Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Versieren via whatsapp

• 2 oktober 2014
  • 5 reacties
  • 435 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Ik vind een meisje leuk, ze zit bij mij in de klas maar we hebben niet dezelfde keuzevakken.
Dus zie ik haar maar bij 5 vakken. Ik zit n vmbo-t 3 en ben 15 jaar zij precies het zelfde.
Maar ze is populair en er zijn flink wat jongens die wel wat in haar zien, net als ik.
Ik praat vaak met haar in het echt en ook een beetje versieren, dat lukt allemaal wel.
Alleen dan komen er van die jongens uit de 4e en die halen haar dan bij me weg.
Zij probeert vaak dan naar mij terug te komen maar die jongens willen dat niet.
Dus praat ik meer met haar op whatsapp, nu heb ik het probleem dat ik op whatsapp geen goed leuk gesprek kan maken
en een beetje versieren. Dus vraag ik aan jullie wat i nu het beste kan doen..

P.S. niet onaardig bedoeld, maar liever reacties van mensen boven de 13

5 reacties

Hei Hdbn,

Wat vooral leuk is bij een gesprek zoals dat is grapjes te maken die je samen met haar tegen komt zoals in de les daar, ook is het heel erg noodzakelijk dat je jezelf blijft. Als zij probeert om naar je toe te komen zal ze dat vast niet zonder reden doen! Je kan wat intenser gaan praten als je haar wat meer praat op whatsapp. Je moet namelijk niet meteen beginnen met: hee lekkerding ik zit naar je te kijken de hele dag doooor... Dat werkt niet ... Ik zou als ik jou was met haar via whapp even een afspraak maken om buiten al die jongens om met haar alleen af te spreken. Dan kan je ook bijvoorbeeld meteen zeggen wat je echt van haar vind. Op whatsapp komt alles namelijk heel anders over dan dat het over zou moeten komen. 

Ik hoop dat ik je hier een stuk verder mee heb gebracht,
Groetjes Jeff 16 Jaar
Hey dankje voor je hulp !!
Badge +17
Probeer een keer te chillen met haar buiten school. Die afspraak kun je dan mooi maken via whatsapp. Ze komt niet zonder reden naar je toe zoals Jeffrey al zegt. Als ze jou niet aardig en lief bijvoorbeeld vindt, dan zou ze dat heus niet doen. Maak dus een leuke afspraak en ga iets leuks doen. Zo kun je ook beter zien wat zij van je vindt. Succes en have fun man!
Volgens mij ziet ze jou ook wel zitten, want je zei dat als ze weg werd gehaald ze terug naar jou wou.
in ieder geval, op whats app is het moeilijker om je charmes in de strijd te gooien, maar humor kan ook helpen!
je kan haar vragen een keer af te spreken, want dan kan je haar wel versieren in het echt.
Hey dankjullie wel!! Ik ga gewoon paar keer buiten chillen en dan bij iemand thuis dat werkt meestal wel (als je weet wat ik bedoel ;p)

Reageer