Vraag

Verlieft op me beste vriendin

  • 12 June 2018
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben verliefd op me beste vriendin..... Ik vind haar all een teidje leuk en het word steeds erger....... ik vind t iets nieuws maar ook fijn ik weet niet of ze op meisjes valt . Ze zegt wel altijd dat ze t erg leuk vind voor die mensen dat ze t leuk hebben met t zelfde geslacht. Maar zoals ik all zij zegt ze voor die mensen... De laatste teid bloos ik veel als ze praten en laatst met gyme toen je tussendoor pouze hadden ging ze half liggen naast mij(ik zat op t gras) en dat voelde heel goed en vertrouwd en zo zij zij t ook dat ze zich vertrouwd bij me voelt . Maar moet ik t gwn zeggen of niet uit komen voor me gevoel

4 reacties

Probeer eerst wat te 'flirten' en vraag haar eens uit voor je je liefde verklaart (tenzij je dat al gedaan hebt)
Thxx
Innd wat hierboven wordt gezegd. Probeer was signalen te geven en trek veel met haar op. Wordt misschien wat closer en bespreek wat ze vindt van iemand die op meisjes valt en misschien kan je daar uit opmaken wat zij wil en denkt. Het kan haar afschrikken als je het opeens zegt.
Als het echt je beste vriendin is en je voelde je voor dat je verliefd werdt betrouwbaar en veilig bij haar in de buurt zou je gewoon kunnen vragen waar ze op valt als je dat nog niet durft praat dan eerst meer over andere mensen met relaties en begin daarna over je beste vriendin

Reageer