Verlieft op iemand die ver woont

  • 28 January 2021
  • 7 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben 12 en ken nu al een half jaar een meisje online we video bellen elke dag en hebben gevoelens voor elkaar nu zon 2 maandjes maar zij woont in letland maar ik vindt haar echt heel leuk en zij mij ook wat kan ik nu doen zij is ook 12

 ik wil dus aan me ouders vragen of we daar op vakantie kunnen maar ik durf de reden niet te vertellen dat ik verlieft ben wat kan ik nu doen zonder goeden reden gaat het sowieso niet door naar letland

 

Topics samengevoegd door De Kindertelefoon n.a.v. forumregel 14:

14. Plaats je bericht maar één keer.


7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Update: wat er allemaal speelt ik heb dus met me ouders gepraat en gezegd dat letland me een leuk land lijkt enzo en we gaan dus nu misschien volgend jaar naar letland ik ben echt super blij want dan kan ik haar meaten nog wel 1 jaartje wachten en dan vertel ik waarom enzo dat we kunnen afspreken

Reputatie 2
Badge +3

Het is heel normaal om verliefd te zijn, dus het is niets om je voor te schamen, ik ken je ouders niet, maar ik denk dat ze je wel snappen. En als dat niet het geval is moet je wachten tot je 18 bent, dan kan je daar gaan wonen als je dat wil, maar dat duurt nog wel even. Heb je het erover gehad met haar? Want misschien ziet zij dat helemaal niet zitten, of heeft ze juist een goed idee. 

Veel succes!

 

We hebben geen geloof ofzo dat iets niet mag en zij wilt ook met mij komen leven en een gezin starten later dus als we 18 zijn komt zij hier wonen want hier zijn meer mensen voor vrienden en goeie economie maar ik durf gewoon niet tegen me ouders dit te zeggen want ja…….

Reputatie 3
Badge +1

Het is heel normaal om verliefd te zijn, dus het is niets om je voor te schamen, ik ken je ouders niet, maar ik denk dat ze je wel snappen. En als dat niet het geval is moet je wachten tot je 18 bent, dan kan je daar gaan wonen als je dat wil, maar dat duurt nog wel even. Heb je het erover gehad met haar? Want misschien ziet zij dat helemaal niet zitten, of heeft ze juist een goed idee. 

Veel succes!

 

Reputatie 2
Badge +3

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@Anoniempje777 Kijk me nieuwe topic ik vidio chat met haar btw

Reputatie 3
Badge +1

@jongen12 Sorry, verkeerd gelezen!

Ja inderdaad, nu met corona kan je niet naar het buitenland. Wat ik wel vaak doe is brieven schrijven, dan zit je niet de hele tijd achter een schermpje en ik denk dat zij er ook blij van wordt!

Reputatie 2
Badge +3

Hoi!

Ierland is natuurlijk een beetje ver weg, maar misschien kan je je ouders zover krijgen om daar een keer op vakantie te gaan? Als jullie elkaar echt leuk vinden zou afstand geen probleem moeten zijn, toch?

Suc6:slight_smile:

 Bedankt het is letland niet ierland ik heb al gevraagd of we daar een keer heen konden maar ja nu corona en meestal gaan we juist naar italie griekeland dat sorrt landen

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi!

Ierland is natuurlijk een beetje ver weg, maar misschien kan je je ouders zover krijgen om daar een keer op vakantie te gaan? Als jullie elkaar echt leuk vinden zou afstand geen probleem moeten zijn, toch?

Suc6:slight_smile:

Reageer