Versierd door een andere jongen bij de appie. Hoe werkt zo'n gay date? Help 😍😋

  • 30 March 2023
  • 20 reacties
  • 662 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen,

gisteravond was ik nog ff naar de appie om een pakje havermout te halen….

Ik sluit aan bij de kassa en er staat een best wel leuke jongen voor mij. Hij kocht een blikje drinken en een ‘flesje’ honing (ja, het was een soort flesje en geen potje). Het is vast een hele zoete jongen 😂

Hij kijkt om en ik kijk terug naar hem. Hij blijft in mijn ogen kijken en ik in die van hem… Achter mij staan wat een beetje luidruchtige jongens en ik kijk om...als ik weer voor me kijk, kijkt hij mij (nog steeds of weer?) aan… ik glimlach maar en weet niet echt wat ik moet doen. Ik heb zoiets nog niet eerder meegemaakt.

Zijn er speciale tekens onder gay's en welke dan?

Ik heb normaal gesproken altijd wel iets te zeggen, maar nu niet. Wij kijken elkaar weer een keertje aan en hij betaalt en loopt richting de uitgang. Ik was ook snel klaar bij de kassa en zie dat hij verderop vlak voor de uitgang staat te wachten en mijn richting op kijkt.

Ik voel me een beetje ongemakkelijk. Ik ben niet bang voor hem, maar weet gewoon niet wat ik moet doen, dus ik loop zijn richting op, maar ga om één of andere reden iets onbenulligs bij de klantenservice (die tussen mij en hem is) vragen. Ik zie hem kijken en hij beslist maar om naar buiten te gaan.

Vrij snel ga ik ook naar buiten en ik zie hem net op zijn fiets stappen….5 meter verderop.

Ik loop naar mijn fiets en hij rijdt op z'n dooie gemakje weg. Ik moet dezelfde kant op en volg hem op 50 meter afstand ofzo. Ik rijd net op een andere manier over de parking naar de weg en zie hem voor me rijden. Ik volg zijn rode achterlichtje..

Ik ben nieuwsgierig, maar weet tegelijk ook niet wat ik moet doen. We hebben nog niks tegen elkaar gezegd en het is al donker, dus ik kan niet goed zien of hij nog achterom kijkt.

Dan zie ik hem na een paar honderd meter, ergens bij de sportvelden, een paadje inslaan met de fiets. Je mag daar eigenlijk alleen wandelen en niet fietsen.

Ik durf niet achter hem aan te gaan, maar ben ergens wel nieuwsgierig naar hem.

Ik bedenk ff waar dat pad uitkomt en neem een andere route in de hoop hem aan het eind van dat pad toch weer ergens tegen te komen, terwijl ik eigenlijk ook best 'bang’ ben als dat zou gebeuren, want ja, wat dan?

Ik heb nog een rondje door die wijk gefietst, maar heb 'm niet meer gezien, dus deze held op sokken ging toen toch maar dat paadje in met de fiets vanaf de andere kant… In de verte zag ik een fiets staan (oeps en nu?) en er stond een bankje zag ik vaag. Ik hoorde een paar jongens praten, maar ik durfde niet te kijken en ik ben zo voorbij ze gefietst. Geen idee of hij daar ook zat…

Daarna ben ik maar naar huis gefietst en heb nog uren aan hem gedacht, totdat ik in slaap viel 😍

Wat kan ik nu het beste doen? Vanavond weer naar de appie en dan hopen dat ik hem weer zie en ja, wat dan???

Wat denken jullie dat hij wil? Alleen seks of hoe werkt dat, zo'n gay date in de supermarkt. Hij heeft niks gezegd, alleen de hele tijd gekeken en op mij (zo leek het) staan wachten……Hebben gay's speciale tekens om duidelijk te maken wat ze willen? Ik heb wel eens iets gehoord over een zakdoek in je achterzak ofzo, maar geen idee wat dat betekent.

Ik ben nieuwsgierig naar hem, maar ook best ‘chicken’. Ik wil dichterbij hem komen, maar wil ook niet gelijk seks ofzo. Ik hoop niet dat hij denkt dat ie me gelijk kan pijpen ofzo. Dat doe ik sws nooit gelijk, nou ja, één keertje wel gedaan...maar ok.

Tips zijn welkom en wie heeft zoiets ook wel eens meegemaakt en wat deed je toen of wat gebeurde er.

Is het gelijk een one night stand?

Willen 'ze ’alleen gelijk seks? 

Oh ja, ik word over een paar maanden 15.

Oeps, het is best een lang verhaal geworden, maar ik wilde het zo goed mogelijk vertellen 😉

 

Alvast bedankt voor jullie tips en zo 😃

 

Gr. MickeyMouse


20 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wel cute op zich.😄  

Wat denken jullie dat hij wil? Alleen seks of hoe werkt dat, zo'n gay date in de supermarkt. Hij heeft niks gezegd, alleen de hele tijd gekeken en op mij (zo leek het) staan wachten……

Ik denk dat hij gewoon wat zat te flirten met je. Misschien wachtte hij wel op een reactie, idk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij meteen seks met je wil. 😅

Echt niet alle jongens zijn gelijk uit op seks. Jij bent immers ook niet zo (ik ook niet btw).

 

Is het gelijk een one night stand?

Een one night stand is wanneer je 1 keer met iemand seks hebt en daarna niet meer. Een beetje flirten is dat niet lijkt me. 😉

 

Wat kan ik nu het beste doen? Vanavond weer naar de appie en dan hopen dat ik hem weer zie en ja, wat dan???

Als je hem weer tegenkomt en hij kijkt weer zo naar je zou je hem aan kunnen spreken. Misschien kun je een excuus verzinnen. Vragen wat voor soort honing hij gebruikt of zo? 😅

 

Tips zijn welkom en wie heeft zoiets ook wel eens meegemaakt en wat deed je toen of wat gebeurde er.

Ik heb m’n vriendje ook in de appie ontmoet, maar dan als collega. Dat begon ook met een beetje flirten. Een gesprek beginnen met een collega is natuurlijk wel makkelijker dan met een wildvreemde, dat scheelde weer.

Als je hem echt heel leuk vindt moet je er gewoon voor gaan. Als je niks doet weet je zeker dat er niks gebeurd.

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

dankjewel voor je snelle rea

 

Wel cute op zich.😄  

 

ja, haha, that's me en die onbekende jongen ook wel

 

Ik denk dat hij gewoon wat zat te flirten met je. Misschien wachtte hij wel op een reactie, idk. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij meteen seks met je wil. 😅

ja , je hebt vast gelijk. Ik was er totaal niet op voorbereid. Ik had die jongen ook niet in de supermarkt gezien die avond. Sws nog nooit gezien, nergens, nada, noppes. Hij stond al bij de kassa en ik ging niks vermoedend achter hem staan. Ik dacht eerst dat ie met een andere jongen die weer voor hem samen was, maar die ging alleen weg. Toen legde hij zo'n balkje neer en keek om en toen begon het allemaal….meestal zeg ik dankjewel (als iemand dat balkje neerlegt) of iets anders, zoals 'hoi', maar ik zei niks, ik was zelf verbaasd...

 

Echt niet alle jongens zijn gelijk uit op seks. Jij bent immers ook niet zo (ik ook niet btw).

 

klopt, ik ga soms wel naar de supermarkt speciaal om jongens te kijken, want ja, sommige vakkenvullers en kassajongens zijn gwn te leuk om niet af en toe te gaan kijken 😋😊

Dan zeg ik wel tegen jongens die mij ook wel een beetje (her)kennen ook wel hoi ofzo of moet je nog lang werken vandaag en van die dingen die tot niks leiden haha en dan gaat het goed, maar dit was onverwacht en anders…

 

Een one night stand is wanneer je 1 keer met iemand seks hebt en daarna niet meer. Een beetje flirten is dat niet lijkt me. 😉

 

ja, ok, maar ik bdl, zijn er jongens die er op uit zijn om iemand te scoren en dan ff seks te hebben. Ik hoor wel van die dingen, maar heb nooit bedacht hoe zoiets gaat en nu wist ik het gwn ff niet meer, ook omdat hij ook niks zei. Hij bleef me maar aankijken, wel 10-15 seconden per keer, zo in mijn ogen, maar ja, ik deed dat ook bij hem, dus ja, hij zal misschien ook wel gedacht hebben van 'wat nu’

 

Als je hem weer tegenkomt en hij kijkt weer zo naar je zou je hem aan kunnen spreken. Misschien kun je een excuus verzinnen. Vragen wat voor soort honing hij gebruikt of zo? 😅

 

er schoot wel van alles door me heen, zo van 'ga je pannenkoeken eten’ en ‘is het voor in de thee en heb je last van je keel', maar er kwam niks uit, want ik dacht 'dat is stom om te vragen’, maar ja, ik vraag wel dommere dingen aan anderen als ik erover nadenk. Ik was gwn ff op 'tilt’ door hem

 

Ik heb m’n vriendje ook in de appie ontmoet, maar dan als collega. Dat begon ook met een beetje flirten. Een gesprek beginnen met een collega is natuurlijk wel makkelijker dan met een wildvreemde, dat scheelde weer.

ja, snap ik, das toch anders. Dan kun je gwn van alles vragen over school, werk hobby enzo, want je hoort wel dingen van elkaar, zo van dat ie naar de film is geweest of dat zijn hond over zijn huiswerk heeft gekost haha, dat heb ik wel eens van een vriend gehoord in de klas, maar ik wist dat ie zijn huiswerk gwn niet had gemaakt en hij het als excuus gebruikte.. Die lerares kan sws niet tegen verhalen over vieze dingen, dus die vroeg er verder niks over 😃

 

Als je hem echt heel leuk vindt moet je er gewoon voor gaan. Als je niks doet weet je zeker dat er niks gebeurd.

 

ik weet niet echt wat ik van hem vind. Hij is te leuk om niet een keertje met 'm te praten, maar ik weet ook niet hoe oud hij is. Hij was op de fiets en niet met een auto, maar ja, dan kan ie nog steeds wel 18 zijn of ouder. Ik zie er wel uit als 14-15, ik denk meer 15, maar weet niet zeker, zeg maar, maar ik vind het moeilijk om nu te zeggen of hij 17 of 18 of 19 …

 

Lastig dit, maar het houd me wel bezig.

Ik dacht toen hij dat paadje in reed, dat ik hem beter niet kon volgen daar, want ik had daar eigenlijk nog nooit gefietst omdat ik daar niks te zoeken heb. Ik dacht, straks lig ik daar in de bosjes en komen er nog 3 andere jongens me ….iets doen, nou ja, ergens was ik niet bang, maar ik dacht, wees voorzichtig…….

dus toen ben ik 5 minuten later dat paadje vanaf de andere kant ingereden 😂 Goed hè, lekker consequent.

 

En dan ook nog eens niet kijken wie daar op dat bankje zaten. Wel dat paadje inrijden om te kijken of hij er is en dan niet kijken…. doe jij ook wel van die slimme dingen haha

Ik heb soms een brainfreeze als ik leuke jongens zie, lijkt het wel

Ik ben ff een half uurtje weg zo, moet ff naar opa en oma iets ophalen en brengen. Nou ja, zijn niet mijn echte opa en oma, want die zijn er ook al niet meer, maar van die broers waar ik woon, zeg maar.

Tot later en alvast bedankt.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

klopt, ik ga soms wel naar de supermarkt speciaal om jongens te kijken, want ja, sommige vakkenvullers en kassajongens zijn gwn te leuk om niet af en toe te gaan kijken 😋😊

Klopt, bij de appie werken altijd leuke jongens 😉

 

ja, ok, maar ik bdl, zijn er jongens die er op uit zijn om iemand te scoren en dan ff seks te hebben. Ik hoor wel van die dingen, maar heb nooit bedacht hoe zoiets gaat en nu wist ik het gwn ff niet meer, ook omdat hij ook niks zei. Hij bleef me maar aankijken, wel 10-15 seconden per keer, zo in mijn ogen, maar ja, ik deed dat ook bij hem, dus ja, hij zal misschien ook wel gedacht hebben van 'wat nu’

Ja, die jongens zijn er natuurlijk wel maar ik denk dat deze je gewoon leuk vond. Maar ja, heb er verder ook niet echt ervaring mee.

 

ik weet niet echt wat ik van hem vind. Hij is te leuk om niet een keertje met 'm te praten, maar ik weet ook niet hoe oud hij is. Hij was op de fiets en niet met een auto, maar ja, dan kan ie nog steeds wel 18 zijn of ouder. Ik zie er wel uit als 14-15, ik denk meer 15, maar weet niet zeker, zeg maar, maar ik vind het moeilijk om nu te zeggen of hij 17 of 18 of 19 …

Ja, dat is wel lastig. Bij sommige kun je idd moeilijk de leeftijd schatten. Wel handig om ff naar te vragen als je hem ooit gaat aanspreken.

 

Ik dacht toen hij dat paadje in reed, dat ik hem beter niet kon volgen daar, want ik had daar eigenlijk nog nooit gefietst omdat ik daar niks te zoeken heb. Ik dacht, straks lig ik daar in de bosjes en komen er nog 3 andere jongens me ….iets doen, nou ja, ergens was ik niet bang, maar ik dacht, wees voorzichtig…….

dus toen ben ik 5 minuten later dat paadje vanaf de andere kant ingereden 😂 Goed hè, lekker consequent.

 

En dan ook nog eens niet kijken wie daar op dat bankje zaten. Wel dat paadje inrijden om te kijken of hij er is en dan niet kijken…. doe jij ook wel van die slimme dingen haha

Ik ben ook wel goed in ‘slimme dingen’.😂  Heb nog niet een leuke jongen achtervolgd op de fiets maar ik had precies hetzelfde gedaan als jij denk ik.

 

Nou, ik hoop voor je dat hem nog een keer ziet. En zo niet dan was het gewoon een leuke ervaring.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi iedereen 😃,

 

Toeval bestaat niet of wel?

Woensdag kom ik dus bij de appie een leuke jongen tegen, hij die mij helemaal in de war brengt 🤔

Ik kan geen woord uitbrengen en dan laat ik ‘m ook nog eens gaan… wat gebeurt er allemaal……

Dan zit ik donderdag (gisteravond laat) te kijken naar een klein stukje herhaling van Khalid & Sophie, (waar ik bijna nooit naar kijk, behalve toen met die chatGPT aflevering, voor diegenen die dat topic van mij kennen) en zingt Guus Meeuwis zijn nieuwe liedje ‘Voor Mijn Hart’ en ik luister de tekst en het is alsof hij het voor mij en die leuke jongen bij de appie geschreven heeft…...

 

Guus had wel wat ‘tekst foutjes’ gemaakt 😂, maar die heb ik hieronder in rood verbeterd en in blauw heb ik nog wat eigen commentaar toegevoegd.

Liefde kan je soms verrassen…..

 

Songtekst is door mijzelf hieronder opgeschreven, want op internet kon ik ‘m nog niet vinden…

Ik heb het liedje ondertussen dus al 50 keer gehoord ofzo…

Nou ja, hier komt ie:

 

https://www.youtube.com/watch?v=9so8-OZWwak

Guus Meeuwis - Voor Mijn Hart

 

Daar was ineens haar zijn stem nou ja, had ie maar iets gezegd…..

Ik liep met een woord verloren ja, verloren was ik, ik wist niet wat te doen

Ze Hij zei alleen maar ‘Dag’ had hij of ik maar ‘dag’ gezegd…🙄

Ik had de nacht al moeten horen ik hoorde ‘dag’ ook al niet, dus

 

Ze Hij had me in een oogopslag ja, echt wel

Dwars door de linies heen 💥 pats boem kwam ie binnen 💥

Voor mijn hart ging het te snel 💙 kedeng 😉 💙 kedeng 😉 💙

En mijn hoofd mocht ‘t niet weten

 

In een split second is het beslist

Of dat de liefde onvoorspelbaar is liefde idk, maar ik had wel kortsluiting  in mijn hoofd

Wij niet of wij wel, in een halve tel beslist tsja, maar als je allebei niks zegt…hoe kom je dat dan te weten

 

Voor mijn hart ging het te snel

En mijn hoofd mocht ‘t niet weten spijt komt na de zonde

Voor mijn hart ging het te snel

 

Daar was ineens haar mijn glimlach dat was het enige wat ik kon

Als zonlicht in het donker door mijn witte tanden en beetje getinte huid

‘k was een paar tellen verblind sws, allebei wel, denk ik

‘t mistte zo in Londen het was mist in mijn hoofd, denk ik eerder

 

Ze Hij had me in een oogopslag

Ze Hij brak dwars door alles heen

Voor mijn hart ging het te snel

En m’n hoofd mocht het niet weten

 

In een split second is het beslist

Of dat de liefde onvoorspelbaar is zeker, vanaf het moment dat hij me aankeek dacht ik WTF, wat gebeurt hier nu

Wij niet of wij wel, in een halve tel beslist

 

Voor mijn hart ging het te snel

En mijn hoofd mocht ‘t niet weten

Voor mijn hart ging het te hard

Ze Hij heeft op mij gewacht ja, ook dat nog, net voorbij de klantenservice, maar ik wist niet wat te doen en ik besloot dom genoeg om maar iets onzinnigs te gaan vragen bij de klantenservice en toen ging hij naar buiten…. snif 😪 ..hoe kon ik dat nu doen, what the f*ck was I thinking

 

In een split second is het beslist

Of dat de liefde onvoorspelbaar is

Wij niet of wij wel, in een halve tel beslist ik had misschien de jackpot kunnen hebben, maar ‘koos’ voor, ja had ik maar gekozen………... nu is alles naar de kl*te

 

Voor mijn hart ging het te snel

En mijn hoofd mocht ‘t niet weten

Voor mijn hart ging het te snel tsja en nu ben ik mijn kans misgelopen of is er nog hoop dat ik hem ooit terug zie?

 

Bestaat toeval of zie ik dingen die er niet zijn?

Wie kan mij nog wat hoop geven en wat tips?

 

Ik weet het even niet meer….

 

Oh Tim, ik ga jou ook nog wel antwoorden strakjes ofzo

 

 

Gr. MickeyMouse 😘

 

Reputatie 7
Badge +17

Oe, dat is wel love at first sight dus. Dat had ik dus ook toen ik m’n vriendje voor het eerst zag. Echt zo van, jou wil ik. 😅

Tja, er is altijd hoop dat je hem nog een keer ziet (ga hem dan wel aanspreken alsjeblieft😄) maar ga jezelf niet gek lopen maken. Wat gebeurt is, is gebeurt en zo.

Zie dit maar als een les. Als er weer een leuke jongen met je staat te flirten in de appie, stap er gewoon op af. 😉

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

Klopt, bij de appie werken altijd leuke jongens 😉

ja, jij 🙃, maar je bent al met iemand, dus die heeft mazzel 😁, maar ik zie er ook wel bij Lidl, Jumbo en COOP, bij onze Aldi maar af en toe, want meeste zijn al wat ouder daar

 

Ja, die jongens zijn er natuurlijk wel maar ik denk dat deze je gewoon leuk vond. Maar ja, heb er verder ook niet echt ervaring mee.

ja, denk het ook, maar hij is nu vast teleurgesteld in mij 😥, maar hij leek me wel lief. Soms als het zo dichtbij komt, blokkeer ik, lijkt het wel 🤔

 

Ja, dat is wel lastig. Bij sommige kun je idd moeilijk de leeftijd schatten. Wel handig om ff naar te vragen als je hem ooit gaat aanspreken.

 

sommige zijn idd moeilijk in te schatten qua leeftijd, maar soms zijn ze toch wel heel leuk, net als Sem Ragas. Hij doet met zijn vader( Bastiaan) mee in Race Across The World op RTL4. Ze zijn net in Columbia geweest in dat programma. Hij is 21, maar lijkt me echt een hele leuke, lieve, aardige, grappige  en gevoelige jongen met zijn hart op de goede plek 🤤. Zo'n jongen zou ik wel in mijn vriendengroep willen hebben…

Maar ja, als die jongen bij appie nou ook al 18+ is, dan kan ik toch niks, nou ja, wel vrienden zijn ofzo, is miss ook wel goed toch, maar we kunnen niks doen natuurlijk. Misschien denkt hij wel dat ik ook al ouder ben, maar denk het niet, want ik ben ook nog niet zo groot enzo.  Moet ik dan eerst 16 zijn of ook 18?

 

Ik ben ook wel goed in ‘slimme dingen’.😂  Heb nog niet een leuke jongen achtervolgd op de fiets maar ik had precies hetzelfde gedaan als jij denk ik.

 

cool, dus je vindt me niet echt raar dat ik van die dingen doe. Ik stalk niet echt iemand, alleen gwn ff kijken waar ie naartoe fietst haha

 

Nou, ik hoop voor je dat hem nog een keer ziet. En zo niet dan was het gewoon een leuke ervaring.

thnx, lief en yep, ik ben er iig mee van de straat. Ik wilde vanavond eigenlijk nog ff naar de appie fietsen, maar het regende en het mocht ook niet van mémé, omdat ze het eigenlijk ook niks vindt dat ik fiets met dat gebroken sleutelbeen en zeker als het voor de lol is en van de week had ik nog weer een andere rib gekneusd toen ik mijn petje wilde pakken door het openstaande raam….ik lag zo over die rand van het kozijn en toen gleed mijn voet weg, dus dat ging niet goed….ging het net wat beter, heb ik dàt weer 😏

Ik ga morgen wel eens aan mijn broers vragen of ze die jongen kennen, terwijl ik eigenlijk niks van hem weet...dus dat gaat vast lastig worden 🙄 Maar ik heb wel een compositietekening gemaakt van die jongen, zoals de politie ook doet….alleen kan ik niet zo goed tekenen….zucht

Ik heb nog wel mijn kassabonnetje en hij was vlak voor mij en hij betaalde met zijn telefoon, maar dat gaan ze natuurlijk toch niet uitzoeken bij de appie voor mij en het mag vast ook niet om zo achter zijn naam en adres te komen.

Ik ga Guus Meeuwis wel een berichtje sturen met dit verhaal, is ook goeie promo voor zijn liedje….maar ja, dat durf ik toch niet

 

Nou ja, eerst maar ff slapen

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16,

 

Oe, dat is wel love at first sight dus. Dat had ik dus ook toen ik m’n vriendje voor het eerst zag. Echt zo van, jou wil ik. 😅

 

ja en nee, ik weet het eigenlijk niet. Op dat moment was ik meer afwezig dan aanwezig. Ik was het totaal niet gewend dat een andere jongen mij zo diep en lang in mijn ogen aankeek. Als  ik even achter me keek naar die andere jongens en weer voor me keek, keek ik gelijk weer in zijn ogen, tot 3 keer toe ofzo. Ik was een beetje van de kaart of hoe zeg je dat. Hij keek wel lief en zag er ook wel leuk uit, maar ik was er niet helemaal bij in het begin.

Misschien dat ik daarom ook niks kon zeggen en toen ik hem zag staan net voorbij de klantenservice, alsof ie op mij stond te wachten, want hij keek me vanaf een afstand ook nog steeds aan, tsja toen wist ik het ff helemaal  niet meer. Heet dat dan ook love at first sight en voel je je dan ook een beetje raar? 

Ik heb wel eens vaker gehad dat ik een jongen heel leuk vond, maar dat was heel anders. Toen dacht ik wel zo van ‘ik wil wel ff met jou kussen’ en van die dingen. Maar dan was het elkaar aankijken van tevoren heel anders. Veel sneller ff kijken en naar elkaar lachen en dan beetje zo met je gezicht iets doen. Soort van seintjes sturen naar elkaar.

Bij de appie had ik bijna het idee dat ik gehypnotiseerd werd…. Maar toch ben ik heel nieuwsgierig naar die jongen.

Wel leuk dat jij en je vriendje zo'n leuke klik hebben. Jullie hebben al 6 weken ofzo nu.

 

 

Tja, er is altijd hoop dat je hem nog een keer ziet (ga hem dan wel aanspreken alsjeblieft😄)

 

ik ga wel proberen iets te zeggen, als hij mij niet  weer 'hypnotiseert’

 

maar ga jezelf niet gek lopen maken. Wat gebeurt is, is gebeurt en zo.

ik ga het proberen. Ik ben vanavond ff uit huis gesneakt toen het ff droog was en ben ff bij dat paadje wezen kijken…. Ik was van de andere kant (ja haha) dat paadje ingereden (dat wilde ik ff zeggen) en dan zie je alleen een heg staan en vlak daarachter (of voor, als je van de andere kant komt) staat een bankje. Dus, als ik van de kant die hij had genomen was gefietst, dan had ik die jongens (die ik alleen hoorde) zo aan kunnen kijken en zij mij ook...ik weet niet of hij daar was toen ik langs reed. Kunnen ook andere jongens geweest zijn.

Op zich is het een beetje een rare plek, zeker als het donker is. Het is tussen sportvelden aan de ene kant en het crematorium/mortuarium (waar mama ook heeft gelegen) aan de andere kant…

 

Zie dit maar als een les. Als er weer een leuke jongen met je staat te flirten in de appie, stap er gewoon op af. 😉

dan vraag ik bij de klantenservice wel ff of ze jou omroepen om mij te komen helpen 😂

Als ik jongens al een beetje ken van school of sport of uit de buurt ofzo dan durf ik wel meer en gwn wat te zeggen, maar ik werd ‘overvallen’ door deze jongen bij de appie. Het hielp ook niet dat hij ook niks zei natuurlijk. misschien is ie een beetje verlegen, alhoewel dan kijk je ook niet zolang in iemands ogen, toch?

 

Mijn broers moesten lachen toen ik het hele verhaal vertelde en voor deed hoe het allemaal is gegaan. Maar ze hebben ook geen idee wie het is geweest. Kan iedereen zijn geweest. Misschien wel een vakantieganger uit een ander land en dat ie daarom niks zei. Idk. Hebben ze in België en Duitsland de afgelopen week al vakantie van school?

 

Gr. MickeyMouse 😉

 

Reputatie 7
Badge +17

Wel leuk dat jij en je vriendje zo'n leuke klik hebben. Jullie hebben al 6 weken ofzo nu.

Ja, klopt. Dinsdag hebben we 7 weken.

 

ik ga wel proberen iets te zeggen, als hij mij niet  weer 'hypnotiseert’

Misschien is het ‘hypnose effect’ wel wat minder de volgende keer. Wie weet? Je bent nu iig een beetje voorbereid. 😄

En mocht je hem niet meer tegenkomen, er zijn natuurlijk nog genoeg andere leuke jongens. 😉

Reputatie 1
Badge

ik ben het met Tim eens.

 

Reputatie 7
Badge +17

Klinkt misschien stom maar als @MickeyMouse meer dan een week niet post word ik toch een beetje ongerust. 😅  Hoop dat je die jongen weer bent tegenkomen en gewoon leuk aan het daten bent met hem en niet weer last hebt van vervelende gezondheidsdingen.

Reputatie 7
Badge +9

Klinkt misschien stom maar als @MickeyMouse meer dan een week niet post word ik toch een beetje ongerust. 😅  

Common Tim W

Reputatie 2
Badge +2

Ik weet niet of je hem  nu al nog eens tegen bent gekomen, maar zoniet, ga zo vaak mogelijk langs die appie en dat bankje. Miss zie je hem wel een keer. Achtervolg de liefde jongen! 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Fortnite-niet-speler,

 

ik heb precies gedaan wat jij schrijft, al in die eerste week nadat ik hem tegen kwam bij de kassa. Bijna elke dag naar de appie en dat rondje gefietst langs dat bankje….nooit iemand gezien bij dat bankje, behalve na precies een week, maar dat waren andere jongens en ik kreeg daar soort van ruzie mee en ik heb dat verhaal geschreven in een ander topic, dus als je wilt kun je dat teruglezen in

 

 

Dan snap je ook dat ik nu niet verder meer op zoek ga naar die jongen, omdat ik bezig ben om mijn vriendje, met wie mijn relatie, op het moment dat ik ‘versierd’ werd door die jongen bij de kassa, op een dieptepunt was, maar met wie ik hoop het nu weer goed te kunnen maken.

Ik ga dus voor mijn vriendje Lev, ik mis hem, maar we moeten er nog achter komen of en hoe we precies verder kunnen….

Bedankt iig voor het meedenken en je tips.

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16  en @benebird ,

 

sorry dat ik in dit topic al 17 dagen niet gereageerd heb, maar jullie snappen ondertussen wel wat de reden daar van is, zie het linkje naar het topic over Lev, wat ik in bovenstaande reactie (die nu nog in de check zit) heb gepost.

Bedankt iig voor jullie reacties en steun hier.

 

Gr. MickeyMouse

                                       

Reputatie 7
Badge +14

hoi iedereen,

 

het zit niet mee vandaag….

Ik heb net geprobeerd hier 2 reacties te posten en die zijn allebei in de check verdwenen….

Hopelijk wordt deze wel geplaatst en dan hoop en verwacht ik dat later hierboven die andere 2 reacties toch nog geplaatst worden….

 

Gr. MickeyMouse

 

@MickeyMouse en @KT,

voor de zekerheid tag ik mezelf wel ff voor het geval ook deze reactie in de check verdwijnt…. dan krijg ik iig zelf ook een mailtje als deze reactie na check terug geplaatst wordt, zucht… KT ik snap dat er checks zijn en op zich heb ik daar ook geen moeite mee, maar ik word er ondertussen wel knettergek van als bijna altijd mijn eerste post van die dag in de check verdwijnt en nu zelfs 2 achter elkaar….ik hoop dus op een verbetering van de checks, zie mijn topic 

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Kindertelefoon,

 

er zijn nu al 3 reacties van mij op dit topic binnen een half uur de check in gegaan…..

 

Ik word er niet echt vrolijk van…..

Is er een probleem met de checks, want dit is niet normaal, toch?

 

Gr.

@MickeyMouse 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi @MickeyMouse,

Wat vervelend dat er drie checks in een halfuur bij jou nog niet toegelaten zijn! De checks worden gedaan op random momenten. Helaas heb jij een moment uitgekozen dat het even duurde voor de berichten konden worden gecontroleerd. 

Wij hopen jou hier genoeg mee te hebben geinformeerd!

 

Groetjes

Yasmin, de Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Yasmientje,

dankjewel en ik snap dat er checks zijn en neem ook niemand iets kwalijk, maar af en toe word ik er stapelgek van, want behalve in dit topic had ik in een ander topic vandaag ook nog een check. Ze zijn er nu allemaal na 2 uur uit, dus dat valt op zich mee…..nou ja, wat je meevallen noemt, sorry

Gisteren duurde het 6 uur, maar ik heb ook regelmatig checks van 12 uur en soms nog langer gehad…..

Is er al iets van een update over mogelijke aanpassingen aan de checks zoals besproken zijn in mijn topic waarvan ik hierboven ergens een linkje heb geplaatst. Ik snap dat dingen tijd kosten, maar ja….

 

Bedankt alvast en fijne dienst nog 😉

 

Gr. MickeyMouse

die toch maar weer uit bed is gekomen🙃

@MickeyMouse 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Yasmientje ,

 

ik dacht net, weet je wat, laat ik je even bedanken in een reactie dat mijn reacties inmiddels terug geplaatst zijn , maar je raadt het vast al:

die reactie is net verdwenen in de check, das de 5e check op 7 posts vandaag, mooi gemiddelde…

 

In mijn vorige reactie schreef ik dat ik maar weer uit bed gekomen was (waar ik vanwege al die checks ingekropen was), maar ik denk dat ik maar weer ff ga liggen en naar muziek ga luisteren ofzo…..

 

Btw, niet jouw schuld natuurlijk 🙂

 

Gr. MickeyMouse

die met oortjes in onder de wol ligt 😉

@MickeyMouse 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @MickeyMouse ,

 

Wat goed dat je meedenkt, de link die jij hebt geplaatst zullen wij zeker bekijken! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Yasmin, de Kindertelefoon

Reageer