggen dat je hem leuk vindt, maar dat je nog niet precies weet of je alleen op jongens valt of misschien ook wel op meisjes. Dan ben je iig eerlijk en als hij hetzelfde heeft, maar jullie vinden elkaar leuk, dan zou ik het ook leuk proberen te hebben samen.

Als de gevoelens er zijn en jullie willen een keertje kussen of misschien elkaar aftrekken en jullie willen het allebei is er niks mis mee. Het kan sws helpen om er achter te komen wat jullie precies voor elkaar voelen.

Misschien wordt het meer, maar het kan ook dat het niet is wat je van tevoren gedacht of gehoopt had. Maar dat weet je dan ook weer. Ik zou zeggen gwn ontdekken samen.

Groetjes,
M&M’s
Hij heeft j&o en zag dat ik poste dat ik met iemand wil appen en hij denk vgm dat ik een player ben wat ik niet ben kan je me daar ik tips in geven m en ms
Hi iemandidtc,

jij d e n k t dat hij d e n k t dat jij een player bent.
Je weet het dus niet zeker, des te meer reden om gwn ff met hem te praten. Dat kan toch wel?

Leg hem uit waarom je met andere jongens wilt appen en dan moet het wel duidelijk zijn, toch?

Als hij dat niet wil snappen dan wordt het lastig.

Succes ermee.

Groetjes,
M&M’s

Reageer